اجرای دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به کرونا در پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند

اجرای دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به کرونا در پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند
کدخبر : 5593

کمیته سلامت شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همایش ها، بازدیدها و جلسات را در این پالایشگاه لغو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی: کمیته سلامت این پالایشگاه ضمن اجرای دستورالعمل های وزارت نفت در خصوص چگونگی پیشگیری از بحران ویروس کرونا با خرید دستگاه تب سنج غیرتماسی دمای بدن شاغلان و مراجعان به این شرکت پالایشی را مورد سنجش قرار می دهد.

 

تعطیلی رستوران و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ...  در سطح شهرک مهاجران از دیگر اقدامات این پالایشگاه در مقابله با این ویروس است. 

کمیته سلامت پالایشگاه امام خمینی(ره) همچنین با دستور ضدعفونی کردن روزانه تمام مکان ها و فضاهای عمومی شامل محیط های کاری، آبدارخانه ها، رایانه ها، سرویس های ایاب و ذهاب و ... تمام تلاش خود را برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام داده است.

 

الزام استفاده از ماسک، دستکش و ظروف یکبار مصرف توزیع غذا و نیز تعطیلی نمازخانه ها و جلسات دعا و ... از دیگر برنامه های این کمیته است.

همچنین نمایندگان  این پالایشگاه با حضور در جلسات ضروری معاونت بهداشتی استان مرکزی و فرمانداری این شهرستان، در جریان آخرین برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه ابتلا به ویروس قرار می گیرند. 

از دیگر فعالیت های کمیته سلامت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند می توان به آموزش کارکنان در قالب پیام، فیلم، بنر، استند، تراکت های آموزشی، نصب آن در معابر و ارسال به کارپوشه تمام کارکنان از طریق سیستم اتوماسیون اداری اشاره کرد.

 

جایگزینی سیستم چهره نگاری با سیستم اثر انگشت به منظور ثبت ورود و خروج کارکنان، ترخیص کارکنان مستعد و بیماران خاص از دیگر برنامه ها در این شرکت به منظور گذر از شرایط بحران گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه