رپرتاژ آگهی//

انتخاب شرکت آروا به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه صنعت

انتخاب شرکت آروا به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه صنعت
کدخبر : 44204

بیست و دومین نمایشگاه صنعت در تاریخ 9 تا 12 مهرماه در مکان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت آروا با حضوری چمشگیر در بزرگترین دستاورد تاریخ صنعت، محصولات و تولیدات متنوع خود را به عرصه نمایش برای بازدید کنندگان گذاشت.

بیست و دومین نمایشگاه صنعت در تاریخ 9 تا 12 مهرماه در مکان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت آروا با حضوری چمشگیر در بزرگترین دستاورد تاریخ صنعت، محصولات و تولیدات متنوع خود را به عرصه نمایش برای بازدید کنندگان گذاشت.

شرکت آروا به عنوان بزرگترین کارخانه ابزارآلات در خاورمیانه در این دوره و در غرفه اختصاصی خود طیف وسیعی از محصولات و ابزارآلات خود را به نمایش گذاشت. یکی از نکات مهم در این دوره از نمایشگاه حضور و استقبال بی نظیر صاحبان مشاغل از غرفه اختصاصی آروا بود.

آروا پیشگام در ارائه خدمات

شرکت آروا هموراه بر این اصل ثابت قدم بوده است که ارائه خدمات مناسب و ساخت محصولات با کیفیت برای مشتریان سرلوحه فعالیت های تولیدی باشد. در همین راستا همواره ابزارآلاتی با کیفیت و دارای گارانتی های بلند مدت از جمله 70 ماه گارانتی برای اینورتر های جوشکاری را به عنوان خدمات به مشتریان ارائه می دهد.

شرکت آروا با سالها فعالیت در عرصه تولید ابزارآلات به عنوان پیشگام در خدمات و پشتیبانی در این زمینه پیشتاز بوده و همواره بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. قیمت مناسب، استفاده از بهترین متریال ها در ساخت، و موارد مشابه از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید مدیران در آروا بوده و محصولاتی که به بازار عرضه می شوند همواره دارای بالاترین سطح کیفیت هستند.

4

شرکت آروا پیشگام در ارائه خدمات

اولین و بزرگترین طرح نوسازی در صنعت ابزار

شرکت آروا در یک اقدام منحصر به فرد طرح تعویض به جای تعمیر را اجرا می کند. در این طرح صاحبان مشاغل می توانند دستگاه های جوش قدیمی خود را با اینورتر های با کیفیت آروا تعویض نمایند. این طرح بزرگترین طرح نوسازی در صنعت ابزار می باشد و تمام کسانی که دستگاه جوش قدیمی و فرسوده دارند می تواند از این طرح استفاده نمایند و در هزینه های سرسام آور تعمیر صرفه جویی کنند. این طرح بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و خود موید خدمتی دیگر از شرکت آروا می باشد.

این طرح شامل مزیت های بسیاری می باشد که از مهم ترین آنها می توان به مواردی مانند ، 70 ماه گارانتی، 28 % تخفیف، لوازم جانبی رایگان و ... اشاره کرد. با توجه به دریافت اینورتر های با کیفیت آروا خریداران می تواند در شرایط و موقعیت های مختلف از اینورتر آروا بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه آروا

5

بازدید وزیر صمت از غرفه آروا در نمایشگاه صنعت

در حاشیه نمایشگاه صنعت وزیر صمت از غرفه اختصاصی آروا دیدن کردند. در این بازید هیئت همراه نیز حضور داشتند و غرفه آروا را در حوزه ابزارآلات یک اتفاق مثبت ارزیابی کردند. یکی از مواردی که توجه ویز را به خود جلب نمود تنوع بی نظیر محصولات تولیدی آروا بود که در بزرگترین کارخانه ابزارآلات خاورمیانه تولید می شود.

غرفه آروا مناسب برای تمام سلیقه ها

یکی از موارد مهم و قابل توجه که در غرفه آروا رخ داد برنامه هایی بود که بازید کنندگان می توانستد حضور سرگرم کننده ای را داشته داشتند. از جمله این بخش ها و برنامه ها برگزاری مسابقه بود که در انتها به فرد برگزیده دریل شارژی اهدا می شد. یکی دیگر از برنامه های جذاب گفتن شعار آروا ابزار موفقیت توسط کودکان حاضر در غرفه بود که از آنها با اهداء هدیه تشکر شد.

حضور نمایندگان کشور چین در غرفه آروا

6

بازدید نمایندگان کشور چین از غرفه شرکت آروا

حضور چشمگیر آروا در این دوره از نمایشگاه صنعت به گونه ای بود که از دیگر کشور ها نیز بازدید کنندگان خارج از کشور حضور پیدا کردند. از بازدیدکنندگان ویژه می توان به حضور نمایندگان کشور چین اشاره کرد. تیم شرکت کننده از کشور چین از تمام بخش های غرفه آروا دیدن کردند و در انتها امین مصلایی مدیر عامل آروا تندیس عقاب را که نماد این شرکت می باشد به نماینده هیئت چینی تقدیم نمودند.

امین مصلایی؛ همیشه درصدد این بوده ایم که بهترین ها را تولید کنیم

به گفته امین مصلایی مدیرعامل آروا نمایشگاه این دوره یک فرصت مناسب بود برای اینکه تولیدات آروا را به نمایش بگذاریم. به گفته مدیرعامل آروا تولید محصولات با بهترین کیفیت و همچنین خدمات مناسب همیشه سرلوحه فعالیت های این شرکت بوده است. شناخت نیاز مشتریان و تولیدات با توجه به نیازهای آنها همیشه سرحوله تولیدات در آروا بوده و با ارائه ابزارآلات ساخت ایران با بهترین متریال ها در این مسیر گام بر می داریم.

نمایشگاه امسال و حضور در بزرگترین دستاورد تاریخ صنعت ایران یکی از موفقیت های آروا در کنار دیگر موفقیت ها جمله دریافت تندیس رضایت مندی مشتری در سال 1399 و دریافت لوح زرین برند برتر سال 1401 در حوزه ابزارآلات می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه