ثبت رکوردی تازه در تولید پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم

ثبت رکوردی تازه در تولید پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم
کدخبر : 8617

تولید پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم پارسال ۲۲ هزار تن از ظرفیت اسمی واحد فراتر رفت و با ثبت رکوردی تازه موفق به تولید ۳۲۲ هزار تن محصول شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از ایپنا ؛ علی سلیم‌زاده، رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی این مجتمع با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد سال ۹۸ با وجود توقف‌های ناخواسته موفق به ثبت رکوردی بی‌سابقه از ابتدای بهره‌برداری تاکنون شد و با حجم ۳۲۲ هزار تن تولید، ۲۲ هزار تن از ظرفیت اسمی واحد فراتر رفته است.

وی تشریح کرد: پارسال، سالی پر فراز و نشیب در زمینه‌های گوناگون برای کشور بود، اما در پتروشیمی جم رکوردهای تولید محصول یکی پس از دیگری به ثبت رسید که واحد LLDPE نیز توانست باوجود توقف‌های زیاد و ناخواسته با اتکا به برنامه‌ریزی مناسب و همت کارکنان به این موفقیت دست یابد.

رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی جم اظهار کرد: در حوزه تولید هدف اصلی تحقق برنامه‌ای است که برای سال ۹۹ تدوین شده و این برنامه واحد را به سمت ثبت رکورد جدید در تولید محصول با کیفیت و متنوع می‌برد.

سلیم‌زاده با اشاره به توانمندی واحد LLDPE جم در تولید انواع گریدهای فیلم عریض، نوارهای آبیاری و محصولات روتومولدینگ گفت: مجموعه‌ای کامل از گریدهای ارزشمند برای این واحد از پیش برنامه‌ریزی شده که در سال ۹۸ تنوعی بی‌نظیر از این محصولات روانه بازار شد و در سال جدید نیز این واحد سعی بر دستیابی به بیشترین میزان تولید محصول با حفظ تنوع بر اساس نیازمندی‌های بازار دارد.

سلیم‌زاده روند تولید در شرکت را بسیار صعودی و رو به رشد توصیف و تصریح کرد: جدول تولید شرکت از سال‌های گذشته تا امروز نشان‌دهنده پویایی و تعهد به پیشرفت مداوم بوده و رسیدن به تعالی در این بخش همواره اولویت نخست است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه