امضا اولین درخواست پژوهشی(RFP) توسط مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب

امضا اولین درخواست پژوهشی(RFP) توسط مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب
کدخبر : 5769

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، درخواست پژوهشی تحت عنوان ارتقاء تاب آوری تاسیسات نفت و گاز، خطوط لوله و بناهای صنعتی و غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در برابر بحران سیل، توسط مدیرعامل شرکت مهندس محمدی امضاء شد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: دکتر شاهین کرد، رئیس پژوهش و فناوری این شرکت با اعلام این خبر، گفت: با توجه به ابلاغ سیاستها و نظامنامه نحوه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط وزیر نفت درچهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، تعامل محیط اجتماعی و کارایی فعالیت های صنعت نفت، لزوم افزایش اعتماد اجتماعی و تسهیل شرایط کاری صنعت نفت و بهینه سازی هزینه ها مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی افزود: از آنجایی که درخواست پژوهشی مذکور در حــوزه پاییــن دســت پژوهش و فناوری می باشد، این موضوع با همکاری کارشناسان این حوزه، کارشناسان منتخب مدیریت تولید و مدیریت مهندسی و ساختمان و اعضاء کمیته صیانت از تولید در برابر سیلاب، بررسی و تعریف شده است.

 

شایان ذکر است؛ این پروژه تحقیقاتی برای اولین بار در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تصویب و امضای مدیرعامل شرکت مهندس احمد محمدی رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه