رپرتاژ آگهی

ثروت بدست آورده ام را با ایزوگام عایق کردم

ثروت بدست آورده ام را با ایزوگام عایق کردم
کدخبر : 43187

آدمی در طول زندگی ممکن است شغل های متنوعی را تجربه کند تا در نهایت به آن کسب و کار مورد علاقه و پولسازی که می خواهند برسند من نیز پس از آزمون و خطا در حرفه های مختلف سرانجام با شروع کسب و کار در حوطه ایزوگام توانستم ثروت بسیار زیادی را بدست آورم و آن را برای آینده ی خود ذخیره کنم.

ایزوگام استخری

از مهمترین بخشهای هر بنا ایزوگام کردن روی کرسی چینی، عایق رطوبتی نانو و ایزوگام استخری می باشد که باعث می شود رطوبت زمین به کف ساختمان وارد نشود و یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از این عمل همین است. شما در صورتی می توانید ادعا کنید که مکان مناسبی را ساخته اید که تنها از مواد و ابزار مربوطه به طور کامل بهره برده باشید.

برای ساخت یک ساختمان همه چیز از پی و زیر بنا شروع می شود و مرتبط ترین بخش با رطوبت زمین همین بخش می باشد که اگر به صورت جدی به آن پرداخته می شود بر اثر ارتباط با رطوبت موجود باعث سست شدن ساختمان شما در عرض مدت کوتاهی می شود.

 

 

ایزوگام ایرانی

در حال حاضر ایزوگام ایرانی فراورده‌ ای نفتی و لایه‌ای محافظ است که برای عایق کردن سطوح مختلف مانند ‌دیواره، کف و بام ساختمان‌ ها و غیره در برابر نفوذ آب به کار می‌رود. عایق رطوبتی پیش‌ ساخته (ایزوگام) به دلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب و سهولت نصب به‌عنوان پوشش‌دهنده سطوح خارجی ساختمان‌ها یا عایق‌کاری سرویس‌های بهداشتی، تونل‌ها، استخرها، و حوضچه‌های ذخیره آب و ... کاربرد دارد.

در این نوع عایق‌کاری، از ایزوگام (عایق رطوبتی پیش‌ساخته) استفاده می‌شود. ایزوگام فراورده‌ای نفتی و لایه‌ای محافظ است که برای عایق کردن سطوح مختلف مانند ‌دیواره، کف، و بام ساختمان‌ها و ... در برابر نفوذ آب به کار می‌رود.

به دلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب و سهولت نصب به‌عنوان پوشش‌دهنده سطوح خارجی ساختمان‌ها یا عایق‌کاری سرویس‌های بهداشتی، تونل‌ها، استخرها، و حوضچه‌های ذخیره آب و غیره کاربرد دارد.

 

 

آراد برندینگ

 

ایزوگام باران

شما می توانید برای تهیه ی ایزوگام باران استخری پاییزان به نمایندگیهای این محصول مراجعه و بنا بر نوع ساختمان خود این محصول را خریداری نمایید.

شاید بخواهید بدانید که این محصول بر چه اساسی تعیین قیمت می شود، این محصول بر اساس تک لایه و دولایه بودن و وجود فویل یا نبودن آن در ایزوگام تعیین قیمت می شود.

از دیگر موارد تعیین قیمت ایزوگام نوع تابستانی و زمستانی است که این مورد با توجه به نظر کارشناس ساختمان انتخاب و استفاده می شود.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه