تعمیر یخچال

تعمیر یخچال در اهواز _ اهواز سرویس

کدخبر : 45287

اگر به هر خانه ای در سر تا سر دنیا نگاه کنید، حداقل با یک یخچال مواجه می شوید. امروزه یخچال ها جز لوازم ضروری برای زندگی همه شده اند. در هر خانه ای مایحتاج روزانه در یخچال ذخیره می شود. رمانی که با انواع خرابی در یخچال رخ می دهد، مطمئن وحشت کرده اید. نگران نباشید. برای تعمیر یخچال در اهواز می توانید از نیروهای با تجربه کمک بخواهید تا بدون دردسر سریعا تعمیرات صورت بگیرد.

اگر به هر خانه ای در سر تا سر دنیا نگاه کنید، حداقل با یک یخچال مواجه می شوید. امروزه یخچال ها جز لوازم ضروری برای زندگی همه شده اند. در هر خانه ای مایحتاج روزانه در یخچال  ذخیره می شود. رمانی که با انواع خرابی در یخچال  رخ می دهد، مطمئن وحشت کرده اید. نگران نباشید. برای تعمیر یخچال در اهواز می توانید از نیروهای با تجربه کمک بخواهید تا بدون دردسر سریعا تعمیرات صورت بگیرد.

اما اگر میخواهید خودتان به تعمیر یخچال در اهواز بپردازید، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی به دست آورید.

 

تعمیر لباسشویی

چرا قسمت بالای یخچال خنک نمی شود؟

هر یخچال دارای یک شلنگ است که وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد. این شلنگ ممکن است به مرور زمان با خاک یا زباله مسدود شود. اگر این انسدادها با نگهداری و نظافت دوره ای رعایت نشود و رفع نشود، کاهش کارایی یخچال شما اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگر یخچال  به دلیل پایین بودن آن خنک نمی شود دلیل دیگر این امر ممکن است این باشد که هنگام تعویض موتور، گاز بیش از حد داده می شود. در چنین مشکلی راه حل با شما نیست، بلکه تعمیرکاران ماهر می تواند برای تعمیر یخچال در اهواز اقدام نمایند. اگر خودتان سعی می کنید در شرایط خرابی موتور مداخله کنید، مفید است که از هر گونه اقدامی اجتناب کنید زیرا ممکن است موقعیت های خطرناکی ایجاد کنید. علاوه بر این، فرآیند مکش را نمی توان به طور کامل انجام داد، هرگونه انسدادی که ممکن است در کمپرسور ایجاد شود را باز کنید.

 

چرا ته یخچال خنک نمی شود؟

قبل از اینکه به دنبال پاسخی برای این سوال بگردید که چرا قسمت پایین یخچال سرد نمی شود، بررسی کنید که آیا دکمه درب بالای یخچال شما کار می کند یا خیر. وقتی این دکمه کار نمی کند، سیستم روشن می شود و پایین یخچال شروع به خنک نشدن می کند. رایج ترین خرابی های یخچال دلیل دیگر این مشکل این است که مقاومت یخ زدایی دستگاه ممکن است شکسته شود. زیرا در چنین حالتی از آب شدن یخ روی اواپراتور جلوگیری می شود و در نتیجه گردش هوای سرد در قسمت پایین کابینت نمی تواند اتفاق بیفتد. از طرفی ممکن است قسمت پایینی دستگاه به دلیل مسدود شدن کانال های هوا در قسمت فن یخچال نتواند خنک شود. در این حالت، یخ پر شده در اینجا کانال ها را مسدود می کند و باعث مسدود شدن جریان هوا می شود. اگر هوای سرد به دلیل این انسداد نمی تواند به قسمت پایینی برسد، خنک سازی امکان پذیر نخواهد بود. برای تعمیر یخچال در اهواز کافیست لوله ها و مسیرهای مسدود شده را باز کنید. اگر خودتان اطلاعات و مهارت کافی در این خصوص ندارید، بهتر است با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی

 

تعمیر یخچال در اهواز برای زمانی که یخچال  کار نمی کند 

قبل از اقدام به تعمیر یخچال در اهواز، ابتدا اطمینان حاصل کنید که یخچال در حال دریافت برق است. برای این کار بررسی کنید که دوشاخه به درستی در پریز قرار گرفته است یا خیر. اگر نه، دوشاخه را طوری وارد کنید که به خوبی در پریز قرار گیرد.

آیا فیوز سوکتی که یخچال شما به آن وصل است یا فیوز اصلی منفجر شده است؟ فیوزها را چک کنید. در صورت با خرابی موتور یخچال روبرو هستید. برای تعمیر موتور یخچال  به تنهایی اقدام نکنید و از مرکز خدمات تعمیر یخچال در اهواز کمک بگیرید.

 

علت تعریق دیواره کناری محفظه یخچال چیست؟

اگر دیواره ی کناری یخچال تعریق کند، با مشکل مواجه شده اید. برای رفع این خرابی کافیست راه های زیر را اعمال نمایید:

  • شرایط محیطی خیلی سرد است: یخچال را در محیط هایی که دما به زیر 10 درجه سانتی گراد می رسد نصب نکنید.
  • باز و بسته شدن مکرر درب یخچال: مراقب باشید درب یخچال را باز نکنید و بی جهت آن را باز نکنید.
  • محیط بسیار مرطوب است: یخچال را در محیط های خیلی مرطوب نصب نکنید.
  • شرایط محیطی با رطوبت بالا: یخچال را در محیط های خیلی مرطوب نصب نکنید.
  • باز گذاشتن غذاهای حاوی مایع مراقب باشید که غذاهای حاوی مایع را در ظروف محکم بسته قرار دهید. به این ترتیب می توانید از ایجاد بو جلوگیری کنید.
  • درب باز می ماند یا کاملا بسته نمی شود.:مطمئن شوید که درب یخچال کاملا بسته است. در صورت بروز مشکل در بسته شدن درب، با سرویس تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.
  • تغییر وضعیت ترموستات به حالت سردتر از حد لازم: ترموستات یخچال را متناسب با محیط تنظیم کنید.
  • زمان باز شدن درب یخچال کوتاه است: استفاده کمتر ترموستات یخچالی که به ندرت استفاده می شود را بالاتر قرار دهید.
  • غذا در ظرفی که روی آن قرار دارد به درستی پوشانده نشده است.
  • یخچال را با یک پارچه خشک پاک کنید و بررسی کنید که آیا ادامه دارد یا خیر. در صورت ادامه دیگر کاری از شما بر نمی آید و باید با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی

 

مشاهده ی افزایش صدا در یخچال

بسته به تغییر دمای محیط، عملکرد یخچال ممکن است تغییر کند. این طبیعی است و نقصی ندارد. لرزش یا سر و صدای یخچال  ممکن است افزایش یابد. علت این کار زمین ناهموار یا ضعیف است. وقتی یخچال  به آرامی حرکت می کند، می لرزد. اطمینان حاصل کنید که کف آن به اندازه کافی سفت و تراز است که بتواند یخچال را پشتیبانی کند.

صدا ممکن است ناشی از وسایلی باشد که روی یخچال قرار داده شده است. اقلام روی کابینت باید حذف شوند. اگر با برطرف نمودن این مشکلات باز یخچال  به سرو صدای خود ادامه می دهد، می توانید با تکنیسن اهواز سرویس تماس بگیرید تا برای تعمیر یخچال در اهواز به منزل بیایند.

 

راهنمایی های کارشناسان تعمیر یخچال در اهواز برای بسته نشدن در یخچال

بنا بر سخنان کارشناسان تعمیر یخچال در اهواز، واشرهای یخچال نقش مهمی برای حفظ هوای سرد تولید شده در یخچال دارند و از بسته شدن مناسب درب نیز به شما اطمینان می دهند. اگر یخچال نمی تواند گرما را در خود حفظ کند، واشرها باید بررسی شود و در صورت وجود پیچ ​​خوردگی باید با سشوار گرم شده، اصلاح و بسته شود. با این حال، در صورت وجود پارگی های بزرگ، واشر باید به طور کامل تعویض شود، این فرآیند ساده و مقرون به صرفه است. موضوع دیگر این است که لولاهای درب در صورت شل بودن باید چک و سفت کنید تا دیگر نیازی به تعمیر یخچال در اهواز توسط تعمیرکاران ندارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه