ساخت کلکسیون جالب با سنگریزه‌های گیر کرده به کف کفش! + تصاویر

ساخت کلکسیون جالب با سنگریزه‌های گیر کرده به کف کفش! + تصاویر
کدخبر : 46432

مرد ژاپنی با جمع آوری تمام سنگریزه های چسبیده به کف کفشش یک کلکسیون برای خود تهیه کرده است.

سنگ‌های کوچک همیشه در شیار‌های کف کفش ما گیر می‌کنند، اما چه کسی به فکر جمع آوری آن‌ها می‌افتد؟ خوب، این مرد این کار را کرد و پس از یک سال کار پر زحمت، دایسوکی مجموعه‌ای از ۱۷۹ سنگریزه، ۳۲ تکه شیشه و ۱ مهره را به نمایش گذاشت.

یک مرد ژاپنی که یک سال تمام را صرف جمع آوری سنگریزه‌های کوچک گیرکرده به کف کفش کتانی خود کرده به سوژه رسانه های محلی تبدیل شده است.

کفش

"نرونو دایسوکی"، تصویرگر و هنرمند مانگا اهل ژاپن، اخیراً پس از نمایش مجموعه سنگ‌ریزه‌ها و تکه‌های شیشه‌ای که در سال گذشته از کف کفش‌هایش تهیه کرده بود، در توئیتر به شهرت دست یافت. می‌دانید،

دایسوکی گفت: «وقتی داشتم سنگریزه‌های گیر کرده در شیار پشت کفش‌های کتانی‌ام را که به تازگی خریداری کرده‌ام را جدا می‌کردم، احساس کردم دور انداختن آن‌ها جالب نیست و فکر کردم آنها را جمع آوری کنم.»

این کلکسیونر ژاپنی فاش کرد که امتداد جاده بین خانه‌اش و فروشگاه محلی بیشترین سنگریزه به کفش کتانی اش گیر می کند. با این حال، بیرون آوردن آن‌ها آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید ساده نبود.

سنگریزه

نرونو دایسوکی در ژوئن گذشته شروع به جمع آوری سنگریزه‌های کف کفش خود کرد. او ابتدا این کار را برای سرگرمی انجام می داد اما سرگرمی عجیب و غریب او به مدت یکسال ادامه یافت. او اخیراً کلکسیون خود را با سنگ‌ها و تکه‌های شیشه‌ای که به طور مرتب روی تخته‌های شبکه‌ای چیده است به نمایش گذاشت.

در حالی که برخی متعجب بودند که چرا کسی یک سال تمام برای چنین چیزی وقت بگذارد، واکنش عمومی در ژاپن به مجموعه دایسوکی بسیار مثبت بوده است،  به طوری که اکثر مردم صبر و نبوغ او را تحسین کردند و برخی حتی اعلام کردند که به تقلید از او کلکسیون سنگریزه های خود را راه اندازی خواهند کرد.

یکی از کاربران توئیتر نوشت: "من می‌خواهم از این ایده برای تعطیلات تابستانی مدرسه ابتدایی استفاده کنم". در حالی که یکی دیگر نوشت: "من واقعاً این ایده را دوست دارم! "

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه