مسابقه عجیب دراز کشیدن در اروپا! + فیلم

مسابقه عجیب دراز کشیدن در اروپا! + فیلم
کدخبر : 46024

در مسابقات درازکشیدن، هر فردی که بتواند بیشترین زمان ممکن دراز بکشد به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد.

روستای "برزنا"، در کشور مونته نگرو، به تازگی میزبان برگزاری دوازدهمین دوره سالانه "قهرمانی دراز کشیدن" بود. در رقابت‌های امسال یک شرکت کننده مرد با نام پژانوویچ با درازکشیدن به مدت ۶۰ ساعت توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

پژانوویچ با ۹ نفر دیگر در مسابقات امسال رقابت می‌کرد. مسابقات امسال در یک پارک محلی برگزار شد. همه شرکت کنندگان اجازه داشتند وسایلی مانند تلفن و کتاب با خود به همراه داشته باشند تا خود را مشغول نگه دارند. با این حال با گذشت زمان همه آن‌ها شروع به بلند شدن کردند تا اینکه فقط دو نفر باقی ماندند؛ ژارکو پیانوویچ از زابژلا و ووک کولینشیچ از دانیلوفگراد.

در مقطعی از مسابقه، رقیب شروع به شوخی در مورد تقسیم عنوان قهرمان با پیانوویچ کرد، اما او مصمم بود که عنوان دوازدهمین قهرمان دراز کشیده را بدست آورد.

پیانوویچ در این باره گفت: ««سخت نبود. باور کنید، من حتی بدنم را گرم نکرده بودم.»

 ژارکو پیانوویچ پس از کسی عنوان قهرمانی، یک جایزه نقدی ۳۵۰ یورویی (۳۵۰ دلار)، یک ناهار برای دو نفر در یک رستوران، یک اقامت آخر هفته در دهکده‌ای در «مونته‌نگرو» را به دست آورد.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی دراز کشیده نخستین بار توسط مردی به نام رادویه بلاگویویچ برای تمسخر این کلیشه که مونته نگرو‌ها تنبل هستند ایجاد شد.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه