پتروشیمی ایلام

غبارروبی از مزار مطهر شهدای گمنام چوار به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

غبارروبی از مزار مطهر شهدای گمنام چوار به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
کدخبر : 31973

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور مدیرعامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مسئولین شهرستان چوار، آیین غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام چوار برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی ،  در این آیین که حجت‌الاسلام میهن‌پرست امام‌جمعه چوار و فرمانده سپاه شهرستان نیز حضور داشتند، حسن نجفی‌سمنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امروز پاسداشت مقام و منزلت شهدا یک تکلیف شرعی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران خیمه‌های ستون نظام و انقلاب هستند، افزود: تبیین رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و جانبازن دوران دفاع مقدس یک وظیفه‌ همگانی و دینی است.

وی امنیت و آرامش امروز تولید را مدیون ایثار شهدا و خانواده‌ی والامقام شهدا عنوان کرد و افزود: به شکرانه‌ این آرامش، تولید در پتروشیمی ایلام مستمر و پایدار است.

حجت‌الاسلام میهن‌پرست امام جمعه چوار با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه‌ صنعتگران پتروشیمی ایلام در توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان چوار گفت: پتروشیمی ایلام پرچمدار نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در استان است.

سرهنگ تهرانی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان چوار نیز با برشمردن گوشه‌ای از دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای والامقام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس بیان داشت: آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط رژیم بعث، فصلی نوین و برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس بود.

در این مراسم پس از غبارروبی، عطرافشانی، قرائت فاتحه و نثار گل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گمنام، حسن نجفی‌سمنانی دستور بهسازی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان چوار را صادر کرد.

 

روابط عمومی پتروشیمی ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه