وزارت نیرو

امضای نخستین تفاهمنامه مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مجمع خیرین آبرسان کشور

امضای نخستین تفاهمنامه مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مجمع خیرین آبرسان کشور
کدخبر : 32655

نخستین تفاهمنامه مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با مجمع خیرین آبرسان کشور به منظور اجرای عملیات آبرسانی به روستاها و مناطق مسکونی محروم امضا شد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز در نشستی با حضور "میثم جعفرزاده" رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و "علیرضا صمدی" از خیرین مجمع خیرین آبرسان کشور، تفاهمنامهای با هدف تامین بخشی از منابع مورد نیاز به منظور بهبود و ارتقای وضعیت آب شرب روستاها و مناطق مسکونی محروم که فاقد آب پایدار و کیفیت مناسب آشامیدنی هستند به امضا رسید.

با توجه به اینکه یکی از ماموریتهای اصلی مرکز جهاد آبرسانی، انسجام بخشی در حوزه مجمع خیرین آبرسان است، خوشبختانه این مجمع مدتی قبل با حضور خیرین از جمله آقای مهندس علیرضا صمدی به نمایندگی از گروه ارزش و افرادی نظیر حاج اکبر ابراهیمی ، حاج حمید رضاشاه حسینی  تشکیل و امروز نخستین تفاهمنامه با یکی از خیرین این مجمع امضا شد. همچنین لازم به ذکر است بنای کار مجمع خیرین آبرسان برای انتخاب محل آبرسانی بر عهده هیات مدیره مجمع خیرین آبرسان است که آبرسانی به روستاهای محروم و فاقد آب آشامیدنی انجام خواهد شد.

جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخصهای دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار شهری جزو اولویت های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

وزارت نیرو درصدد است تا در قالب یک برنامه 3 ساله تا پایان دولت سیزدهم، زمینه رشد 10 درصدی شاخص ها را فراهم کرده و جمعیت تحت پوشش آب شرب پایدار بهداشتی را از 80 درصد به بیش از 90 درصد برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه