رپورتاژ آگهی/

بهترین کولر های گازی ۱۲۰۰۰

کدخبر : 51423

اگر می خواهید کولر گازی بخرید بهتر است به خریداری یک کولر گازی بسیار خوب بپردازید که هم زیبا باشد و هم راندمان بسیار بالایی داشته باشد، توصیه می کنیم از کولر های گازی ۱۲۰۰۰ استفاده کنید.

اگر می خواهید کولر گازی بخرید بهتر است به خریداری یک کولر گازی بسیار خوب بپردازید که هم زیبا باشد و هم راندمان بسیار بالایی داشته باشد، توصیه می کنیم از کولر های گازی ۱۲۰۰۰ استفاده کنید.

 

image001

 

توجه داشته باشید که هرگاه می خواهید فرایند خرید را انجام دهید پیش از انجام این کار نسبت به ویژگی های کولر مورد نظر خود اطلاعات کافی به دست آورید. کولر های گازی یا اسپیلت از جمله لوازمی محسوب می‌شود که هم برای گرم نمودن منزل در فصل سرما و هم سرد نمودن آن در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرد و از این نظر تا حدی توانسته از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم مهمترین ویژگی هایی که یک کولر گازی با کیفیت می تواند داشته باشد را به شما معرفی کنیم. زمانی که نسبت به این ویژگی‌ها اطلاعات کافی به دست می آورید می توانید به خریداری یکی از بهترین کولر های گازی ۱۲۰۰۰ نیز بپردازید.

 

مهمترین ویژگی های کولر گازی

هرگاه شخصی قصد خریداری یک محصول را می کند در مقابل باید هزینه ای برای آن صرف کند، لذا می خواهد وسیله ای را که خریداری می کند به نحو احسن کار کند اما گاهی اوقات افراد بی گدار به آب زده و محصولی را خریداری می کنند که زیاد برای آن ها کار نکرده و خیلی زود خراب می شود به همین منظور بایستی نسبت به خصوصیات و ویژگی هایی که هریک از محصولاتی که می خواهید خریداری کنید آگاهی کافی داشته باشید؛ از این رو ما می خواهیم از مهمترین ویژگی های کولر گازی صحبت کنیم تا شما در آینده جهت خریداری بهترین کولر های گازی ۱۲۰۰۰ دچار مشکل نشوید.

 

image002

 

همچنین بخوانید : معایب کولر گازی ایوولی

 

انتخاب کولر گازی دو وضعیته

همانطور که شما هم می دانید یکسری از کولر های گازی وجود دارند که از قابلیت ایجاد گرمایش و همچنین سرمایش برخوردار می باشند. شما به راحتی می‌ توانید خودتان یک کولرگازی انتخاب نمایید که طبق میلتان تنها از قابلیت سرمایش برخوردار باشد و یا اینکه کولر گازی را انتخاب نمایید که هم فرآیند گرمایش و هم فرایند سرمایش را با توجه به فصلی که در آن زندگی می کنید انتخاب نمایید. بر این اساس می‌توان گفت انتخاب کولر گازی تک وضعیته و یا دو وضعیته کاملاً اختیاری می باشد.

هنگامی که از کولر گازی استفاده می کنید که در حالت سرمایشی است در واقع از آن به منظور خنک سازی محیط استفاده نموده که در واقع این نوع کولر گازی از فرآیند چگالش گاز فریون به منظور خنک نمودن مکان مورد نظر کمک می گیرد، اما هنگامی که در حالت گرمایش قرار دارد در واقع مقداری آب گرم موتورخانه را که با استفاده از لوله هایی که در پیرامون دهانه قسمت خروجی هوا قرار دارد فرایند گرمایش صورت می گیرد.

در نظر داشته باشید که میزان مصرف انرژی در هر یک از کولر های گازی که دو وضعیته هستند بسیار کمتر می باشد، یعنی در مقایسه با کولر های گازی میزان انرژی مصرفی کمتر است بنابراین شما نمی خواهد نگران خریداری یک وسیله دیگر به منظور گرم نمودن مکان موردنظر همچون بخاری و شوفاژ باشید؛ به همین خاطر اگر صرفه جویی کردن در میزان انرژی مصرفی یکی از مهمترین مسائل روزمره شما است بهتر است کولر های گازی را خریداری کنید که به حالت دو وضعیته است.

 

دقت در تعداد پنل های اسپلیت

اگر یک خانه بزرگ با سالن های بزرگ دارید که در کنار آن چند اتاق نیز وجود دارد بایستی به هنگام خریداری کولر گازی تعداد پنل های اسپیلت را مد نظر قرار دهید، به منظور محاسبه تعداد پنل ها یکسری ویژگی ها و استانداردهایی وجود دارد اما تعداد پنل های اسپیلت به وضعیت آب و هوایی و همچنین شرایط قرار گیری منازل نسبت به طلوع و غروب خورشید بستگی دارد.

 

image003

 

همچنین بخوانید : قیمت کولر گازی 12000 گری

 

انتخاب نوع کمپرسور

به طور کلی برای هریک از کولر های گازی سه نوع کمپرسور را در نظر می‌ گیرند که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند. از جمله این کمپرسورها می توان کمپرسور پیستونی، کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرال را نام برد.

دقت داشته باشید که در رابطه با میزان انرژی مصرفی که هریک از کمپرسور ها دارد کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور پیستونی میزان انرژی کمتری را مصرف می کند. کمپرسور اسکرال در واقع در مقایسه با کمپرسور پیستونی و همچنین کمپرسور روتاری مصرفش کمتر بوده که همین مسئله باعث شده تا قیمت آن در مقایسه با دو نوع کمپرسور دیگر افزایش داشته باشد.

 

داشتن اینورتر در کولرهای گازی

دقت داشته باشید که افزون بر هزینه‌ ای که باید به منظور خریداری کولر گازی پرداخت کنید هزینه های مربوط به تعمیر و نصب را نیز باید مد نظر قرار دهید. از مهمترین هزینه هایی که بایستی آن را در نظر داشته باشید شارژ دوره ای مربوط به کولر های گازی است. علاوه بر هزینه هایی که در زمان به کارگیری کولر گازی بایستی صرف کنید هزینه های مربوط به میزان انرژی و همچنین برق مصرفی نیز است. در برخی از مواقع پس از گذشت مدت زمان طولانی بعضی از اینگونه هزینه ها زیاد به چشم شما نخواهند آمد اما بعضی دیگر از این هزینه‌ ها در صورتی که یک کولر گازی درستی را انتخاب نکنید و در صورت مد نظر قرار دادن شرایط خود کولر گازی ۱۲۰۰۰ را انتخاب نکنید ممکن است یکسری هزینه هایی را بر روی دوش شما قرار دهد، به همین خاطر می توان گفت میزان برق و انرژی مصرفی از جمله این هزینه ها است. اگرچه میزان هزینه هایی که در رابطه با این موارد بایستی پرداخت کنید شرایط آب و هوایی و همچنین به فرهنگ و نحوه استفاده افراد بستگی دارد. ما در اینجا به شما پیشنهاد می‌ کنیم که به منظور کاهش میزان مصرف برق و انرژی از تکنولوژی استفاده کنید که این ویژگی را برای شما راحت تر می کند یعنی تکنولوژی اینورتر را مورد استفاده قرار دهید که هم شما و هم تمام جامعه از فواید آن نفع ببرید.

 

image004

 

انتخاب کولر های گازی که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند

در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های مهمی که باید آن را به هنگام خرید بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰ مد نظر قرار دهید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای کولر های گازی است. زمانی که یک کولر گازی را می خواهید خریداری کنید اگر آن محصول گارانتی و خدمات پس از فروش را نداشته باشد بنابراین شرکت سازنده آن ممکن است نامعتبر باشد، به همین منظور داشتن گارانتی های معتبر و یا عدم وجود گارانتی در حین خرید کولرهای گازی یکی از مباحثی به  شمار می‌ رود که مصرف کنندگان باید آن را بسیار مد نظر قرار دهند از این‌رو برخورداری کولرهای گازی از گارانتی اصل و معتبر نشان دهنده تولید آن توسط نمایندگی و شرکت های معتبر بوده که یکی از خصوصیات بسیار مهم برای کولرهای گازی در هنگام خرید به شمار می رود.

 

image005


 این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  پایگاه خبری رصد اقتصادی در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه