رپورتاژ آگهی/

راهنمای سفر به آمستردام، شهر لاله های هلندی

کدخبر : 55092

با خرید بلیط آمستردام به شهری وارد می‌شوید که پر از جاهای دیدنی حیرت‌انگیز و زیبا است. این شهر بی‌نظیر با موزه‌های باشکوه و مکان‌های تفریحی جالبش جوری دلتان را می‌برد که هیچ‌وقت خاطرات سفر به آمستردام را فراموش نمی‌کنید. با تعدادی از این مکان‌های دیدنی آشنا می‌شویم.

کانال‌های نمادین، خانه‌های چند صد ساله، کوچه‌های سنگفرش‌شده و پل‌های تزئین‌شده با گل‌های رنگارنگ، آمستردام را از تصاویر روی کارت‌پستال‌ها جذاب‌تر کرده‌اند. این شهر بی‌مانند آن‌قدر جاذبه‌های متنوع دارد که هر گردشگری را، از علاقه‌مندان به تاریخ تا زوج‌های عاشق، وادار به خریدن بلیط تهران آمستردام می‌کند. در تاروپود آمستردام حس ماندگاری از گذشته‌های دور وجود دارد که در همان دقایق اول ورودتان به شهر، شما را به دنیای قصه‌ها پرت خواهد کرد. تفریحات آمستردام آن‌قدر تنوع دارند که دلتان نمی‌خواهد حتی یک لحظه را هم در این شهر از دست بدهید. از موزه‌های کوچک و بزرگ و پل‌های چند صد ساله تا طبیعت خیره‌کننده و غذا‌های بی‌نهایت خوشمزه، در تبدیل‌شدن آمستردام به یک مقصد رویایی نقش دارند. اگر دلتان می‌خواهد بلیط آمستردام را بخرید، با راهنمای سفر به آمستردام همراه ما باشید.

 

 

 

 

بهترین زمان رفتن به آمستردام کی است؟

بدون شک اواخر بهار بهترین فصل برای سفر آمستردام محسوب می‌شود. هوای ملایم این فصل برای دوچرخه‌سواری و گشتن در حومه شهر عالی است. از اوایل ماه آپریل (نیمه‌های فروردین) لاله‌های افسانه‌ای آمستردام شروع به شکوفه‌دادن می‌کنند و گردشگران از سراسر جهان به این شهر می‌آیند.

تابستان‌های آمستردام آن‌چنان گرم نمی‌شود و برای گذراندن یک تعطیلات به‌یادماندنی بسیار مناسب است. البته تابستان‌های آمستردام بسیار شلوغ می‌شود و کمی از لذت تماشای شهر می‌کاهد. اوایل پاییز هم هوا بسیار مناسب است و رنگ‌های پاییزی، اتمسفر خاصی به شهر می‌بخشند.

 

با چه وسایلی در شهر گشت بزنیم؟

تنوع وسایل نقلیه آمستردام بیشتر از بسیاری از شهرهای دیگر است. ترامواهای آبی و سفید شهر همچنان یک راه قابل اعتماد و ارزان برای رفت‌وآمد در شهر هستند. اتوبوس‌، مترو و تاکسی هم مثل هر شهر دیگری از روش‌های حمل‌ونقل به شمار می‌روند. به جز این موارد، کانال‌های آبی بسیار زیاد آمستردام باعث رونق زیاد قایق‌ها برای رفت ‌و آمد شده است. در کنار این موارد، اگر اهل دوچرخه‌سواری باشید می‌توانید برای رفتن به نقاط مختلف شهر رکاب بزنید. هلندی‌ها علاقه زیادی به دوچرخه‌سواری دارند و معمولا دوچرخه را به وسایل نقلیه دیگر ترجیح می‌دهند.

 

آشنایی با بهترین هتل‌های آمستردام

آمستردام هم مثل هر شهر دیگری پر از هتل‌های گوناگون معمولی و لوکس است که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. بعضی از هتل‌ها مثل «پولیتزر آمستردام» طراحی شبیه به عمارت‌های داخل داستان‌های قرن نوزدهمی را دارند. بعضی دیگر از هتل‌ها مثل «The Hoxton» بیش‌از آن‌که محلی برای استراحت باشند، یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند و برخی دیگر مانند «Conservatorium» آن‌قدر مجلل و خاص و لوکس هستند که احتمالا خیلی‌ها را معذب می‌کنند. نام چند مورد از بهترین هتل‌های آمستردام از قرار زیر است.

 

  •     Pulitzer
  •     The Hoxton
  •     Conservatorium
  •     Ambassade
  •     The Dylan
  •     Hotel TwentySeven

 

 

 

بهترین غذاهای هلند را در کدام رستوران‌ها بخوریم؟

فقط یکبار غذاهای خوشمزه هلند را میل کنید تا خاطره خوب آن‌ها برای همیشه در ذهنتان بماند. اصلا یکی از دلایل اصلی گرفتن بلیط آمستردام تجربه‌های غذاهای خوشمزه هلندی است. رستوران‌های خوب آمستردام بسیار زیاد هستند. می‌توانید به یکی از خاص‌ترین رستوران‌های دنیا یعنی «De Kas» بروید که به شکل یک گلخانه طراحی شده است و تمام مواد غذایی‌اش به‌طور مستقیم از یک مزرعه خاص می‌آید.

در رستوران «Floreyn» می‌توانید انواع غذاهای محلی مثل «گونه گوساله» و «بستنی ترب کوهی» را امتحان کنید. اگر هم به دنبال خاص‌ترین غذاها باشید، رستوران «Breda» که ستاره میشلین دارد با غذاهای فصلی و عجیبش شما را با مزه‌های جدیدی آشنا می‌کند. با نام برخی از رستوران‌های عالی آمستردام آشنا می‌شویم.

 

  •     De Kas
  •     Restaurant Floreyn
  •     Breda
  •     Vleminckx de Sausmeester
  •     Upstairs Pannenkoekenhuis

 

در آمستردام چه کاری انجام دهیم؟

با خرید بلیط آمستردام به شهری وارد می‌شوید که پر از جاهای دیدنی حیرت‌انگیز و زیبا است. این شهر بی‌نظیر با موزه‌های باشکوه و مکان‌های تفریحی جالبش جوری دلتان را می‌برد که هیچ‌وقت خاطرات سفر به آمستردام را فراموش نمی‌کنید. با تعدادی از این مکان‌های دیدنی آشنا می‌شویم.

 

  1. موزه ون گوگ؛ به یاد بزرگ‌ترین هنرمند هلند

هلند تعداد بسیاری از هنرمندان بزرگ را پرورش داده است؛ اما هیچ‌کدام به اندازه ون گوگ باعث شهرت این کشور نشده‌اند. به همین دلیل، موزه‌ای بزرگ به آثار این هنرمند جاودانه اختصاص داده‌اند. اگر می‌خواهید آثار این هنرمند بزرگ ببنید، حتما از قبل بلیط تهیه کنید.

 

  1. موزه خانه «آن فرانک»؛ آشنایی با زندگی دختری که دنیا را تکان داد

بسیاری از افراد این موزه را مهم‌ترین جاذبه آمستردام در نظر می‌گیرند. این موزه بازدیدکنندگان را با زندگی «آن فرانک»، دختر خاطره‌نویسی که از دست نیروهای ارتش نازی در جنگ دوم مخفی شده بود، آشنا می‌کند. در این موزه مجموعه‌ای از نوشته‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و اقلام شخصی «آن فرانک» قرار دارند. یادتان باشد که برای بازدید از این موزه باید از ماه‌ها قبل بلیط رزرو کنید؛ احتمالا حتی قبل‌تر از خریدن بلیط آمستردام!

 

  1. وندل‌پارک؛ پارکی با کامل‌ترین امکانات

این پارک 47 هکتاری و بسیار زیبا دارای تئاتر فضای باز، زمین بازی، حوضچه‌های زیبا، مسیر دوچرخه‌سواری، باغ گل رز، کافه و بسیاری دیگر از امکانات لازم است. وقتی که خورشید طلوع می‌کند، این پارک فورا به محلی برای پیک نیک و آفتاب‌گرفتن تبدیل می‌شود.

 

  1. موزه ریجکس؛ بهشتی برای عاشقان تاریخ و کتاب

بازدید از موزه ریجکس یکی از دلایل اصلی خرید بلیط هواپیما آمستردام محسوب می‌شود. این شهر پر از موزه‌های کوچک و بزرگ و باورنکردنی است، اما ریجکس در بالای لیست بهترین موزه‌های شهر قرار می‌گیرد. هزاران اثر تاریخی و هنری از قرن‌های بسیار دور تا دوره معاصر، این موزه را تبدیل به بزرگ‌ترین مجموعه تاریخی و هنری در هلند کرده است. این موزه همچنین یک کتابخانه بی‌نظیر و پر از کتاب‌های نایاب و دست‌خطی دارد که یک گنجینه منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود. قدمت موزه ریجکس حدود 800 سال است!

 

 

خرید بلیط و هتل های آمستردام با ارزان‌ترین قیمت از فلای تودی

سفر به سرزمین گل‌ها بدون شک تبدیل به یکی از بهترین خاطرات زندگی‌تان می‌شود. اگر قصد سفر به این کشور فوق‌العاده را دارید، می‌توانید برای خرید ارزان‌ترین بلیط آمستردام به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در سایت فلای تودی می‌توانید تمام بلیط‌های موجود از تمام ایرلاین‌ها برای سفر به آمستردام را مشاهده و با مقایسه آن‌ها، بهترین گزینه ممکن از نظر خدمات و قیمت را انتخاب کنید.

همزمان با خرید بلیط می‌توانید بهترین هتل‌های شهر را هم از سایت فلای تودی رزرو کنید. از دیگر خدمات سایت فلای تودی می‌توانیم به امکان خرید ویزا، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی با تخفیف ویژه اشاره کنیم. هدف فلای تودی ارائه ساخت بهترین تجربه سفر ممکن برای شما است.

 

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه