5 شهرک برند از رویان تا نوشهر | بهترین شهرک برای خرید ویلا؟

کدخبر : 38676

 

مازندران آنقدر بی نظیر است که حق داریم در برندترین شهرک های مازندران دنبال یک ویلا باشیم یا دست کم به خرید زمین فکر کنیم. دریای رویان و طبیعت نوشهر، ذهن مان را قلقک می دهد تا بدنبال یک شهرک نمونه و منضبط در این دو شهر برای خرید ویلا باشیم. هرچند شهرک هایی در شمال برای خرید ارزان ویلا پیدا می شوند اما مخاطب اصلی ما در این مقاله شهرک های برند با ویلا های لوکس، طراحی های خاص، امکانات بالا و طبعا قیمت های بالا هستند.

1- شهرک مهرگان/ رویان

مرزهای میان محله‌های مختلف شهرک مهرگان

این شهرک که میزبان اصلی ویلا های دوبلکس است، در نزدیکی رویان و در جاده منتهی به آبشار آب پری قرار دارد. کوتاه ترین فاصله را با جنگل دارد و منظره دریا را هم به ما هدیه می دهد. با 12 محله، 70 هکتار مساحت و یک مشاعات 4 هکتاری که از زمین تنیس و فوتبال گرفته تا بدنسازی و پارک بازی و کافه رستوران را شامل می شود. عموما تلاش شده ویلا های موجود در یک محله از نظر سبک و ساخت، مشابه هم بوده و یک نظم و زیبایی بصری رقم بزنند و این وقتی زیباتر می شود که متوجه می شویم در نمای بیرونی ویلای هر محله از متریال خاصی استفاده شده و نوع پوشش گیاهی که برای جداسازی ویلا ها در هر محله استفاده می شود مختص همان محله است چون تمام ویلا های مهرگان در یک فاصله منظم با یک گیاه آرایی خاص از هم قرار گرفته اند. این جا جایی است که دهکده توریستی نام می گیرد و واقعا بقدری مجهز و مفرح است که می توان یک دهکده واقعی به آن گفت. طراحی و ساخت ویلای جدید چنانچه منطبق بر قوانین شهرک و مورد تأیید تیم مهندسی آن باشد، منعی ندارد. قواره زمین های مهرگان از 300 تا 1000 متر تعریف شده هرچند امکان تجمیع چند زمین با هم و ایجاد یک ملک بزرگتر وجود دارد ضمن این که تعداد ویلا های مهرگان، 70 واحد عنوان شده. دو گیت ورودی در شهرک مهرگان موجود است با یک نگهبانی 24 ساعته که تضمین می کند سرمایه و دارایی ما امن و محفوظ است.

 

2- شهرک فردوس / رویان

آشنایی با شهرک فردوس رویان در مازندران به همراه امکانات و شرایط ویلاها

شهرک فردوس رویان

رویانِ زیبا و شهرکی که نامش ما را برای خرید ویلا وسوسه می کند. اگر مسیر رویان به نوشهر را دو قسمت کنیم سمت راستمان، بخش شمالی شهرک فردوس را خواهیم داشت و در سمت چپ، بخش جنوبی فردوس. سال ساخت به 42 بر می گردد و با 60 هکتار مساحت مملو از زمین و ویلا هایی با مناظر سبز و آبی است. اگرچه بیشتر بخش شهرک را ویلا های جنگلی تشکیل داده اند (بخش جنوبی شهرک) اما فکر کرده اید دلتان برای دریا تنگ خواهد شد؟ هرگز! 15 هکتار از شهرک فردوس که در بخش شمالی واقع شده اند، مختص ویلا های ساحلی است. از طریق یک زیرگذر می شود بین دو بخش شمالی و جنوبی فردوس، جابه جا شد. سرمایه گذاری در این شهرک یک آرامش بزرگ برای مان به ارمغان می آورد مبنی بر این که این جا همه چیز از سند تا بافت زمین و ویلا، کاملا معتبر، قانونی و بدون مشکل است، چیزی که شاید گاهی در شمال درگیرش باشیم

لوکس بودن امکانات این شهرک که یک مشاعات 6 هکتاری دارد، ما را متقاعد به خرید زمین و ساخت ویلا در فردوس می سازد. معماری ویلا ها دیگر دلیل مهم است، خاص و چشمگیر. تعداد پلاک شهرک فردوس، 320 واحد اعلام شده که عموما متراژی بالغ بر 1000 متر و گاها حدود 2 هزار متر دارند و مهم ترین علتش، درنظر گرفتن سونا، جکوزی، استخر های بزرگ و تمام امکانات جدید ساختمانی برای ویلا های فردوس است. حفظ منظره ویلا، مهم ترین اصلی است که در ساخت و ساز ویلا ها لحاظ می شود تا مبادا شخصی با ساخت ویلای چند طبقه، مانع دید دیگری شود. عموما ساخت ویلا در فردوس، فلت، گاها دوبلکس، باشکوه، با ارتفاع نهایتا 5 تا 7.5 متر و با سطح اشتغال 40 درصد انجام می شود. اگرچه فردوس دوربین مداربسته ندارد اما مجهز به  50 نگهبان دائم برای کنترل تردد درون شهرکی است. هنوز هم یکی از بهترین پیشنهادات ما برای سرمایه گذاری در شمال شهرک فردوس است.

3- شهرک مهندسین/ سرخرود

image003

شهرک مهندسین سرخرود

بخش شمالی و ابتدایی سرخرود درست حوالی بلوار دریا، جایی که بازار های محلی جولان می دهند و اوج زیبایی های سرخرود نمایان است، جایی است که شهرک مهندسین به عنوان یک شهرک لوکس و برند مازندران دیده می شود. بلوار دریا به عنوان مرکز ساخت برج های بلند و پنت هاوس های اعیانی سرخرود، منطقه ای لوکس، برند با ویلا های خاص و برجسته ای است که مهد تردد توریست و گردشگر است و این یعنی شهرک مهندسین به حیث موقعیت مکانی و از نظر طراحی ویلا، حرف زیادی برای گفتن دارد و ارزش املاک آن، ویژه و واقعا بالاست.

 اگرچه شهرک قدیمی و ساختش به سال ها پیش بر می گردد اما بافت آن نوساز و ویلا هایش برند، لوکس و امروزی اند ضمن اینکه بازسازی ویلا های قدیمی، امر رایجی در این شهرک است. معماری فلت و دوبلکس، سبک بیشتر ویلا های این شهرک ساحلی است و بلوار های اصولی، جاده های عریض و استاندارد به همراه مشاعات تفریحی اعیانی و لوکس، نظر بسیاری از خریداران ویلا را جلب می کند، فضاسازی حرفه ای در قسمت ورودی شهرک، همه چیز را به ما ثابت می کند. بسیار به جاده اصلی نزدیک است و تا دریا یک فاصله 500 متری دارد. مشاعات ساحلی این شهرک بقدری زیباست که احتمالا از رفتن به جنگل منصرف خواهید شد. این جا تمام ویلا ها مهندسی شده و بر اساس ضوابط مکتوب ساخته می شوند، عموما متراژ ویلا ها بین 500 تا هزار متر و غالب آن ها با 900 متر مساحت، با 3 یا 4 اتاق خواب مستر و امکاناتی که سطح رفاه بالایی را تضمین می کنند، با طراحی شکیل بنا شده و حد فاصل ویلا ها گیاهان سبز و تازه کاشته شده اند. از آنجا که سطح اشتغال این ویلا ها حدود 40 درصد است، بخشی از ویلا به باغ، پرورش مرکبات و فضای سبز اختصاص می یابد تا جایی که سرسبزی ویلا های موجود در شهرک مهندسین از دور یک نمای چشمنواز و زیبایی را رقم زده. امنیت شهرک مهندسین همانند تمام شهرک های لوکس مازندران، 24 ساعته و همیشگی است.

4- شهرک دریا بیشه/ نوشهر

image004

شهرک دریابیشه در مازندران

حتی اگر اسم هیچ شهرکی در مازندران را نشنیده باشید اما باز هم انتظار داریم نام دریا بیشه برایتان آشنا باشد. در مسیر رویان به نوشهر قرار گرفته (جایی میان پارک سیسنگان و رویان، میان جنگل و دریا) و با 80 هکتار مساحت، از قدیمی های مازندران است (سال ساخت 1351 که اصالت شهرک را نشان می دهد). بازسازی بسیاری از ویلا های این شهرک موجب شده حتی افراد عاشق ویلای مدرن و جدید هم دریابیشه را برای خرید ویلا انتخاب کنند. 12000 متر از این شهرک مختص مشاعات ساحلی است، ساحل اختصاصی دارد و جذابیت مطلب اینجاست که با یک زیرگذر به ساحل می رسید. علاوه بر مشاعات ساحلی، مشاعات ورزشی، جاده های اختصاصی پیاده روی، رستوران و کافه، آن هم با طراحی دلچسب، زندگی در دریابیشه را رفاهی و دلنشین کرده و دسترسی ساده به جنگل، تقریبا زیبایی های این شهرک را کامل نموده.

تعداد قطعات زمین این شهرک، 403 عدد گزارش شده و هنوز برای خرید زمین در شهرک دیر نشده، قواره زمین های اعلامی از 480 متر تا بالغ بر 1000 متر متغیر است.  مزیت بزرگ این شهرک، تنوع بافت و سبک ویلاست. اگرچه بسیاری از شهرک های برند مازندران بر سازه یکسان ویلا های شهرک اصرار دارند اما دریابیشه جایی است که تنوع ویلا ها از ویلا مدرن تا کلاسیک، چشم را نوازش می دهد و ما را به وجد می آورد اما این به معنی بی نظیمی نیست، شرایط ساخت ویلا در دریابیشه کاملا خاص و منطبق بر ضوابط خاصی است. حضور همیشگی و دائم 30 نگهبان در خیابان های دریابیشه، امنیت را تضمین کرده هرچند دوربین های مدار بسته همه جا حضور دارند.

5- اطلاعات شهرک پامچالان/ بریم نریم؟

image005

شهرک پامچالان

شهرک لوکس پامچالان واقع در خیابان ریاست جمهوری چلک نوشهر، به عنوان شهرکی با نمای دریا و منظره کوهستان سبز، متشکل از 82 قطعه مجزاست و سال هاست نامش در لیست قدیمی ترین شهرک های جنگلی نوشهر قرار دارد. پامچالان در مرکز نوشهر نیست بلکه در 15 کیلومتری جاده نوشهر به نور و در روستای چلک واقع شده و بدلیل نزدیکی به کوه، جنگل و البته ساحل، از نظر موقعیت چیزی کم ندارد. اگرچه 79 قطعه کاملا متعلق به ساخت ویلا و واحد های مسکونی است اما 3 قطعه با ماهیت متفاوت دارد. نخستین قطعه با شماره 1 به پارک، فضای سبز و بازی برای کودکان، قطعه شماره 2 و قطعه شماره 82 به ترتیب متعلق به منبع آب و پست برق است، جالب اینکه هیچ تیر برقی در شهرک دیده نمی شود و برق رسانی کاملا به صورت زیرزمینی انجام شده. خیابان های سنگفرش شده این شهرک و شیب مناسب زمین ها که موجب شده منظره و دید تمام ویلا های پامچالان ستودنی و چشمنواز باشد، از نقاط قوت این شهرک به حساب می آیند. مسئولیت نگهبانی از این شهرک بر عهده دو نفر بوده که به صورت شبانه روزی انجام می شود. حفظ امنیت عمومی و کنترل تردد در طول شبانه روز به عنوان رسالت این دو نگهبان آورده شده است. شارژ زمین و شارژ ویلا بصورت سالانه و بطور دائمی از ضاحبین املاک این شهرک أخذ می گردد. این شهرک دارای تیم هیئت مدیره و یک نظارت دائمی است تا ساخت ویلا بر اساس استاندارد ها و همسو با قوانین شهرک پیش رود به همین دلیل هارمونی و نظم ویلا ها یک اولویت مهم و دلچسب است.

 

خرید ویلا شهرکی با اول خونه

خرید ویلا شهرکی در شمال، فرصت بی نظیری است برای غیربومیانی که بدلیل عدم سکونت در شمال دائما با دغدغه امنیت دست و پنجه نرم می کنند. اگر ارزش ملک برای تان مهم است، اگر مایلید جایی بکر، برند و آینده دار در شمال سرمایه گذاری کنید جایی که در ورای تمام این ها، حس زندگی و شادی را در وجودتان بکارد، 5 شهرک برند این مقاله، واقعا فوق العاده و پیشنهاد اول خونه است. ما با تحقیقات بسیار و با سال ها فعالیت در شمال، این 5 شهرک را به شما توصیه می کنیم، برای پاسخ به سؤال هایتان با تیم اول خونه، ارتباط بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه