پیام تسلیت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
کدخبر : 9858

دکتر خلج طهرانی در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی ، متن پیام بدین شرح می باشد: چهاردهم خردادماه، سال‌روز عروج ملکوتی عارفی عالی‌مقام و بزرگ‌مردی از تبار معنویت و معرفت است که نور امید را در دل ستم‌دیدگان و مستضعفان ایران و جهان روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

امام خمینی (ره) با منش و سخنان خود به ما آموخت که انتظار تنها در مقاومت و مبارزه‌ی مداوم محقق می‌شود و رسیدن به آزادی و استقلال هزینه‌های بسیار و مجاهدت‌های فراوان دارد. کتاب معرفت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی چنان گسترده است که جهانیان همواره از سرچشمه‌ی فیاض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی و انسانی خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند. در وضعیت فعلی نیز شاهد آنیم که‌ سایر ملت‌ها‌ نسخه‌ی تعالیم‌ انقلابی آن‌ قائد بزرگوار را مایه‌ی نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

با این حال روزی که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق این بزرگ‌مرد قرن صاحب‌عزا شدند، جهان در سوگی کم‌نظیر فرو رفت و ماتمی جان‌کاه زمین را فرا گرفت که وصف آن در کلام ممکن نیست و تنها شاهدان عینی قادر به درک آن خواهند بود. در استانه‌ی این روز تاریخی این‌جانب ضمن تسلیت سال‌روز رحلت جان‌سوز حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران باوفای ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد، امیدوارم به عنوان سربازان جبهه جهاد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری در راستای اعتلای این نظام مقدس، سرافرازی ایران اسلامی و ادامه‌ی راه شهدا گام برداریم تا بیش از پیش شاهد اقتدار ایران و اسلام در جهان باشیم.

و من الله التوفیق حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه