• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • انرژی
  • نوروز تاثیری بر روند تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون نخواهد داشت/ تقدیر ربیعی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان مجتمع علیه کرونا

صدیقی زاده تاکید کرد:

نوروز تاثیری بر روند تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون نخواهد داشت/ تقدیر ربیعی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان مجتمع علیه کرونا

نوروز تاثیری بر روند تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون نخواهد داشت/ تقدیر ربیعی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان مجتمع علیه کرونا
کدخبر : 6536

مدیرعامل پتروشیمی کارون تاکید کرد که روند تولید و تحویل آب ژاول در این مجتمع در ایام نوروز‌ با ایام قبل از تعطیلات هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کارون، ششمین جلسه کارگروه تولید آب ژاول در پتروشیمی کارون با حضور مدیرعامل مجتمع تشکیل شد.


علیرضا صدیقی زاده در این جلسه پیام تقدیر و تشکر جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اعضای این کارگروه و کارکنان مجتمع پتروشیمی کارون به دلیل فعالیت‌های شبانه‌روزی بابت تامین و ساماندهی مراحل تحویل آب ژاول به سراسر کشور را قرائت کرد.


در ادامه جلسه، خواجه مدیر مجتمع در خصوص میزان تولید روزانه آب ژاول و همچنین مراحل ورود و خروج کامیون‌های حامل آب ژاول گزارشی ارائه کرد.
در پایان و به دستور مدیرعامل پتروشیمی کارون قرارشد در ایام تعطیلات نوروزی روند کار تولید و تحویل آب ژاول که نقشی کلیدی در ضدعفونی و مقابله با کرونا دارد به شکل کنونی ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه