شوک بزرگی که یک مرکز درمانی سرطان به بیماران خود وارد کرد!

شوک بزرگی که یک مرکز درمانی سرطان به بیماران خود وارد کرد!
کدخبر : 46112

یک مرکز درمانی سرطان با ارسال اشتباه یک پیام برای تبریک کریسمس، هزاران بیمار خود را در شوک فرو برد.

تصور کنید قبل از کریسمس در صندوق ورودی پیام های تلفن همراه خود در حال پیمایش هستید و آرزو‌های دل‌انگیز کریسمسی را می‌خوانید. ناگهان پیامی را از یک مرکز پزشکی می‌بینید که به شما اطلاع داده مبتلا به سرطان هستید.

این نه تنها تعطیلات پیش روی شما را خراب می کند، بلکه می‌تواند باعث حمله قلبی یا حداقل وارد شدن شوک به شما شود. ارسال اشتباه چنین پیامی برای یک نفر یک خطای جدی محسوب می‌شود، اما ارسال آن پیام به هزاران بیمار چیزی جز یک فاجعه نیست.  اتفاقی که به تازگی توسط یک مرکز پزشکی سرطان در بریتانیا واقعا رخ داده است.

مطب پزشکی سرطان آسکرن در دانکاستر، بریتانیا حدود ۸۰۰۰ بیمار دارد. این مرکز در ۲۳ دسامبر، به طور تصادفی یک اعلان سرطان برای اکثر بیماران خود ارسال کرد. این متن به گیرندگان اطلاع داد که آن‌ها "سرطان ریه تهاجمی با متاستاز" دارند و به آن‌ها توصیه شد که فرم ویژه‌ای را برای افراد مبتلا به بیماری‌های لاعلاج پر کنند.

سرطان

همانطور که می‌توانید تصور کنید، برای بسیاری از بیماران، خواندن این پیام تجربه وحشتناکی بود. برخی در واقع اخیراً برای آزمایش‌های مختلف شرکت کرده بودند و منتظر نتیجه بودند، بنابراین فهمیدن اینکه سرطان تهاجمی دارند وحشتناک بود.

یک زن به بی‌بی‌سی گفت: «من به تازگی یک خال در بدنم را برداشته بودم و منتظر نتیجه بودم. این پیام کاملاً مرا غافلگیر کرد. به بیمارستان مراجعه کردم و بسیار نگران بودم. من آنجا نشسته بودم و سرم را می‌خارانم. سیگار می‌کشیدم و مدام فکر و خیال می کردم. »

یکی دیگر از مشتریان Askern شکایت کرد. « آن‌ها فقط چند روز قبل از کریسمس به مردم گفتند که به سرطان ریه مبتلا شده اند. آن‌ها نمی‌توانند این کار را انجام دهند.»

بیماران وحشت زده بلافاصله پس از دریافت متن وحشتناک شروع به تماس با این مرکز پزشکی کردند تا این ماجرا را بررسی کنند.

خوشبختانه، این کابوس کوتاه مدت بود و تنها حدود یک ساعت پس از اولین پیام، بیماران پیام دومی را دریافت کردند که به آن‌ها می‌گفت که یک اشتباه بوده است.

ظاهرا آسکرن قصد داشت یک پیام خودکار "کریسمس مبارک" را برای مشتریان خود ارسال کند، اما برای آنها پیام ابتلا به سرطان ریه تهاجمی ارسال کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه