کرونا دست مردم را از نازل های سوخت کوتاه کرد + جزئیات

کرونا دست مردم را از نازل های سوخت کوتاه کرد + جزئیات
کدخبر : 5581

با توجه به شیوع ویروس کرونا، صاحبان خودرو‌ها برای حفظ سلامت و دیگران از دست زدن به نازل جایگاه‌های سوخت خودداری کرده و این کار را به متصدیان مربوطه واگذار کنند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ایرنا: با توجه به شیوع ویروس کرونا، صاحبان خودرو‌ها برای حفظ سلامت و دیگران از دست زدن به نازل جایگاه‌های سوخت خودداری کرده و این کار را به متصدیان مربوطه واگذار کنند.

 

 امید زندی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هنوز فرهنگ واگذاری کار سوخت‌گیری به پمپ چی‌ها (در پمپ‌های بنزین) در جامعه ما آنطور که باید نهادینه نشده و صاحبان خودرو‌ها خود بر انجام این کار تاکید و اصرار دارند.

 

او اضافه کرد: پیش از این نیز به جایگاه‌داران در مناطق مختلف این استان اعلام شده بود که متصدیان شان اقدام به سوختگیری برای خودرو‌ها کنند، اما بسیاری مراجعان اجازه این کار را نمی‌دهند و برغم تاکید مسوولان بهداشت و درمان همچنان خود اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به اجباری نبودن سوختگیری توسط متصدیان جایگاه‌های عرضه بنزین اشاره کرد و افزود: یکی از آیتم‌های درجه‌بندی جایگاه‌ها انجام این کار به وسیله پمپ چی است که در صورت عدم رعایت در ارتقای آنان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

زندی از عرضه دستکش رایگان در جایگاه‌های عرضه بنزین شهر بانه به رانندگان مراجعه کننده برای دریافت سوخت خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم فرهنگ واگذاری کار سوختگیری به متصدیان مربوطه در پمپ بنزین‌ها در این استان و کشور نهادینه شود.

 

یکی از جایگاه‌داران سنندجی نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا به اجباری نبودن سوخت‌گیری توسط پمپ‌چی‌ها اشاره کرد و گفت: این کار معمولا برای بانوان انجام می‌شود، اما در صورت عدم تمایل اصراری برای آنان نیز وجود ندارد.

 

حسن خانی اضافه کرد: بسیاری از رانندگان خود اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند و اجباری نیز برای انجام آن توسط متصدیان نازل‌ها وجود ندارد، اما در صورت درخواست و تمایل صاحبان خودروها، پمپ‌چی‌ها این کار را انجام می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه