پتروشیمی شهید تندگویان پیشرو درمبارزه با کرونا ویروس

پتروشیمی شهید تندگویان پیشرو درمبارزه با کرونا ویروس
کدخبر : 6379

کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان عزم خود را برای شکست کرونا ویروس جزم نمودند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان ، اداره بهداشت این شرکت همزمان با شیوع این ویروس در جهان ضمن انجام  فعالیتهای  آموزشی ازقبیل تهیه بروشور ، پمفلت ، بنر واستند فعالیتهای اجرایی خود را نیزدر سطح شرکت ومنطقه، آغازکرد.

 

اداره HSE  پتروشیمی شهیدتندگویان به منظور جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا در مجتمع ، از طریق توزیع کتابچه های آموزشی ، آموزشهای لازم را به نیروهای خدماتی خویش که مسئولیت نظافت سایت و ساختمانهای اداری را برعهده دارند و همچنین پرسنل حمل ونقل ، رستوران وسایر کارکنان ارائه نموده و با انجام بازرسی های متعدد لزوم انجام آنها را به همگان گوشزد می نماید.از طرف دیگر و با توجه به اهمیت و اولویت بهداشت  فردی در جلوگیری ازشیوع این ویروس علاوه برنصب بطریهای محلول ضد عفونی کننده دست در مکانهای عمومی ، محلول ضد عفونی کننده تک نفره ، ماسک و دستکش  رانیز  تهیه وبه صورت مرتب دراختیار کلیه کارکنان شرکت قرار می دهد.

 

اداره بهداشت این شرکت ، به منظور تجهیز اورژانس مجتمع تجهیزات متعددی از جمله تب سنج لیزری، شیلد صورت ، عینک مخصوص و  لباس ایزوله مقابله با بیماران مبتلا به کرونا ویروس را تهیه و دراختیار پرسنل اورژانس قرار داد.

 

 همچنین اداره HSE شرکت علاوه بر نظافت وگند زدایی مرتب سایت ، ساختمانهای اداری و سرویس های حمل ونقل ، اقدام به پایش کارکنان ومهمانان مجتمع هنگام ورود با دستگاه ترموگراف نموده است . این اداره در ادامه فعالیتهای خود جهت مبارزه با ویروس کرونا ضمن لغو کلیه تجمعات ، نظیر همایش ها ، کارگاهها وکلاسهای آموزشی ، جلسات ، تورهای مسافرتی و فعالیتهای اماکن عمومی و ورزشی مجتمع و همچنین نظافت و گندزدایی لیاس پرسنل هنگام ورود وخروج ، اقدام به تهیه لیست کارکنانی  که دارای بیماری زمینه ای (دیابت ، فشارخون ، مشکلات قلبی و ..) هستند نموده ولیست آنها را جهت منفک نمودن از کار به ادارات مربوطه ارسال نمود.

 

از دیگر فعالیتهای اداره HSE پتروشیمی شهید تندگویان ، تهیه سناریو در خصوص مواجهه با بیماری کرونا ویروس بود که در آن فعالیتها و وظایف ادارات مختلف به طور دقیق مشخص و به آنها اطلاع رسانی  گردید.

 

این شرکت در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود،علاوه برتهیه  وتوزیع کتابچه های آموزشی برای استفاده خانواده کارکنان ، با همراهی ومساعدت بسیج و روابط عمومی  مجتمع  فعالیتهای متعددی را درسطح شهرستان انجام داده است که ازجمله آنها می توان  تهیه وتوزیع پمفلت در شهرک شهید رجایی و نظافت وگند زدایی مکانهای مختلف شهر بندرامام خمینی  ( فاز 4 ، نی زار ، شرکت مخابرات ، راه آهن ، دادگستری ، شهرداری ، کلانتری و...) در چند نوبت را نام برد.

 

قایل ذکر است کارکنان  این شرکت با سرلوحه قرار دادن  شعار کرونا نمی گیرم ، گرفتم ، منتقل نمی کنم  ضمن رعایت نکات بهداشتی ، با حضور در فعالیتهای اجرایی متعدد ،عزم خود را  همگام با سایر هموطنان برای شکست ویروس  کرونا جزم نموده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه