شنبه شگویا روی میز فروش فرابورس

شنبه شگویا روی میز فروش فرابورس
کدخبر : 5797

روز شنبه 17 اسفند 98 سهام شرکت پتروشیمی تندگویان یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس در فرابورس بصورت ثبت سفارش و با دامنه قیمتی ۴٠٠تا ۴٣٨تومان عرضه خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی  پتروشیمی تندگویان ،  پس از برگزاری نشست معارفه پتروشیمی تندگویان در روز چهارشنبه 14 اسفند 98، اعلامیه عرضه سهام این شرکت به اطلاع عموم رسید. مطابق با این آگهی تعداد سهام قابل عرضه پتروشیمی تندگویان به عموم در روز شنبه  ۱۷ اسفند ماه، ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۲۷۶ سهم است.


گفتنی است این سهام در دامنه قیمت ۴ هزار ریال تا ۴ هزار و ۳۸۰ ریال عرضه خواهد شد و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۳ هزار سهم است.
همچنین تعداد کل سهام قابل عرضه به صندوق‌ها در روز پس از عرضه اولیه ۲۱۵ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۹۹۴  سهم خواهد بود.


همچنین به گزارش روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت از برگزاری نشست خبری عرضه سهام پتروشیمی شهید تندگویان با حضور جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در تالار فرابورس خبر داد.
جواد گلی گفت:این نشست همانند نشست روز چهارشنبه با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت اصحاب رسانه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نشست از طریق لایو اینستاگرام صفحه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به آدرس https://www.instagram.com/p.g.p.i.c/   ساعت ۱۱ روز شنبه از تالار فرابورس پخش می‌شود.
وی از اصحاب رسانه خواست تا به صورت آنلاین در این نشست حضور یابند و از مراجعه حضوری به این نشست خبری خودداری کنند و سوالات خود را از طریق اینستاگرام مطرح کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه