برگزاری نمایشگاه و کنفرانس فعالین بلاک چین و رمز ارز - ترکیه 2023

برگزاری نمایشگاه و کنفرانس فعالین بلاک چین و رمز ارز - ترکیه 2023
کدخبر : 54087

بزرگترین کنفرانس و نمایشگاه فعالین بلاک چین و رمز ارز در اوراسیا که در استانبول برگزار می شود بهترین فرصت برای حضور فعالین و علاقمندان به حوزه رمز ارز و بلاک چین می باشد. بروکر ایرانی آرون گروپس نیز به عنوان حامی این رویداد مهم حضور دارد.

تنها چند روز تا برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه رمز ارز و بلاک چین 2023 در منطقه اوراسیا باقی‌مانده است. استانبول ترکیه از تاریخ 8 تا 11 می 2023 مصادف با 18 تا 21 اردیبهشت ماه میزبان کنفرانس بلاک چین و رمز ارز می باشد. این کنفرانس مهم‌ترین رویداد بلاک چین در منطقه است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند. رویدادی که می‌تواند روی ادامه مسیر بازار رمزارزها تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

توسعه‌دهندگان، موسسان، روزنامه‌نگاران، بروکرها و سرمایه‌گذارانی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارند گردهم می‌آیند تا راهکارها و ایده‌های موجود را بررسی و برای ادامه مسیر تصمیم‌گیری کنند. اگر در این کنفرانس شرکت نمی‌کنید، بهتر است با ماهیت آن آشنا شوید و پس از برگزاری، تاثیرات را در بازار مشاهده کنید.

با حضور در نمایشگاه بلاک چین استانبول 2023 چهره‌های آشنایی از مجله فوربس (Forbes)، کوین بیس (Coinbase) وکوین تلگراف (Cointeleghraph) را ملاقات کنید. سرمایه‌گذاران و میلیونرهای ارزهای دیجیتال نیز با حضور و سخنرانی در این کنفرانس به حل مشکلات و مسائل موجود می‌پردازند. شرکت‌های فعال در زمینه بلاک چین نیز با حضور و حمایت مالی از این رویداد خود را به بازار جهانی معرفی می‌کنند. در این بین نام بروکر ایرانی آرون گروپس نیز می‌درخشد.

 

کنفرانس فعالین بلاک چین و رمز ارز

 

نمایشگاه بلاک چین ترکیه 2023 فرصتی تکرار نشدنی

اگر شیفته بازار ارز دیجیتال هستید یا مهم‌تر از آن اگر در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنید به احتمال زیاد خبر نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این کنفرانس را شنیده‌اید. ترکیه برای پنجمین سال متوالی میزبان برگزاری این کنفرانس در اوراسیا است.

این کنفرانس در هتل پولمن ایرپرت و کانونشن سنتر استانبول (Pullman Istanbul Hotel & Convention Center) برگزار می‌شود. دو روز ابتدایی نمایشگاه به تبادل اطلاعات و اشتراک‌گذاری راهکارهای جدید اختصاص دارد و کنفرانس اصلی در دو روز نهایی برگزار می‌شود.

 

سخنرانانی که نامشان در بازار حک شده است

اگر مدتی از حضور شما در بازار ارزهای دیجیتال می‌گذرد به احتمال زیاد با ارزی مانند پلیگان (Polygon) آشنا هستید. موسس این ارز یکی از سخنران نمایشگاه ترکیه است. در فهرست سخنران نام‌هایی را مشاهده می‌کنید که نه در سطح واژه بلکه به معنای واقعی کلمه بازارسازی کرده و می‌کنند.

نام‌هایی مانند مایکل سیلور (Micheal Saylor) بنیان‌گذار شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) یکی از این نام‌هاست. مایکرواستراتژی یکی از نخستین موسساتی بود که به سرمایه‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال برای مبارزه با تورم و کاهش ارزش پول‌های فیاتی مانند دلار روی آورد. این شرکت تا زمان نگارش این مقاله 140 هزار بیت کوین به ارزش 4 میلیارد دلار را نگهداری می‌کند.

چهره شاخص دیگر این کنفرانس مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیل‌گر برجسته و سرمایه‌گذار بزرگ رمز ارز است. اگر دنبال‌کننده تحلیل‌های سایت کوین تلگراف بوده باشید به احتمال زیاد با نام این تحلیل‌گر شناخته‌شده آشنا هستید.

 

نمایشگاه رمز ارز استانبول 2023

 

فرصتی برای تبادل نظر و آشنایی

کنفرانس بلاک چین ترکیه 2023 بهترین فرصت برای آشنایی با موسسان، بنیان‌گذاران، کارآفرینان و مدیرعاملان بروکرهای بزرگ جهان است. بروکرهای بزرگ با حضور در این کنفرانس به بررسی راهکارهایی می‌پردازند که می‌تواند امنیت دارایی کاربران را بهبود ببخشد و کیفیت خدمات را نیز افزایش دهد. با وجود استقبال هر چه بیشتر مردم از ارزهای دیجیتال، نیاز به پلتفرم‌هایی که در عین کارآمدی، امنیت را به کاربران عرضه می‌کنند، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

بروکر آرون گروپس نیز با توجه به حساسیت این امر به عنوان یکی از حامیان مالی نمایشگاه بلاک چین ترکیه حضور دارد. اگر با این بروکر آشنا نیستید بخش بعدی را از دست ندهید.

 

آرون گروپس بروکری برای همه

آرون گروپس با ارائه بیش از 500 بازار معتبر جهانی و داخلی پلتفرمی کارآمد را به 250 هزار کاربر خود عرضه کرده است. کاربران در این بروکر به ابزارهای متنوعی دسترسی دارند و برای انجام معاملات کامزد پایینی پرداخت می‌کنند.

این بروکر نمادهای تومانی مانند طلای آبشده و سکه را به بازارهای جهانی معرفی کرده و همچنین با معرفی جفت ارز دلار به تومان، ارز فیات ایران را در دسترس تمام معامله‌گران جهان قرار داده است.

زمانی که در کنار آرون گروپس در بازار فعالیت می‌کنید همیشه جزو اولین کسانی هستید که از برگزاری رویدادهای مهم ارز دیجیتال مطلع می‌شوند. کاربران این بروکر می‌توانند با استفاده از متسرکارد (Mastercard) و ویزا (Visa) و بسیاری از روش‌های دیگر واریز یا برداشت را انجام دهند.

بروکر آرون گروپس در نمایشگاه فارکس اکسپو دبی 2022 موفق به کسب جایزه سریع‌ترین بروکر در مسیر رشد و توسعه شده است و اکنون در فهرست حامیان مالی کنفرانس بلاک چین و رمز ارز استانبول ترکیه 2023 نام آرون گروپس را نیز مشاهده می‌کنید. بروکرهایی که از این کنفرانس حمایت مالی‌ می‌کنند به اطلاعات ارزشمند پرترافیک‌ترین بازار ارز دیجیتال ترکیه با حجم معامله روزانه یک میلیونی دسترسی خواهند داشت.

حمایت مالی از کنفرانس ترکیه به خوبی نشان می‌دهد که دریافت جایزه سریع‌ترین بروکر در مسیر رشد از نمایشگاه اکسپو دبی بسیار به‌حق بوده است. چرا که این بروکر ایرانی از هر فرصتی برای ارتقا سطح خدمات و یادگیری بیشتر استفاده می‌کند.

 

نمایشگاه رمز ارز استانبول 2023

 

نمایشگاه بلاک چین و رمز ارز استانبول 2023  سرنوشت ساز می شود؟

نمایشگاه بلاک چین ترکیه در قلب منطقه اوراسیا میزبان یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بلاک چین در جهان خواهد بود. تمام کسانی که به صورت جدی در حوزه رمز ارز و بلاک چین فعالیت دارند برای حضور در این مراسم برنامه‌ریزی می‌کنند.

این نمایشگاه محل بسیار مناسبی برای یادگیری مفاهیم جدید، آشنایی با اهمیت توکن‌های غیر مثلی یا NFTها، متاورس، بازار دیفای یا بازر مالی بدون مرکزیت بر پایه بلاک چین و حتی بازی‌هایی است که با استفاده از این تکنولوژِی ایجاد شده‌اند.

در کنفرانس ترکیه راهکارهایی برای افزایش پذیرش رمز ارز از سوی شرکت‌ها و موسسات ارائه می‌شود. راهکارهایی که می‌تواند منجر به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال شود. روی آوردن شرکت‌هایی مانند مایکرواستراتژی به رمز ارز، منجر به اعتماد و اطمینان خاطر کاربران شده و میزان سرمایه‌گذاری در این دارایی را افزایش داد.

کنفرانس بلاک چین ترکیه در تاریخ 8 تا 11 ماه می برگزار می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با حضور در این نمایشگاه با دستاوردهای بروکرها، تحلیل‌گران و توسعه‌دهندگان این حوزه آشنا شوید. آرون گروپس به عنوان یکی از حامیان مالی این کنفرانس از شما دعوت به‌عمل می‌آورد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه