رپرتاژ آگهی

با تبدیل افکار منفی به مثبت کسب و کارم رونق پیدا کرد

با تبدیل افکار منفی به مثبت کسب و کارم رونق پیدا کرد
کدخبر : 44614

تبدیل افکار منفی به مثبت یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. همه‌ی ما در طی روز با مجموعه‌ای از افکار مثبت و منفی روبه‌رو هستیم. جالب است بدانید که قدرت افکار منفی تکرار شونده چندین برابر افکار مثبت است. به طوری که وقتی گرفتار این نوع از افکار می‌شوید، فرار از آن‌ها تقریباً سخت و غیرممکن می‌شود. فکر مثبت باعث شادی روح، آرامش ذهن و سلامت جسم می‌شود. در حالی که افکار منفی به مرور زمان تمرکز ذهن را بر هم می‌زند. در عین حال استرس و افسردگی را در پی دارد. یکی از حوزه های پر سود انواع البسه می باشد که من ثروتی که اکنون دارم را از این طریق به دست آوردم.

لباس کردی زنانه سنندج

ایران سرزمینی بسیار کهن با اقوام و ملل مختلف است که کردها یکی از این قومها می باشد که دارای لباس کردی زنانه سنندج بسیار زیبا و رنگی هستند که قیمت خرید و فروش آن نه تنها در سراسر ایران بلکه در خارج از کشور نیز به طور پیوسته توسط مردم و تاجرین پیگیری می شود، زیرا دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در واقع می توان گفت یکی از زیباترین پوششها و لباسها در سراسر دنیا می باشد.

لباسهایی که دارای رنگهای بسیار زیبا که دارای جنسی بسیار عالی می باشند که قرنهاست توسط مردم کرد هم در ایران هم در عراق پوشیده می شود. لباس کردی دارای قسمتهای بسیار متفاوتی می باشد که آداب خاصی برای پوشیدن آن وجود دارد که زنان و مردان باید به درستی آن را رعایت کنند تا زیبایی این لباس را بتوانند هرچه بیشتر به رخ بکشند یعنی حتی بستن شال کمر یا شال و روسری زنان نیز بسیار مهم است.

 

 

مانتو کتی مشکی

با پیشرفت صنعت مد و تحول نوع پوشش برای آقایان و بانوان مدلهای جدید لباس به بازار آمده است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته که مانتو کتی مشکی کوتاه یکی از مدلهای این پوشاک می باشد که در رنگهای مشکی و کرم ارائه می شود و مورد پسند خانمهای جوان می باشد.

علاوه بر بانوان جوان نوجوانها و حتی دختر بچه ها نیز از این نوع لباسها استفاده می کنند و آنها را برای پوشش در بیرون از منزل و یا مهمانیها استفاده می کنند. علاوه بر رنگهای ذکر شده تنوع رنگ در این مانتوها بسیار زیاد می باشد که علاوه بر تنوع رنگ تنوع مدل و تنوع طرحهای زیادی نیز دارند که در مدلهای مختلفی این لباسها دوخته می شوند.

 

 

آراد برندینگ

 

مانتو چرم دخترانه

برای داشتن یک استایل خاص و جذاب و زیبا و همچنین دخترانه ست مانتو چرم دخترانه انتخابی بسیار هوشمندانه می باشد که یک استایل جالب و همه پسند به شما می بخشد. پالتو چرم به عنوان یکی از ترند ترین لباسها در عرصه پوشاک زمستانی شناخته می شود و علاوه بر گرم نگه داشتن بدن، یک تیپ زمستانی مرتب و زیبا به شما می بخشد چون در زمستان کمی انتخاب لباس مناسب سخت تر است و استایل ها تنوع کمتری دارند.

البته در چند سال اخیر استایل های زمستانی خیلی خوبی با لباسهای زمستانی با طرح جدید ارائه شده که هر یک جذابیت خود را دارند ولی چرم از قدیم الایام تا به اکنون همیشه خاص بوده و خوش پوشی و گیرایی خاصی به فرد می بخشد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه