واقعیت های بیمارستان صنایع پتروشمی ماهشهر

واقعیت های بیمارستان صنایع پتروشمی ماهشهر
کدخبر : 9114

مدعیان بی تقوای بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر نمی خواهند بیمارستان بر مدار توسعه حرکت کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر با توجه به جوسازی های اخیر در فضای رسانه ای و مجازی از سوی عده ای معلوم الحال، سبب شد در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی توضیحاتی در خصوص چگونگی و اهداف تاسیس شرکت پتروشیمی طب صنعت ارئه شود.

عرصه و اعیان بیمارستان صنایع پتروشیمی از ابتدا تا کنون متعلق به پتروشیمی بندرامام می باشد و تنها مدیریت درمان آن با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوده است و طبق قانون می بایست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی سال های گذشته بابت عرصه و اعیان بیمارستان که در اختیار داشت به پتروشیمی بندرامام اجاره بها پرداخت می کرد که هیچ زمان اجاره ای پرداخت نشده است.

طی سال های اخیر سازمان بهداشت و‌درمان صنعت نفت در بیمارستان صنایع پتروشیمی عملکرد مناسبی نداشت و خدمات رسانی به کارکنان شاغل در پتروشیمی ها به شدت سیر نزولی دنبال کرد. طبق مصوبه شورای معاونین وزیر نفت تصمیم به تحویل بیمارستان به پتروشیمی ها گرفته شد و به همین منظور شرکت های پتروشیمی منطقه تصمیم گرفتند که مدیریت درمان بیمارستان را  بصورت مشارکتی از طریق تاسیس شرکتی با سهامداری همه شرکتهای منطقه تاسیس نمایند. 

بدین ترتیب شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر تاسیس شد

شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر از زمان ورود به عرصه مدیریت بیمارستان صنایع پتروشیمی در راستای ارتقاء حداکثری سطح خدمات رسانی به خانواده های تحت پوشش اقدام‌کرد و‌ همچنین برای اقشار آسیب پذیر و‌کم درآمد منطقه هم اقدامات گسترده ای اجرایی کرد.

گفتنی است در این بین افرادی با پنهان کردن حقایق ، جوسازی هایی را با عنوان «خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی » بر علیه شرکت طب صنعت در فضای رسانه ای و‌ مجازی راه انداختند با اینکه اصل مبحث خصوصی سازی کاملا غیرواقع است بلکه شرکت های پتروشیمی که صاحب اصلی بیمارستان هستند قصد دارند با در دست گرفتن مدیریت آن بالاترین خدمات را به مردم منطقه ارائه دهند.

گفتنی است سازمان بهداشت و‌درمان صنعت نفت نیز می بایست در چارچوب های قانونی وزارت نفت نسبت به تعیین تکلیف کارکنان رسمی خود تصمیم گیری کند. این تصمیم از حوزه مدیریت شرکت طب صنعت خارج است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه