رپرتاژ آگهی

بهترین آموزش، یادگیری ثروت می باشد

بهترین آموزش، یادگیری ثروت می باشد
کدخبر : 41676

مدارک تحصیلی مختلف باعث ثروتمند شدن نمی باشد و امروزه بیشتر افراد به دنبال فراگیری نحوه ثروتمند شدن می باشند که ما این دوره ها را برای شما رایگان ارائه می دهیم.

شیره خرما تقلبی

برای تشخیص بهتر شیره خرما تقلبی از اصل چند روش وجود دارد اگر رنگ آن تیره نبود و خیلی رقیق یا بیش از حد غلیظ بود طعم ملس و شبیه خرما نداشت، به دلیل گزاشتن آن در یخچال اصلا مواد سنگین در کف ظرف ننشیند و یا همچنین بعد از گذشت زمان شکرک روی آن تشکیل شد به دلیل ناخالصی های موجود در آن تردید نکنید محصول بی کیفیت و نامرغوب می باشد.

 

 

کود سیاه

این محصول فوق العاده حاوی عناصر مورد نیاز گل رز و گیاهان جهت رشد و بازدهی بیشتر می باشد و زمان مناسب جهت استفاده از کود سیاه هنگامی است که متوجه شوید محصول مزارع یا باغات و غیره با ضعف در ساقه، برگ و ریشه، تاخیر در گل دهی و رشد کند و نامطوب روبرو هستند.

 

آراد برندینگ

 

 

خرمای شاهانی بدون هسته

خرمای شاهانی یکی از خرماهایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد و حتی خرک یا خارک خرما نیز طعم شیرینی دارد و عموم مردم از آن استفاده می کنند خرمای شاهانی بدون هسته ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن مقادیر بسیار بالایی از کلسیم، فسفر و آهن از خرماهایی چون خرما مضافتی و خرما حلاوی بهتر است.

 

آراد برندینگ

 

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیت در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه