رپرتاژ آگهی

ثروت را با بطری پت به زندگی ام آوردم

ثروت را با بطری پت به زندگی ام آوردم
کدخبر : 43287

واقعیت این است که در ابتدای کار نمی‌توان پول و اشتیاق را با هم داشت. شما می‌توانید برای داشتن تصویری روشن‌تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم‌اندازهای شغلی از بسیاری از منابع رایگان کمک بگیرید و مثل من راه به دست آوردن پول با یک محصول خوب را که در این مطلب انواع آن را با شما به اشتراک گذاشته ام به زندگیتان تزریق کنید.

بطری پت دارویی

بطری پت دارویی از جنس پت (پلی اتیلن ترفتالات) در طرح های متنوع از نظر دهانه ، نوع کپ ، شکل ظاهری و رنگ عرضه می شوند که امکان تولید از حجم  ۳۰ سی سی تا ۳۵۰ سی سی  در مجموعه تولیدی و صنعتی مه پلاست وجود دارد.

ظروف دارو که با نام های تجاری دیگری مانند جار پت ، بطری پت یا پت شربتی شناخته می شوند به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای تولید و عرضه می گردند که به دلیل تنوع در تولید و مصرف ، تولید دو مرحله ای آن در این واحد صنعتی اجرا می شود.

این ظروف به دلیل مقاومت مکانیکی بالا ، زیبایی ظاهری و مقاومت خوب در مقابل گازها به تازگی اقبال زیادی را از سوی تولید کنندگان دارو در جهان به سوی خود جلب نموده است.

بطری دارویی پت در مصارف بسته داروهای پزشکی و شربت ها بسیار امن است.

 

بطری پت رنگی

تیک پلاست ، کارخانه تولید کننده انواع بطری پت رنگی در تهران است و انواع ظرف و بطری پت رنگی ، دارویی ، استوانه ای و کتابی را در ظرفیت مختلف با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک پلاست یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید کننده انواع بطری پت است و با استفاده از به روز ترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا انواع بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی پت ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن را طراحی و تولید می کند.

این کارخانه با بیش از یک دهه فعالیت مستمر توانسته است به جایگاه ویژه ای در این صنعت برسد. دستگاه هایی که برای تولید بطری پت به کار برده می شوند تنها مختص به تولید ظروف پت می باشند و در واقع نمی توان با استفاده از آنها بطری های پلی اتیلن و هیچ نوع دیگری از ظروف پلاستیکی به غیر از پت را طراحی و تولید کرد.

ظروف پت بین محصولات پلیمری و پلاستیکی بسیار شناخته شده هستند و از ماده ای با عنوان پلی اتیلن ترفتالات ساخته می شوند. پت جز خانواده پلی استر ها قرار می گیرد و در ایران بیشترین کاربرد را برای نگه داری نوشیدنی هایی مانند آب معدنی و نوشابه دارند.

 

 

دد

 

 

بطری پت ضایعات

بطری پت ضایعات نوعی پلاستیک است که از ابتدای کلمات گرفته شده است.

در واقع پت بیشتر پلاستیک شفافی ست که از ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر افتاب و نیز حل شدن کمتر در مایعات خوراکی برخودار است. در کشور ما ایران بیشتر در بطری های نوشابه و ابمعدنی استفاده می گردد.

ظروف پلاستیکی قوطی نوشابه و ابمعدنی پس از استفاده شدن، دور ریخته می شود.

برای بازیافت پس از جمع اوری باید از مواد دیگر مانند چوب اهن و دیگر انواع پلاستیک جدا شوند و سپس با دستگاه های و ماشین الات دیگر بازیافت گردند و این مواد بازیافتی به اصطلاح پت هات واش نامیده می شوند.

 

 

ددد

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه