پتروشیمی خراسان

نشست شواری معاونین شستا به میزبانی پتروشیمی خراسان

نشست شواری معاونین شستا به میزبانی پتروشیمی خراسان
کدخبر : 33162

سفر یک روزه مدیرعامل و معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین "شستا" و مدیران عامل هلدینگ های تابعه به استان های خراسان رضوی و شمالی صورت گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی، بعد از ظهر امروز نشست شورای معاونین شستا و مدیران عامل هلدینگ های تابعه به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد.

 دکتر بازیان با اشاره به اهداف این سفر بیان داشت: سفرهایی از این دست و با این ترکیب سبب نزدیک شدن نگاه ها به محیط عملیاتی، انسجام و اتحاد بیشتر می شود تا بتوانیم با قدرت حرکت کنیم .

مدیرعامل شستا افزود: مدیران ما باید نگاه فرا بخشی داشته باشند و در تصمیم گیری ها یکپارچه عمل کنند تا به ثمرات و فواید متعالی دست یابیم.

وی با اشاره به بازدیدهایش از کارخانجات تولید دارویی مشهد، سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان اظهار داشت: بایستی قدر سرمایه های نظام را دانست و توسعه اقتصادی را رقم زد چون اگر چرخ اقتصاد بچرخد چرخ دین و فرهنگ هم خواهد چرخید و بدین منظور باید نیروهای انسانی مناسب را تربیت کنیم.

عضوهیات مدیره شستا با تاکید بر حضور جوانان گام دوم انقلاب خطاب به سرپرست پتروشیمی خراسان گفت: شما که خود جز جوانان انقلابی هستید با توجه به هرم سنی مدیران فعلی دستکم تا یکسال آینده باید ۲۰ جوان را در رده های مختلف تربیت و جانشین پروری را به درستی رقم بزنید.

وی با اشاره به نشست روز گذشته خود با استاندارخراسان شمالی اظهار کرد: به درخواست ایشان از مصوبات جلسه فعلی تغییر نام پتروشیمی خراسان به #پتروشیمیخراسانشمالی باشد.

در این نشست همچنین دکتر اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو خواستار راه اندازی طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع و اجرای پروژه GTPP شد. 

وی افزود: مسئولین استانی 100 درصد آماده و پای کار هستند تا ما این دو پروژه را انجام بدهیم و شرایط اقتصادی این مجتمع و درآمدهای خود را توسعه ببخشیم.

مهندس حسنی سرپرست پتروشیمی خراسان نیز در ابتدای این نشست با بیان نکاتی شرایط فعلی شرکت را توضیح داد.

 مهندس یوسف حسنی بیان داشت: حدود ۳۵۰ نفر از کارکنان نفتی در این شرکت شاغلند که اکثر رده های مدیریتی را بر عهده دارند و باسابقه بیش از ۳۰ سال در شرف بازنشستگی هستند.

وی افزود: بر این اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی خواهیم داشت اصل جانشین پروری را در تمام سطوح پیاده سازی کنیم تا در آینده شرکت دچار بحران نیروی انسانی ماهر و با تجربه نشود و از تجارب نیروهای فعلی نیز در آموزش افراد جدید بهرهمند شویم.

 سرپرست پتروشیمی خراسان همچنین با اشاره به طرح و پروژه های در دست بررسی و اقدام شرکت گفت: به منظور تامین منابع آبی پایدار برای مجتمع طرح انتقال پساب  در دست اقدام میباشد 

حسنی اضافه کرد: اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان یک الزام واقعی برای ادامه حیات این شرکت است و بنا داریم هرچه سریعتر وارد فاز عملیاتی شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه