رپورتاژ آگهی//

پیش فروش عسل گون درجه یک آغاز شد

پیش فروش عسل گون درجه یک آغاز شد
کدخبر : 40604

یکی از خوشمزه ترین خوراکیها و مقوی ترین مواد خوراکی که اصلا فاسد و خراب نمی شود عسل است که نوع گون آن یکی از پر طرفدار ترین نمونه های موجود در بازار است که با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

یکی از خوشمزه ترین خوراکیها و مقوی ترین مواد خوراکی که اصلا فاسد و خراب نمی شود عسل است که نوع گون آن یکی از پر طرفدار ترین نمونه های موجود در بازار است که با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت مورد خرید و فروش قرار می گیرد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و راحتی خرید آنها مجموعه آراد برندینگ سایت اینترنتی خود را راه اندازی کرده است تا افراد در زمان کوتاهی بتوانند نمونه ها موجود در این فروشکاه را دیدن کرده و هر کدام از محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

کافی است تا سفارش محصول را به ثبت برسانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

این نوع عسل برای افراد دیابتی بسیار مناسب می باشد زیرا به دلیل وجود قند کمی که دارد و در قالب ساکارز در این محصول وجود دارد این افراد آن را جایگزین قند شکر سفید و شیرین کننده های دیگر می کنند.

رنگ این نوع عسل معمولا در هر منطقه متفاوت خواهد بود اما به طور متوسط از زرد روشت تا قهوه ای روشن رنگ این عسل می تواند متغیر باشد و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه این عسل با ررنگ خاص خودش تولید می شود.

 

فروش عسل گون

اکثر مراکز توزیع کننده مواد غذایی از فروش عسل گون قرمز درامدهای خوبی را بدست آوردند و با توزیع محصول سعی در پذیرش سفارشات بیشتر دارند.

این مجموعه تجاری یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز پخش و فروش مواد غذایی در کشور است که سالهای زیادی در این حرفه مشغول فعالیت می باشد و به واسطه ارائه محصولات با کیفیت وارزان توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد.

این مرکز همواره می کوشد تا محصولات را با بهترین کیفیت و مرغوبیت از تولید کننده دریافت و به صورت مستقیم و بدون واسطه آن را به بازار ارائه کند تا با حذف دلالان و واسطه ها از این میان کیفیت و قیمت محصول دچار تغییر نشود.

 

 

.1.

 

در اکثر سفره های صبحانه ایرانیان عسل به همراه کره و یا مربای سیب صرف می شود که نمونه های گون از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند زیرا این نوع عسل قند متوسطی دارد و برای افراد مبتلا به دیابت نیز خطر ساز نمی باشد.

این عسل با توجه به میزان متقاضیانی که دارد در اکثر مراکز خرید و فروشگاه های مواد غذایی در اندازه ها و بسته بندیهای مختلفی ارائه می شود که افراد بر اساس میزان نیازشان به این محصول آن را خریداری می کنند. عسل به طور کلی خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و با مصرف آن می توان دردهای کلیوی را تسکین داد و سبب پاک سازی مجاری ادراری و مثانه می گردد و به واسطه خاصیت ضد عفونی کنندگی آن می تواند تا حد زیادی باعث پاک سازی کلیه ها شود.

عسل گون مشهد

عسل منبع خوبی از کربوهیدرات است و حدود 100 گرم عسل گون مشهد می تواند 82 گرم کربوهیدرات برای شما فراهم کند که می تواند بیشتر از نیاز شما باشد و کربوهیدراتها درشت مغذیهای مهمی هستند که بدن ما برای تولید انرژی مورد نیاز برای ورزش مورد نیاز است و هنگامی که مصرف می شود، محتوای کربوهیدرات موجود در یک قاشق عسل وارد بدن ما می شود و وظیفه تقویت عضلات را بر عهده دارد.

کربوهیدراتها که در مولکولهای کوچکتر قند مانند فروکتوز و ساکارز تجزیه می شوند، یک نوع سوخت بسیار مفید برای کارهای فوری هستند که ممکن است شامل ورزش باشد و بیش از یک قرن است که از عسل به عنوان یک داروی طبیعی برای التیام زخمها استفاده می شود و بافت شربتی عسل همچون عسل

 

 

.2.

 

 

کوه سهند آن را به یک پماد عالی تبدیل می‌کند که می‌توان آن را روی ناحیه زخمی زد و استفاده از عسل هیچگونه تحریکی ایجاد نمی کند و باعث تسکین آنی می شود.

استفاده از عسل برای التیام زخمها به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن است که از تماس ناحیه زخمی با هر گونه پاتوژن خارجی و عفونت بیشتر جلوگیری می کند و مقدار pH عسل از 3.2 تا 4.5 متغیر است و این ماهیت اسیدی عسل نقش مهمی در درمان زخمها دارد.

این مسئول اجازه می دهد تا خون اکسیژن بیشتری آزاد کند، بنابراین سرعت بهبود زخمها را افزایش می دهد و یکی از عوامل مهمی که عسل را مفید می‌کند، محتوای مواد معدنی بالای آن است که با داشتن مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن، مصرف عسل مانند عسل سبلان با موم می تواند با سطح کلسترول خوب مرتبط باشد و دریافت پتاسیم باعث می شود آب اضافی در جریان خون شما به راحتی تخلیه شود و وارد مثانه شود.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه