رپورتاژ آگهی//

معرفی کارهای تولیدی با سرمایه کم و سود بالا

معرفی کارهای تولیدی با سرمایه کم و سود بالا
کدخبر : 41544

معمولا شروع یک کار تولیدی با سرمایه کم از مواردی است که ذهن هر فرد جویای کار به خصوص در جامعه امروز ما را به خود مشغول می ‌کند که برخی از این کارهای پردرآمد را قصد داریم به شما معرفی کنیم.

یخچال جنرال ایرانی

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی ایرانی که  بدون شک در تمام منازل در انواع و ابعاد مختلف یافت می شود، یخچال جنرال ایرانی هستند که برندهای بسیا متعددی انواع مختلف آن را طراحی و تولید می کنند و همانطور که می دانید یخچالها محل نگهداری مواد غذایی تحت شرایط خنکی و سرما هستند که از طریق درزها و محافظها اجازه خروج هوای سرد را به محیط بیرون نخواهند داد.

 

خاویار جنوب

خاویار جنوب به عنوان یک غذای پر هزینه به حساب می آید و این نوع خاویار یک نوع خاویار سلیقه ای می باشد و معدود افرادی هستند که خواهان خاویار هستند و خاویار طلایی جنوب بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است، زیرا قیمت مناسبی دارد و به علاوه این آنتی اکسیدان در سبزیجات خشک نیز موجود هستند ولی میزان بیشتر آن در خاویار موجود می باشد.

 

 

1

 

مانکن چوبی

از مانکن چوبی در صنعتهای مختلف استفاده می شود مانند آموزش دادن برای کمکهای اولیه شبیه سازیهای مختلف مانند صنعت هوایی و کامپیوتری استفاده در آزمایشگاه ها استفاده در کلاسهای آناتومی که بدن انسان را تشریح می‌کنند در صنعت سینما نیز مانکنها بسیار کاربرد دارند و غیره ولی عمده استفاده مانکن برای طراحان مدل لباس و خیاطان می باشد.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه