پیام تبریک نوروزی مدیرعامل پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان :

در سال جدید قدم هایمان را استوارتر بر می داریم

در سال جدید قدم هایمان را استوارتر بر می داریم
کدخبر : 6508

تلاش و حضور پر رنگ صنعت پتروشیمی،بویژه کارکنان شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان فشارهای بین المللی را کم رنگ کرد و همگان را به آینده ای درخشان امیدوارتر نمود.

در این متن پیام نوروزی آمده است:

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار

دست عنایت خداست که دیگر بار گردش چرخ ایام و نسیم جان نوازش با به رخ کشیدن بهار، جلوه ای از رحمت پروردگار را عیان می سازد. قاصدک بهار در انتظار طلوعی گرما بخش است تا همگان سال آتی را  با قدم های استوار و کوله باری از تجربه، به دوش گرفته و قاب عکسی ازدستاوردهای گرانقدر را در طاقچه ذهنمان برجا گذاریم.

سال  98کم از حوادث ناگوار به خود ندیده است اما حضور پررنگ و با صلابت صنعت پتروشیمی،   علی الخصوص تلاش های شبانه روزی شما همکاران عزیز در شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان فشارها را کم رنگ نموده و همگان را به آینده ایی درخشان در صنعت امیدوارتر نمود. بی تردید در پشت صحنه این حماسه آفرین های غرور آمیز ،حضور  پر رنگ و دلگرمی های امید بخش شما ایثارگران بی منت که همواره با صبوری و بصیرت بی نظیرخود موجب نیل به  دستاوردهای غرور آمیز برای شرکت شدید، به روشنی هویداست که تصویر روشنی از آن در ورای خاطراتمان به یادگار و پارجا خواهد ماند. از تسهیل ورود پتروشیمی ارومیه به بازار سرمایه گرفته تا احداث پارک های پتروشیمی، از آغاز پیش راه اندازی پتروشیمی لردگان گرفته تا راه اندازی کامل واحد شیرینی سازی پتروشیمی ایلام و پیش راه اندازی الفین آن که قطعا ،سبب ساز رشد ارزش سهام پترول در بورس خواهد شد. از تسویه بیش از یازده هزار میلیارد ریال از بدهیهای این گروه به هلدینگ خلیج فارس گرفته تا تامین منابع مالی برای طرح¬های در دست اجرا که سبب شفافیت گزارشگری مالی و افزایش 115 درصدی سود پترول و نهایتا جهش بیش از 100 درصدی قیمت سهام شرکت نسبت به سال گذشته شده است که تنها ذکر نامی است از دست آوردهای شما افتخارآفرینان عرصه صنعت پتروشیمی .

سال 98 با تمام روزهای سخت و شیرینش،قاب زیبایی از جهاد و تلاش شما دلاور پیشگان صنعت را برایمان به یادگار گذاشته است. نباید فراموش کرد که حفظ این افتخارهای غرور آمیز نیازمند ،تلاش و فعالیت های هوشمندانه و منسجمی است که می تواند به عنوان یکی از ارکان حساس و مهم استراتژیک در کشور و با اجرایی نمودن به موقع طرح های توسعه ای در تحقق جهاد و رونق اقتصادی این مرز و بوم ، نقش موثر و کارآمد را ایفا نماید.

حال در واپسین روزهای باقیمانده تا سال جدید، باتاسی به خاندان پاک عصمت و طهارت، فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده ایی که در تحقق و نیل به اهداف عالیه و رضایتمندی ذینغعان شرکت داشته اید، عید سعید باستانی و بهار پر طراوت که نشان از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به خانواده معظم پترول تبریک و تهنیت عرض نموده و با ذکر دعای 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

و در پرتو الطاف ایزد سبحان سالی، سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت را برای شما و خانواده محترمتان و ملت شریف ایران زمین از درگاه ایزدمنان آرزومند و خواهانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه