پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید سعید فطر
کدخبر : 9532

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان در ماه پر فضیلت رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به تقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: حمد و سپاس بیکران پروردگار عالم را که توفیق حضور دوباره در ضیافت الله و درک این ماه عظیم و بهره مندی از نعمات آن را نصیب ما نمود و خوشا به حال آنان که باران رحمتش بر کویر دل هایشان نشست و جرعه ای از زلال معرفتش نوشیدند و سیراب شدند زیرا همان گونه که طبیعت با بهار جان تازه می گیرد، بهار معنویت نیز با رمضان احیا می شود.

اگر چه امسال به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت و سلامت جامعه شاهد برگزاری نماز پر شکوه عید فطر نخواهیم بود اما از خداوند منان مسئلت می نمایم تا به برکت این عید و دعای أسْئَلُک بِحَقِّ هَذَا الْیوْمِ با دفع این بیماری به همه انسان ها خاصه مجاهدان جبهه سلامت و هموطنان عزیزم سلامتی و طول عمر با عزت عطا فرماید.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه همکاران بزرگوارم در شرکت ملی حفاری ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم به فضل خدا و استفاده از برکات این ضیافت الهی در جهت تحقق اهداف صنعت نفت و اعتلای کشور بیش از پیش کوشا باشیم. التماس دعا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه