رپرتاژ آگهی

با ضایعات بطری به ثروت رسیدم

با ضایعات بطری به ثروت رسیدم
کدخبر : 43285

وقتی دنبال پولدار شدن هستید، راحت‌تر می‌توانید شغل و حرفه‌ای که به هدف‌تان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید و همین روش باعث ورود من به عرصه تجارت و به دست آوردن ثروت بسیاری که با کارآفرینی در زمینه ضایعات انواع بطری ها بود شد که در ادامه مقاله چند نمونه از آنها برایتان به اشتراک گذاشته شده است.

بطری پت ضایعات

بطری پت ضایعات در ایران این صنعت نوپاست و گرچه به تازگی شکل گرفته اما به دلیل برگشت اقتصادی مناسب افراد و شرکتهای زیادی به این صنعت روی اورده اند.

یکی از مشکلات در ایران دستگاه ها و ماشین الات ساخته شده می باشد که متاسفانه با طراحی صنعتی صحیحی انجام نشده و اکثر تراشکارهای ساده ، از روی تصاویر و یا فیلم اقدام به ساخت ماشین الات بازیافت پت کرده اند.

جالب است بدانید این ظروف پت قابلیت این را دارند که در صورت بازیافت صحیح دوباره به بطری با همان ویژگی اولیه برگردند.

از جمله موارد مصرفی ان: تولید الیاف پلی‌استر، رزین بطری، فیلم و رزین‌های پلی‌استر مهندسی می باشند.

در ایران  بیشترین مصرف این پلیمر در ساخت انواع بطری‌های آشامیدنی می‌باشد.

 

 

بطری پت رنگی

تمامی ظروف بطری پت رنگی با ترکیب هیدروکربن های نفت خام که شامل اسید ترفتالیک و اتیلن گلیکول می باشد، ساخته می شوند و در صنایع با افزودن برخی از کاتالیزور ها تولید می شوند. ترکیب بسیار عالی و تنوع بسیار بالای ظروف پت باعث شده تا ظروف پت به عنوان یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین  ظروف پلاستیکی شناخته شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. ظروف پت به لحاظ استحکام ، انعطاف پذیری و همچنین ویژگی هایی از قبیل شفافیت و … در انواع متنوعی تقسیم می شوند .

این ظروف همچنین بسیار سبک وزن هستند و دوام طولانی دارند. ازدیگر ویِژگی ها و مزیت های قابل توجه ظروف پت این است که بر روی طعم و مزه مواد غذایی و نوشیدنی ها به هیچ عنوان تفاوتی ایجاد نمی کند و همچنین به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند . تمامی ویژگی های فوق باعث شده تا ظروف پت مصرف بسیار زیادی داشته باشند و به طور وسیعی در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

رر

 

 

بطری پت دارویی

انواع بطری پت دارویی با توجه به اهمیت آن از لحاظ پزشکی و دارویی، نیاز به دقت بیشتری در انتخاب دارد. این نوع از بطری ها در جنس های مختلفی نظیر پلاستیک پت و شیشه تولید می شوند.

هر کدام موارد مصرف خاصی داشته و برای انواع خاصی از دارو به کار برده می شوند.

یکی از انواع بطری دارویی، بطری های دارویی شیشه ای است. بطری های شیشه ای دارویی اندازه های متنوعی داشته و کاربرد آنها بیشتر در شربت ها و داروهای نوشیدنی می باشد.

این بطریها در اندازه هایی استاندارد تولید می شود. علاوه بر تفاوت در حجم مورد نظر برای بطری، اندازه دهانه آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

از دیگر مشخصات انواع بطری شیشه ای می توان به نوع درب آنها اشاره کرد.

البته این مسئله در ظروف دارویی بسیار مهم است که به طور کامل بسته شده و منفذی برای عبور هوا در آنها وجود نداشته باشد. چرا که این مسئله ممکن است باعث خرابی دارو شده و عواقب جبران ناپذیری برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

 

 

ررر

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه