رپورتاژ آگهی//

پولدارترین افراد ایران چگونه به ثروت رسیدند؟

پولدارترین افراد ایران چگونه به ثروت رسیدند؟
کدخبر : 41543

شغل پولدارترین افراد ایران شاید موضوع بحث ‌برانگیزی باشد. چون سخت می‌توان به این موضوع پی برد که چگونه باید مانند آن‌ها فکر کرد تا پولدار شد و در مسیر آن ها قرار گرفت.

کیوی زرد

از میوه های بسیار خوشمزه و آبدار استوایی که امروزه تولید آن در کشور ما رواج یافته کیوی زرد است که انواع مختلفی دارد و کیوی زرد از رقم های جدیدی است که پرورش آن سال به سال در کشور ما بیشتر می‌شود و چون خواص بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر کیوی دیگر دارد.

 

کیوی بری

همانطور که می دانید کیوی بری جزو نرم ترین میوه های موجود بوده که طبیعتا آب میان بافتی زیادی نیز دارد از این رو عمل خشک کردن آن متمایز با میوه های دیگر می باشد و در صورت نگاه دقیق تر متوجه می شویم که علاوه بر زمان بری زیاد جهت خشک کردن باید اقداماتی در این باره صورت بگیرد تا کیفیت و ظاهر مناسب کیوی را بعد از اتمام کار به دست دهد.

 

 

1

 

یخمک کیوی

هر فصلی از سال میوه های خاص خود را دارد و فصل زمستان هم با میوه هایی مثل پرتقال و کیوی معروف است. این میوه ها علاوه بر مصرف به صورت تازه در مدلهای خشک شده، یخمک کیوی، اسموتی و لواشک هم مصرف بالایی دارند و دارای طرفداران زیادی هستند. لواشکها همیشه یکی از پر طرفدارترین تنقلات در بین کودکان و بزرگسالان بوده اند

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصداقتصادی هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه