رپورتاژ آگهی//

پر سود ترین سرمایه گذاری ها کدام است

پر سود ترین سرمایه گذاری ها کدام است
کدخبر : 41273

علم و دانش، بزرگ ترین ثروتی است که یک انسان در وجود خودش دارد. گرچه خیلی ها معتقدند پول از علم مهم تر است. اما مسلماً با علم داشتن به چیزی است که می‌توانیم به پول برسیم. تا وقتی دانشش نباشد، چگونه می‌خواهیم به موفقیت و پول برسیم؟

ام دی اف خام ایرانی

همانطور که می دانید ام ‌دی‌ اف خام ایرانی در اندازه های مختلف16 و ۸ میل عرضه شده که بصورت یک رو و دو رو می باشد. ورقه های ام دی اف از ترکیب خاک اره و پوشال نجاری با چسب در زیر فشار زیاد ساخته می می شود که در مکانهای مختلف از آن برای ایجاد پارتیشن و تخت و کمد و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ایزوگام طرح دار تبریز

ایزوگام طرح دار تبریز یک عایق ضد رطوبت و باران که برای پوشاندن پشت بام، استخر، تونل، پلهای هوایی، پارکینگهای طبقاتی، سدها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام از داخل شدن آب و مواد جلوگیری می کند که از قیر و مواد نفتی تشکیل شده است.

 

 

1

 

سیر خام چه ضرری دارد

سیر به دلیل خواص فراوانی که دارد در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی به دنبال این هستند که بدانند سیر خام چه ضرری دارد، این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد، در کشور عزیزمان و به خصوص شمال ایران مصرف سیر به صورت تازه آن و ترشی بسیارزیاد می باشد. خوردن سیر در بارداری ضرری ندارد اما در خوردن آن باید تعادل برقرار شود.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصداقتصادی هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه