مشروح اقدامات کنترلی شرکت پتروشیمی مارون در راستای مبارزه با ویروس کرونا

مشروح اقدامات کنترلی شرکت پتروشیمی مارون در راستای مبارزه با ویروس کرونا
کدخبر : 6664

شرکت پتروشیمی مارون از بدو ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریورهای مختلف، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده مارون و مسئولیت های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مارون، شرکت پتروشیمی مارون از بدو ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریورهای مختلف، انجام فعالیت های آموزشی از جمله تهیه بنر، برنامه های آموزش مجازی، استند ودیگر موارد لازم ، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده مارون و مسئولیت های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.
 
اداره HSE پتروشیمی مارون به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع و حفظ سلامتی کارکنان اقدام به ارائه آموزش های لازم به کلیه بخش های خدماتی و همچنین آموزش های مجازی به کلیه کارکنان، بمنظور حفظ بهداشت فردی نیز اقدام به تحویل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش برای پرسنل و خانواده محترم آنها نموده است.
براساس این گزارش، اداره HSE شرکت علاوه بر نظارت دقیق برگندزدایی ساختمانهای اداری، بهره برداری اقدام به پایش کارکنان و برنامه های مراقبتی از کارکنانی که دارای( دیابت، فشار خون ، مشکلات قلبی ) و دیگر بیمارها می باشند نموده و این پایش بصورت مستمر در حال انجام است.
 
گفتنی است: جهت جلوگیری از ورود پرسنل بیمار به مجتمع و کاهش زنجیره انسانی، اداره حراست پتروشیمی مارون نیز با ارائه آموزش های لازم به کارکنان خود و تجهیز این اداره به دستگاه های تب سنج لیزری، اقدام به غربالگری کلیه کارکنان از بدو ورود به مجتمع و هنگام خروج می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه