رپورتاژ آگهی/

روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان

کدخبر : 33571

همانطور که میدانید بیشتر بانوان به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و همواره از آن مراقبت می کنند. اما نباید این نکته را فراموش کنید که پوست آقایان هم در معرض خطر است و احتیاج به مراقبت دارد. آقایان هم نیاز دارند تا دوره های آموزش پاکسازی صورت را جهت داشتن پوستی سالم و جوان در بهترین آموزشگاه های پاکسازی پوست بگذرانند.

پاکسازی پوست امری بسیار پرطرفدار شناخته شده است که در حوزه مراقبت و زیبایی پوست می باشد. در آموزش پاکسازی پوست به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی پوست، آنالیز ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های لازم برای بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می پردازیم که امروزه بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در موسسه تالگو پاریس تهیه شده است با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان بیشتر آشنا کنیم.

تالگو

روش ها و روتین مراقبت از پوست آقایان

 

چرا رعایت روتین پوست برای آقایان ضروری است؟

همه ی آقایان به داشتن یک روتین پوستی منظم برای خود احتیاج دارند. اگر تا به امروز تنها عملکرد مراقبتی شما فقط انجام دوش روزانه و در نهایت مرطوب کردن پوست با کرم های مشخص بود، ضرورت دارد تا در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین عملکرد را برای داشتن پوستی سالم بدست آورید.

داشتن یک روش منظم به شما کمک می کند تا جذاب تر بوده و از زیبایی بیشتری بهره مند شوید. زیرا در کنار فاکتورهای مهمی که باید برای خود داشته باشید علاوه بر داشتن استایل مناسب، بهره مندی از لباس و تیپ متناسب با شخصیت شما، داشتن مدل مو و ریش مشخص، ضرورت دارد تا شادابی پوست شما نیز تاثیر گذارترین نقطه عطف همه این مراحل باشد. پس روتین مراقبتی پوست خود را جدی بگیرید.!

 

نوع پوست شما، فاکتور اصلی در روتین مراقبتی

قبل از آن که بخواهید برای خود یک برنامه منظم را پیاده سازی کنید، اول باید با اصلی ترین فاکتور مراقبتی یعنی نوع پوست خود بیشتر آشنا شوید. به طور کلی 4 گروه پوستی در میان آقایان و بانوان وجود دارد. پوست طبیعی یا معمولی، خشک، چرب و مختلط تشکیل دهنده این چهار گروه هستند.

اگر بخواهیم به طور مختصر و مفید برایتان هر کدام را توضیح دهیم باید بدانید که پوست طبیعی ساده ترین و بهترین حالت پوست است. به راحتی خشک یا چرب نشده و کمتر در معرض آکنه قرار می گیرد. افرادی که دارای پوست چرب هستند در اکثر مواقع پوستی روغنی و درخشنده داشته و عمدتا از داشتن آکنه و جوش رنج می برند. دارندگان پوست خشک یک پوست حساس دارا می باشند که به سرعت تحریک شده و سبب بروز مشکلات می شود.

گروه مختلط پوستی در بر دارنده هر دو مورد قبلی گفته شده هستند. به این گونه که در ناحیه T صورت، یا همان نوار افقی و عمودی پیشانی تا نوک بینی به طور مثلثی شکل، پوستی چرب داشته و دیگر قسمت های صورت از جمله گونه حساس و خشک می باشد.

با توجه به آن که نوع پوست شما در کدام یک از دسته های گفته شده قرار گرفته است، سبک مواد مصرفی از جمله، کرم های مرطوب کننده، ضدآفتاب، ماسک ها و ... برای شما متفاوت و بر اساس آن می باشد. قبل از خرید هر یک از موارد پوستی خود، نوع آن را حتما در نظر داشته باشید تا تاثیرات بالعکسی برای شما نداشته باشد.

 

روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان

با توجه به اطلاعاتی که تا به اینجا برای شما گفته شد، اگر اکنون مشتاق شده اید که از روش ها و مراحل روتین پوستی خود بیشتر بدانید پس به تمام مراحلی که در ادامه به صورت کامل مطرح شده است توجه کنید:

تالگو

روش های مراقبت از پوست آقایان

 

  • یک شستشو منظم و حرفه ای

در ابتدا باید یک شستشو مناسب و حرفه ای را برای خود انتخاب کنید. به طور کلی برای شما نیاز است دو بار در روز صورت خود را شسته و این روتین را اجرا نمایید. یک بار در اول صبح و یک بار قبل از خواب شب این مراحل را انجام دهید. ضرورت دارد تا صورت خود را با آب ولرم شسته و در صورتی که در محیط هایی با آلودگی بالاتر قرار دارید تعداد دفعات شستن صورت خود را بیشتر کنید.  اکنون وقت آن است تا خود را دوست داشته باشید و زمانی اندک را صرف بهبودی پوست خود نمایید.

 

  • بهره مندی از ژل و کرم های مناسب در هنگام شستن صورت

پس از آن که صورت خود را با آب ولرم شستید. در این مرحله از مراقبت از پوست آقایان بهتر است از ژل و کرم های پاک کننده مناسب بهره ببرید. زیرا که این محصولات اگر بر اساس نوع پوست شما انتخاب شده باشند می توانند در پاکسازی پوست شما از آلودگی ها تاثیر ویژه ای داشته باشند. پس از استفاده از این محصول صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

 

  • خشک نمودن اصولی

در این مرحله پس از آن که شستشو به پایان رسید باید با یک حوله نرم صورت خود را به صورت ضربه های آرام خشک کنید. هرگز حوله را به روی صورت خود به صورت محکم نکشید. این کار سبب بروز آکنه، خشک و حساس شدن پوست شما می شود.

 

  • لایه برداری با ماسک و ژل مناسب

اکنون در روتین مراقبت از پوست آقایان وقت استفاده از لایه بردارها و ژل های متناسب است. این مرحله مهم ترین تاثیر را برای شما داشته و طراوت تازه ای به پوستتان می دهد. پس در انتخاب این محصول از یک برند موفق دقت لازم را به خرج دهید. ماسک هایی که این روز ها در بازار عرضه می شود با داشتن آنزیم ها، ویتامین ها و ... که دارد سبب بروز فعل و انفعالاتی می شود که تغییر عمده ای برای شما خواهد داشت.

پبرخی از آن ها لایه بردار بوده، تعدادی دیگر اسکراب است و پوست مرده شما را پاکسازی می کند. تنوع بسیار زیاد هر یک را قبل از خرید با تحقیق از مواد مصرفی می توانید مشاهده کنید. شما می توانید با خواندن مواد تشکیل دهنده هر یک به راز هر کدام پی ببرید. برای مثال اگر در پشت محصول ذکر شده غیر کومدون زا یعنی ابدا باعث بروز جوش و آکنه نخواهد شد و یا اگر بدون الکل قید شده است، مانع از بروز خشکی و حساسیت برای شما خواهد بود.

 

  • آبرسانی صحیح

استفاده از یک آبرسان خوب پس از یک لایه برداری صحیح، قدم بعدی شماست. آبرسان ها به شما کمک می کنند تا در صورت کمبود آب و مواد معدنی پوست شما تامین شده و روتین مراقبت از پوست را برایتان بهتر پیش ببرد.

تالگو

روتین های مراقبت از پوست آقایان

 

  • استفاده از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده

در آخرین مرحله شما نیاز به انتخاب یک ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده خوب دارید. هرگز بدون مصرف این دو مورد روتین خود را به پایان نرسانید. ابتدا یک مرطوب کننده متناسب با پوست خود را به حالت دورانی شکل بر روی پوست زده و پس از چند لحظه ضد آفتاب را بزنید. این روز ها گفته می شود مصرف ضد آفتاب در منزل نیز ضرورت دارد. زیرا نور های حاضر در خانه از جمله مهتابی، درخشان و ... سبب بروز لک های پوستی می شوند. پس در مصرف این محصول با SPF بالای 30 دقت کنید.

 

  • نکات ضروری در روتین مراقبتی

اکنون اطلاعات جامع و کاملی از روش های روتین مراقبت از پوست آقایان را بدست آورید. اما ضرورت دارد تا چند نکته مهم را در نظر بگیرید. از جمله:

  • محصولات مراقبتی پوست آقایان دارای ویتامین A،C  و E می توانند در بازسازی پوست شما تاثیرات ویژه ای داشته باشند.
  • محصولات بهداشتی و مراقبتی که معطر هستند را استفاده نکنید. عمدتا سبب بروز خشکی و حساس شدن پوست برای شما می شوند.
  • مرطوب کننده های دارای سدیم pca و هیالورونیک اسید می توانند در عدم بروز خطوط پنجه کلاغی موثر بوده و به رفع چین و چروک های شما نیز کمک کنند.
  • می توانید از ژل های قلمی روی آکنه های پوستتان استفاده کنید. آن ها می توانند جوش های شما را از بین برده و شما را از شر آکنه ها نجات دهند. کافی است بر روی خود جوش بزنید.

 

موسسه تالگو پاریس، بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست

در این مقاله سعی شد به طور جامع و کاملی به معرفی روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان پرداخته شود. اکنون شما می دانید که پوست شما گران ترین لباستان است. پس سلامت آن را مهم دانسته و برای داشتن یک روتین مناسب اقدام خواهید نمود.

موسسه تالگو پاریس (www.thalgoparis.com) در ایران مفتخر است تا با برگزاری آموزشگاه مراقبت زیبایی پوست به همراه دیپلم بین المللی تالگو فرانسه شما را در راه آموزش حرفه ای مراقبت های پوستی همراهی نماید. همچنین شما می توانید خدمات زیبایی را در کنار محصولات تالگو از این موسسه دریافت نمایید.

آموزش پاکسازی تخصصی پوست در آموزشگاه تالگو پاریس با مدرک معتبر از تالگو فرانسه و سازمان فنی حرفه ای کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمدی از این راه داشته باشید. آموزشگاه تالگو علاوه بر دوره های آموزشی پاکسازی پوست، به مراجعه کنندگان خدمات پاکسازی پوست را ارئه می دهد و علاقمندان می توانند پس از استفاده از خدمات، از محصولات ما نیز تهیه نمایند.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه
  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)
  • فروش محصولات تالگو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه