رپورتاژ آگهی/

نحوه گرفتن جاب آفر کانادا برای ایرانیان

کدخبر : 54757

کانادا از آن دست کشورهایی است که بسیاری از ایرانیان علاقه مند به دریافت ویزای آن هستند؛ زیرا سطح درآمدها و رفاه زندگی در این کشور بسیار بالا می باشد. یکی از روش های مهاجرت کاری به کانادا، دریافت جاب آفر یا دعوتنامه کاری است؛ اما چگونه می توان جاب آفر کانادا را دریافت کرد؟ شرایط اخذ دعوتنامه کاری کشور کانادا برای ایرانیان چیست؟ ما در این مقاله شما را با شرایط و نحوه گرفتن جاب آفر کشور کانادا در سال ۲۰۲۳ آشنا خواهیم کرد.

جاب آفر کانادا  (2)

 

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته در سراسر دنیاست که شرایط کاری خوبی را برای شهروندان خود فراهم نموده است. میزان درآمدها در این کشور در سطحی است که افراد می توانند با استفاده از آن زندگی با کیفیتی داشته باشند. همچنین دانشگاه های معتبری در کانادا وجود دارد که امکان تحصیل در رشته های مختلف را به متقاضیان میدهد. از سوی دیگر سیستم بهداشت و درمان کانادا جزو به روزترین و پیشرفته ترین سیستم های درمانی در سراسر دنیا می باشد.

همه این عوامل باعث شده تا در حال حاضر کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی میان مردم سراسر دنیا علی الخصوص ایرانیان باشد. در حال حاضر بسیاری از ایرانیان علاقه دارند تا بتوانند ویزای کاری کانادا را دریافت کرده و به این ترتیب به این کشور مهاجرت کنند. روش های متنوعی برای دریافت ویزای کاری کانادا وجود دارد. یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا دریافت جاب آفر یا دعوتنامه کاری از سوی یک کارفرما در این کشور است.

به این منظور شما باید رزومه کاری و تحصیلی خود را برای کارفرماهای مختلف در این کشور ارسال کرده و دعوت نامه کاری دریافت کنید. طبیعتاً هرچه سن کمتری داشته باشید و در یک زمینه از تخصص بالایی برخوردار باشید شانس بیشتری برای پیدا کردن کارفرما خواهید داشت. از جمله مهم ترین شرایط دریافت جاب آفر کانادا می توان به مواردی همچون تسلط بر زبان انگلیسی، داشتن سابقه کار کافی، مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر، تمکن مالی و غیره اشاره کرد.

 

جاب آفر کانادا  (1)

چگونه جاب آفر کانادا بگیریم؟

 

برای این که با توجه به شرایط خود و رشته ای که تحصیل کرده اید جاب آفر کانادا را دریافت کنید، باید در مرحله اول یک رزومه قابل قبول بنویسید. برای نوشتن رزومه به نکاتی همچون جامع و کامل بودن توجه داشته باشید. رزومه ای که تهیه می کنید مهم ترین و تعیین کننده ترین مدرکی است که برای کارفرمایان ارسال می کنید و کارفرما با مطالعه رزومه کاری و تحصیلی شما تصمیم می گیرد که برای شما دعوت نامه ارسال کند یا خیر.

بنابراین از نوشتن رزومه های بیش از حد طولانی و پر شاخ و برگ، اجتناب کرده و تلاش کنید تا رزومه ای بنویسید که در عین کوتاه و مختصر بودند تمامی توانمندی ها، سوابق کاری و دستاوردهای شما را پوشش دهد. شما ممکن است از دو طریق زیر بخواهید برای مهاجرت کاری کانادا اقدام کنید:

  • مهاجرت از طریق ویزای کار و ورک پرمیت
  • مهاجرت از طریق برنامه های مهاجرتی اقامت دائم مثل اکسپرس اینتری

در هر یک از این روش ها شما با موضوع جاب آفر سر و کار خواهید داشت. در روش اول بعد از دریافت جاب آفر باید برای دریافت ویزای کار به سفارت کانادا مراجعه کنید. در روش اکسپرس اینتری نیز چنانچه از سوی یک کارفرما در کانادا جاب آفر داشته باشید امتیاز شما برای دریافت ویزا افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

هزینه مهاجرت کاری به کانادا

 

هزینه مهاجرت کاری به کانادا از جمله سوالاتی است که همواره افراد می پرسند. به طور کلی مهاجرت کاری یکی از روش های ارزان و مقرون به صرفه برای مهاجرت محسوب می شود زیرا در این روش، به سرمایه زیادی نیاز ندارید و از همان ابتدای ورود به کشور مورد نظر حقوق دریافت می کنید. با این حال مهاجرت به کانادا از طریق کار، خالی از هزینه نیست.

شما باید هزینه های اولیه برای پیدا کردن جاب آفر، تهیه و ترجمه مدارک را در نظر داشته باشید. در ادامه نیز مبلغی برای صدور ویزا باید بپردازید. این مبلغ چیزی حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود. همچنین تمامی افرادی که می خواهند وارد خاک کانادا شوند باید مدارک تمکن مالی خود را ارائه دهند. منظور از تمکن مالی ارائه پرینت حساب بانکی متقاضی است که نشان دهد فرد از پس هزینه های خود در کشور کانادا بر می آید.

طبیعتاً وقتی شما وارد کانادا می شوید باید محلی را برای اقامت خود در نظر بگیرید. به این منظور می توانید از از پانسیون ها و اقامتگاه های مشترک استفاده کرده یا خانه مجزا اجاره کنید. مواردی مثل خورد و خوراک، حمل و نقل و غیره نیز از جمله هزینه های مهاجرت به کانادا هستند. به طور کلی متقاضیان برای این که در ماه های اول زندگی در کانادا به مشکلی بر نخورند بهتر است سرمایه ای با خود به این کشور انتقال دهند.

 

 

سخن آخر

 

در حال حاضر دریافت جاب آفر کانادا یکی از روش های مناسب برای مهاجرت ایرانیان به این کشور است.توصیه می کنیم برای این که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن جاب آفر پیدا کرده و ویزا دریافت کنید از یک وکیل مهاجرت به کانادا کمک بگیرید. موسسه رویال مهاجرت برترین وکلای مهاجرتی را یکجا جمع کرده است و شما می توانید با این موسسه تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید. کارشناسان و وکلای رویال مهاجرت در تمامی مراحل اخذ ویزای کاری کانادا در کنار شما هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه