معارفه مدیر توسعه منابع انسانی پترول

معارفه مدیر توسعه منابع انسانی پترول
کدخبر : 8127

طی مراسمی با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول ) ،صادق معمار به عنوان مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت معرفی شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ،رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت پترول در این مراسم با اشاره به امانت بودن مسئولیت های محوله گفت: مهمترین نکته امانت داری این است که آن را به نحو احسن حفظ و به افراد بعد از خود تحویل دهیم.قبول مسئولیت موضوع بسیار مهمی است و شخصی که قبول مسئولیت می کند قدم در یک راه دشوار می گذارد که در انجام آن نباید کوتاهی صورت گیرد.


وی افزود : پترول با توجه به رسالتی که در صنعت دارد از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و حوزه مدیریت منابع انسانی بعنوان مدیریتی که با نیروی انسانی سرو کار دارد جز پر چالش ترین ها بشمار می رود.
مدیرعامل پترول به اهمیت حوزه منابع انسانی اشاره و تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی سنگ صبور شرکت است و باید در این حوزه تلاش های مهمی صورت بگیرد و مدیر منابع انسانی این مجموعه باید بر خواسته ها و انتظارات تمامی گروه های شغلی احاطه داشته باشد.


اشرف زاده اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی تمام همکاران و ابتکار و مسئولیت پذیری آقای صادق معمار شاهد ترویج و اعتلای سنت ارزشمند کرامت انسانی ، توسعه دانش اندوزی ،ساماندهی و چابک سازی ساختار نیروی انسانی ، توسعه مدیریت علمی توام با تفکر سیستمی با بهره گیری از مدیریت دانش باشیم .همچنین با برقراری و ایجاد تعامل مثبت و اثر بخش با مدیریت منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های تابعه جهت تدوین سیاست تدوین سیاست هایکلان منابع انسانی در تمامی زمینه ها شاهد تغییر وتحولات بیشتری درشرکت باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه