رپرتاژ آگهی

موثر ترین روش های مدیریت ثروت

موثر ترین روش های مدیریت ثروت
کدخبر : 43195

ثروتی که طی این همه سال به دست آوردم نتیجه زحماتی بود که با یادگیری و تلاش فراوان به ثمره مطلوبی رسید.فعالیت در حوزه خرما توانست مرا از فقر نجات دهد و مسیر ثروتی بی کران را به من معرفی کند.

خرما کنجدی

خرما کنجدی محصولیست گرمسیر و عمدتان در اب و هوای گرم کشت می شود. اگر توجه کرده باشید عمده تولید خرما مر تبت به شهر های جنوبی کشور یعنی کرمان، بم ، جیرفت ، خوزستان، قیرو کارزین و غیره می باشد.در واقعه خرما دارای انواع مختلفیست که در ادامه در باره انواع آن با شما بیشتر صحبت خواهیم نمود: انواع خرما عبارتند از: خرمای مضافتی: این نوع خرما مضافتی به خرمای صادراتی در بازار های ایران شهرت دارد که عمدتا با بسته بندی های 5 الی 10 کیلویی به فروش میرسد. خرمای مضافتی در شهرهای چون بم و جیرفت و عنبر باد کشت می شود اما بهترین کیفیت خرما مضافتی که از فروش بالایی برخوردار است مربوط به خرمای تولید شده در بم می باشد.

 

 

خرما رطب

شهربم از بنای تاریخ بسیاری برخوردار است و در زمینه تولید انواع خرما رطب مضافتی صادراتی رتبه اول را در کشور دارد و در کشور و جهان خرمای این منطقه شهرت جهانی دارد. خرمای کلوته: اگر سری به جیرفت شهری واقع در استان کرمان بزنید باغات بسیاری را مشاهده خواهید نمود که خرمای کلوته را در حجم های مختلفی تولید و بسته بندی می کنند فروش عمده خرما کلوته جیرف در زمان رمضان در اوج خود قرار خواهد گرفت. در واقعه بازار فروش عمده خرما از دوماه قبل از رمضان و یک ماه بعد از ان رونق فراوانی می گیرد و در این زمان فروش و میزان صادرات خرما به بالاترین حد ممکن می رسد خرما از جمله محصولات اصلی در این ماه است که میزان قابل توجه ای مصرف دارد از این رو دولت برای تنظیم قیمت عمده خرما همه ساله مقادیر بسیاری از خرما را کشت و انبار می کند تا به تواند قیمت عمده خرما را در شب های رمضان در بازار تنظیم نماید.

 

 

آراد برندینگ

 

خرما صادراتی

انواع خرما صادراتی ایران که پر طرفدارترین هستند. بعلت پهناور بودن کشور ایران خرمای صادراتی بصورت عمده و به وفور تولید می شود، و خود محصول خرما در نواحی جنوبی ایران که آب و هوای گرم و خشک دارند رشد می‌کند.برداشت خرما از نخلستان های ایران سالانه بالغ بر حدود 950000 تن است، بخاطر تولید در تنوع محصولات پر طرفدار و پر فروش مثل خرما مجول، پیارم، مضافتی، زاهدی، کبکاب، خنضری، استعمران، و غیره، ایران را به یکی از تولیدکنندگان بزرگ خرما بدل گردیده است.دیگر کشوری که سالانه تولید خرما دارد عربستان سعودی است کشور عربستان سعودی سالیانه حدود 837000 تن تولید خرما را در کارنامه دارد عربستان سعودی هم در سالهای اخیر تدابیری را برای افزایش تولیدات محصولات کشاورزی انجام داده.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه