رپورتاژ آگهی//

با ایجاد باورهای ثروت ساز به پول سلام کنید

با ایجاد باورهای ثروت ساز به پول سلام کنید
کدخبر : 41372

امروزه دغدغه همه افراد داشتن شغلی است که بتوان به آسانی و خیلی سریع به درآمد بالا دست یافت اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که باید ابتدا بر روی باورهای خویش کار کنید.

نقره نگین دار

افرادی که توان مالی برای تهیه انگشتر طلا ندارند بهتر است به جای بدلیجات که در پوست ایجاد قارچ می کند از نقره نگین دار استفاده کرد زیرا در مماس با آب تغییر نمی‌کند و همچنین درخشندگی خود را تا زمانی که قابل استفاده باشد در خود نگه می‌دارند که انگشتر و دستبند آن را که بسیار ظریف و شکیل می‌باشد با پیراهنهای مجلسی خود را می‌آرایند.

 

روشویی ام دی اف

کیفیت ساخت روشویی ام دی اف نوع رنگ یا روکش استفاده شده، درجه بندی جنس ورق PVC، خدمات پس از فروش و گارانتی، جنس یراق آلات، آینه و… عوامل تاثیرگذار در قیمت روشویی کابینتی هستند.

قیمت های بازار روشویی در ایران بسیار متفاوت است ، گاهی اختلاف ها تا 50 درصد هم میرسد ، حالا علت اینکه قیمت با هم متفاوت است گاهی به خاطر دلال هایی هست که به عنوان واسط از تولید کننده ها خریداری کرده و آن را به دست عموم می رسانند.

 

 

1

 

کت مجلسی حریر

یکی  از زیباترین و شیک ترین کت مجلسی حریر که ما در تابستان می پوشیم لباسهایی با جنس حریر می باشند از محبوب ترین این مدل لباسها می توان به لباس مجلسی زنانه حریر بلند اشاره کرد.

پارچه های حریری که در تولید لباس مجلسی دخترانه حریر به کار می رود پارچه های دو طرفه هستند به این معنا که دو طرف پارچه به یک صورت است و نرمی و خواصی که در یک سوی پارچه است در روی دیگر هم وجود دارد.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصداقتصادی هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه