تحویل محموله بهداشتی منطقه ویژه پارس به فرمانداری عسلویه

تحویل محموله بهداشتی منطقه ویژه پارس به فرمانداری عسلویه
کدخبر : 5831

محموله کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌منظور مقابه با کرونا به فرمانداری عسلویه تحویل داده شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران: نخستین محموله کمک‌های بهداشتی مقابله با کرونا شامل تب‌سنج، ماسک N۹۵ و ماسک سه‌لایه، گان بهداشتی و دستکش از سوی این سازمان به فرمانداری عسلویه تحویل شد.

سیدپیروز موسوی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به همراهی صنعت نفت با مردم و مسئولان شهرستان عسلویه برای عبور از چالش ویروس کرونا گفت: ما خود را بخشی از مردم عسلویه می‌دانیم و این اطمینان به مردم عسلویه داده می‌شود که همه امکانات و تجهیزات صنعت نفت برای عبور از چالش «ویروس کرونا» در اختیار مردم منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آموزش همگانی مقابله با کرونا، رعایت مسائل بهداشتی و مسئولیت‌پذیری افراد در این زمینه از مهم‌ترین راهکارهای عبور از این چالش بزرگ است و اطمینان داریم مردم آگاهانه به مسئولیت خود در زمینه رعایت مسائل بهداشتی عمل خواهند کرد.

موسوی نقش رسانه‌ها برای عبور از این بحران را مهم دانست و تأکید کرد: آموزش همگانی چگونگی مقابله با ویروس کرونا، واقع‌بینی و تکیه بر اخبار ارائه‌شده از سوی مراجع رسمی رمز موفقیت کشور برای فائق آمدن بر این چالش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه