رپرتاژ آگهی

فلسفه باورهای محدود کننده چیست

فلسفه باورهای محدود کننده چیست
کدخبر : 42115

هر نوع باور که مانع از شکوفایی شما شود، می‌تواند یک باورمحدودکننده نام گیرد. باورهای محدود کننده اجازه استفاده از ظرفیت کامل ذهن و روان را به ما نمی‌دهد و تمرکزمان را می‌گیرد.

پتوی مسافرتی متری

پتو مسافرتی به این دلیل که در ارتباط مستقیم با بدن قرار می گیرد باید دارای ویژگی ها و فاکتور های خاصی باشد از جمله آن که از جنس با کیفیت و ضد حساسیت تولید شده و به دفعات زیاد قابل شستشو باشد‌. از این رو برای خرید پتو مسافرتی متری باید حتما به تولید کنندگان و مراکز توزیع مستقیم پتو باکیفیت مراجعه نمایید تا ضمن اطمینان از کیفیت بالای پارچه و الیاف پتو، همچنین با حذف هزینه های واسطه گری، خرید مقرون به صرفه ای را نیز انجام دهید.

 

 

ادوات کشاورزی یونجه

دستگاهایی برای یونجه خرد کن کوچک انواع مختلف دارد مانند برقی و گیوتینی همچنین انواع چند کاره ی دیگری هم دارد که می تواند کاه زیره، ذرت و جو را نیز خرد کند. اندازه و سایز ادوات کشاورزی یونجه مختلف است از مدل های کوچک و بزرگ تولید شده است یا توجه به مقدار علوفه باید اقدام به خرید مناسب این دستگاه بکنند. اندازه ی یونجه ی بز و گوسفند باید حدود 5 سانتی متر باشد این دستگاه توسط تیغه ی تیزی که دارد علوفه را خرد می کند.

 

 

آراد برندینگ

 

صابون مکس لیدی

با استفاده از صابون مکس لیدی زرد چوبه به راحتی روزانه پوست صورت و یا بدن خود را با آن شستشو داده و از خواص و ویژگی این صابون بهره مند شوید. همچنین در صورت التهاب پوستی و یا رفع کک و لک پوستی با توجه به شدت و نوع التهاب به دستور و یا نسخه پزشک می توانید از این صابون به صورت روزانه و مداوم از آن استفاده نمایید.

 

آراد برندینگ

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی دهیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه