رپرتاژ آگهی

شغل نیمه وقت و پر درآمد

شغل نیمه وقت و پر درآمد
کدخبر : 41932

بسیاری از افراد به دنبال انتخاب شغل دوم هستند چرا که این روزها در بسیاری از خانواده ها یک شغل جواب ‌گوی هزینه‌ های افراد نیست.

پنجره بزرگ

امروزه یکی از شغل های پردرآمد مغازه درب و پنجره بزرگ دو جداره است در این شغل شما بدون داشتن هیچ نوع مهارت خاصی می توانید نمایندگی آن را از مجموعه ی ما گرفته و در شهر خود مشغول به کار بشوید. هنگام خرید درب و پنجره ای را انتخاب کنید از استحکام بالایی برخوردار باشد و در مرور زمان از بین نرفته و کیفیت خود را از دست ندهد.

 

 

قفسه پلاستیکی پیچ و مهره

امروزه تهیه ی انواع قفسه پلاستیکی پیچ و مهره از طریق سایت ما به دلیل ارائه این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی مناسب به سهولت قابل انجام می باشد. این محصول در مدلهای مختلف ساده و طرحدار در بازار موجود می باشد که بر اساس ضخامت و اندازه نرخ گذاری می گردد.

 

 

آراد برندینگ

 

قیمت پشم سنگ تخته ای

اگر بخواهیم بین قیمت پشم سنگ تخته ای و فایبرگلاس مقایسه ای در مورد  هزینه و خنک نگه داشتن محیط خانه انجام دهیم باید بگوییم که هر دو این مواد در این مورد بسیار خوب عمل کرده اند ولی راندمان حرارتی به سمت پشم سنگ سنگینی می کند. عایق فایبرگلاس می تواند به مقدار هر واحد حدود 2/2 تا 7/2 اینچ را عایق کند ولی هر واحد پشم سنگ می تواند چیزی حدود 3 تا 3/3 اینچ را عایق کند.

 

 

آراد برندینگ

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن نداد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه