رپورتاژ آگهی/

با چاپ ست اداری به هویت بخشی برند خود کمک کنید

با چاپ ست اداری به هویت بخشی برند خود کمک کنید
کدخبر : 55442

همان‌طورکه می‌دانید چاپ ست اداری دارای اقلام گوناگونی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می‌کنند. طراحی ست اداری یک ابزار کاربردی و منحصر به فرد است. همچنین در معرفی برند و لوگوی شما نیز دخیل بوده و نقش کلیدی بازی می‌کند. جنس طراحی ست اداری بر حسب نیاز و سلیقه متقاضی متفاوت بوده و مشتری می‌تواند تقاضای چاپ آن را با کاغذ تحریر، کتان و فانتزی به راحتی سفارش دهد. داشتن یک ست اداری زیبا و جذاب باعث می‌شود مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در کسب و کارتان پی ببرند. این مورد ناخواسته، باعث جلب اعتماد مخاطب برای خرید می‌شود.

همان‌طورکه می‌دانید چاپ ست اداری دارای اقلام گوناگونی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می‌کنند. طراحی ست اداری یک ابزار کاربردی و منحصر به فرد است. همچنین در معرفی برند و لوگوی شما نیز دخیل بوده و نقش کلیدی بازی می‌کند. جنس طراحی ست اداری بر حسب نیاز و سلیقه متقاضی متفاوت بوده و مشتری می‌تواند تقاضای چاپ آن را با کاغذ تحریر، کتان و فانتزی به راحتی سفارش دهد. داشتن یک ست اداری زیبا و جذاب باعث می‌شود مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در کسب و کارتان پی ببرند. این مورد ناخواسته، باعث جلب اعتماد مخاطب برای خرید می‌شود.

 

دلایل اهمیت اوراق اداری

یکی از دلایل اهمیت اوراق اداری جلوگیری از کپی برداری از اسناد و اوراق هر شرکتی می‌باشد. همان‌طور که طراحی و چاپ یک ست اداری نقش مهمی در تبلیغ کسب و کار دارد، همچنین طراحی بی‌کیفیت آن نیز می‌تواند نتیجه مخربی برای هر برندی داشته باشد. لذا بهتر است قبل از سفارش در مورد آن به ‌خوبی تحقیق کنید و طراحی گرافیکی آن را به افراد حرفه ای و مجرب بسپارید.

 

طراحی ست اداری

 در مجموعه صبح آگهی طراحی اولیه‌ کاملا به صورت رایگان توسط طراحان حرفه ای طبق سلیقه مشتری انجام می شود. در طراحی و چاپ ست اداری باید بدانید که یک ست اداری حرفه ای و متفاوت بدون داشتن یک لوگوی مناسب همراه با رنگ سازمانی، برای آن برند فاقد هویت خواهد بود. طراحی لوگو اولین مرحله در طراحی اوراق اداری است. گفتنی است که بازسازی لوگوی قدیمی و به‌روزرسانی آن‌ها، برای بدست آوردن هویت تجاری و برند سازی بسیار تاثیر گذار است. طراحی لوگو در صبح آگهی با تضمین رضایت مشتری شما را به سمت موفقیت بیشتر هدایت خواهد کرد.

 

عوامل مختلفی که بر هزینه چاپ ست اداری تاثیر می گذارند

1. تعداد آیتم‌های به کار رفته در آن

 2. روش چاپ: ست اداری به دو روش افست و دیجیتال چاپ می‌شود که متناسب با روش انتخابی، قیمت نهایی چاپ متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است چاپ دیجیتال هزینه بیشتری در بر دارد.

3.طراحی ست‌های اداری: در طراحی ست اداری هرچه خلاقیت بیشتری به کار رود در قیمت نهایی آن تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

چاپ ست اداری دارای انواع مختلفی است. هرکدام از آن‌ ها کارایی منحصر به فرد خود را در تبلیغات  دارند. در ادامه مطلب به اجزای گوناگون چاپ ست اداری می پردازیم.

 

اجزای ست اداری

اجزای ست اداری به شما کمک می‌کند تا برای برند خود جذب مشتری بیشتر داشته باشید. گفتنی است یکی از اصلی‌ترین ابزار مکاتبات داخلی و خارجی یک سازمان اجزای آن می‌باشد. ست اوراق اداری صبح آگهی با رعایت اصول طراحی و چاپ می‌تواند یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه و با ماندگاری بالا باشد. در ادامه به برخی از انواع اقلام چاپ ست اداری می‌پردازیم.

چاپ فاکتور

image002

چاپ فاکتور که سند تجاری و رسمی است به عنوان ضمانت خرید کالا توسط فروشنده به خریدار ارائه می‌شود. یکی از مواردی که خرید ما را تضمین می‌کند، چاپ فاکتور می‌باشد. ضمنا استفاده از یک فاکتور زیبا که دارای طراحی خوب و مناسبی باشد، می‌تواند برای فروشنده نیز فواید بسیاری به همراه داشته باشد. چاپ فاکتور دارای موارد مختلفی است که وجود آن‌ها در فاکتور بسیار ضروری می‌باشد. از جمله این موارد می‌توان به لوگو، مشخصات فروشنده، مشخصات خریدار، زمان خرید، نوع و تعداد کالا، قیمت کالا و سایر موارد اشاره کرد.

فاکتورها به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی می‌شوند. فاکتورهای رسمی در مشاغلی که باید یک نسخه از فاکتور به اداره مالیت ارائه شود کاربرد دارند. گفتنی است در این مشاغل باید مالیات بر ارزش افزوده برای مشتری محاسبه شود. سپس یک نسخه از فاکتور به اداره مالیت ارائه شود. در غیر این صورت برای فروشنده جریمه لحاظ می‌شود. فاکتورهای رسمی باید حتما به صورت دو برگی یا بیشتر چاپ شوند. کارشناسان توصیه می‌کنند برای چاپ فاکتور رسمی از کاغذهای A4 استفاده کنید. زیرا هنگام نوشتن لیست خرید با کمبود فضا مواجه نشوید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال باشد. شماره سریال مورد تایید اداره دارایی با چاپ افست، همچنین با استفاده از دستگاه ملخی و به رنگ قرمز چاپ می‌شود. همچنین رنگ چاپ و نوشته روی این فاکتورها مشکی می‌باشد. در مقابل، فاکتورهای غیررسمی در مشاغل کوچکی مثل مغازه‌های محلی کاربرد دارند. در این مغازه‌ها فاکتور صرفاً به درخواست مشتری نوشته می‌شود و به صورت رسمی و برای ارائه به سازمان‌هایی چون اداره مالیات کاربرد ندارد. فاکتورهای غیررسمی معمولاً دوبرگه‌ای هستند.

یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین انواع فاکتور، فاکتورهای کاربن‌دار هستند. این فاکتورها برخلاف فاکتورهای قدیمی که نیاز به قرار دادن کاربن داشتند، برگه‌هایی دارند که به نوعی همراه با خود، کاربن دارند. با استفاده از این فاکتورها دیگر نیازی به کاربن گذاشتن ندارید. به این ترتیب با یک بار نوشتن موارد، می‌توانید چند نسخه از آن را داشته باشید.

چاپ سربرگ اداری  

image003

 

سربرگ یکی از ضروری ترین نیازهای چاپی هر مجموعه و سازمانی است. گفتنی است که در مکاتبات روزمره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ سربرگ اداری به دو صورت چاپ دیجیتال و چاپ افست انجام می‌پذیرد، در صورتی که به تیراژ پایینی نیاز دارید و یا سرعت چاپ برای شما مهم است چاپ دیجیتال سربرگ بهترین گزینه شما خواهد بود. و در صورتی که به تیراژ انبوهی از سربرگ نیاز دارید چاپ افست سربرگ بهترین انتخاب است. یکی از مهم‌ترین اوراق اداری سربرگ شرکت است. در طراحی اوراق اداری خود حتما از لوگو و رنگ سازمانی شرکت خود استفاده کنید. راه‌های ارتباطی مثل اطلاعات تماس، ایمیل و… خود را در سربرگ قرار دهید تا مخاطب بتواند به شما دسترسی بیشتری داشته باشد.

دقت کنید که برای چاپ اوراق اداری خود حتما مجموعه‌ای را انتخاب کنید که بالاترین دقت و کیفیت را داشته باشد. این مجموعه باید اطلاعات کافی از بهترین نوع چاپ روی هر نوع کاغذ را داشته باشد تا بتواند سربرگ شما را با کیفیت بالا چاپ کند. مجموعه صبح آگهی دارای تجهیزات به روز و افراد آگاه به خدمات طراحی و چاپ می‌باشد که می‌تواند تمامی خدمات شما را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا ارائه دهند. بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس کاغذ آن باعث بالا رفتن ارزش کسب و کار شما و جلب حس اعتماد مشتری می‌شود.

برای شرکت ها و اداراتی که از سربرگ بیشتر از بقیه اصناف استفاده می‌کنند، چاپ سربرگ ارزان بسیار اهمیت دارد. در واقع مدلی که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب تری هم داشته باشد. اصولا قیمت‌ها بر اساس عواملی از جمله نوع چاپ و گرماژ کاغذ تعیین می‌شود. برای چاپ سربرگ ارزان بهتر است از کاغذهای تحریر ۸۰ گرم در تیراژ بالا در نهایت ۲ رنگ استفاده کرد که ارزان ترین قیمت ممکن را داشته باشد.

چاپ فولدر

image004

 

پوشه نگهدارنده اسناد و مدارک فولدر تبلیغاتی نام دارد. چاپ فولدر نیز در مجموعه اوراق اداری قرار می‌گیرد. چاپ فولدر صبح آگهی به شکلی است که اوراق اداری چاپ شده را مانند کارت ویزیت و سربرگ، بروشور و یا کاتالوگ محصولات، حتی سی دی معرفی شرکت در آن قرار ‌می‌گیرد تا هماهنگی بین اقلام حفظ شود. اطلاعاتی که در فولدرها باید قرار گیرد شامل لوگوی شرکت و راه‌های ارتباطی است که در کنار آن می‌توان شعار تبلیغاتی و تصاویری از فعالیت‌های شرکت را نیز قرار داد.

برای حفظ هماهنگی بین فولدر و دیگر عناصر اوراق اداری، باید از رنگ سازمانی، ترکیب‌بندی و عناصر مشابه استفاده کرد. سایز استاندارد برای چاپ فولدر برحسب اندازه سربرگ محاسبه می‌شود، به طوری که از سربرگ کمی بزرگتر باشد تا به راحتی درون آن قرار گیرد. هدف از طراحی و چاپ برخی از فولدرها تنها تبلیغات و به نمایش گذاشتن نام تجاری می باشد. برای مثال در نشست ها یا کنفرانس ها یک شرکت می‌تواند با ارائه‌های پوشه‌های تبلیغاتی که طراحی کرده، نام تجاری خود را در ذهن افراد جای دهد. فولدر ها با توجه به درخواست مشتری و کاربرد مورد نظر آن‌ها تهیه می‌شوند. زونکن اداری، پوشه مخصوص مهندسان، کلیپ فایل،  پوشه های جیب دار، پوشه سمیناری، پوشه‌های آویز، پوشه دکمه دار و ... از نمونه های انواع فولدر می‌باشند. چاپ فولدر کمی از سربرگ بزرگتر است تا موارد مورد نیاز درون آن قرار بگیرند.

چاپ برگه یادداشت

image005

 

یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی کسب و کار برای نمایش نام تجاری شما چاپ برگه یادداشت می‌باشد. با چاپ برگه یاددشت حس اعتماد و رضایت مشتری را جلب می‌کنید. لازم به ذکر است آنها را با اجرای یک طرح خوب که شامل نام تجاری یا لوگو شما تکمیل کنید، با چاپ آنها در اندازه های سفارشی، آنها را شخصی سازی کنید. ذکر این نکته واجب است که سفارش چاپ یادداشت اختصاصی بر قیمت آن تاثیرگذار است. اما بدون شک با محصولی متفاوت و چشم‌گیر روبه‌رو خواهید شد.

گفتنی است چاپ برگه یادداشت‌ها علاوه بر مقرون به صرفه بودن، یک راه مطمئن برای دریافت اطلاعات، خدمات، تصویر برند و پیام شما در برابر مخاطبان می‌باشد. چاپ برگه یادداشت با کیفیت بالا 70 یا 80 گرم در انواع سایز 10 در 10 یا A6،A5  تولید می‌شود. ضمنا در چاپ این برگه‌ها از کاغذ تحریر سفید و نه خیلی ضخیم که احساس سبک بودن کند استفاده می‌شود. برگه‌های یادداشت یک ابزار بازاریابی است. حضور در جلسات کاری، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، مورد استفاده و استقبال خواننده قرار می‌گیرد. در هر مجموعه، کاغذهایی وجود دارد تا کارمندان و مشتریان آن مجموعه بتوانند، بر روی آن یادداشت خود را بنویسند. حال اگر این یادداشت ها با لوگوی و اسم شرکت و مجموعه شما نمایش داده شود، می‌تواند اعتبار بالایی را برای کسب و کار شما در نگاه مشتریان و کارمندان ایجاد کند.

توجه کنید که یک نمونه دفترچه یادداشت استاندارد باید دارای فضای کافی برای چاپ تبلیغات شما باشد. طراحی جذاب جلد آن می‌تواند برای مخاطب تاثیرگذار باشد. طبق این گفته در تولید آن از چرم طبیعی، مصنوعی، مقوا و… استفاده می‌شود. تعداد برگه های یادداشت بسیار متفاوت است. این تفاوت در قیمت چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی نیز تاثیر گذار خواهد بود. یک نمونه یادداشت استاندارد از برگه و جلد مقاوم تشکیل می‌شود.

چاپ کارت ویزیت

image006

 

یکی از راه‌های ارتباطی برای معرف کسب و کار بین خریدار و فروشنده چاپ کارت ویزیت می‌باشد. در طراحی کارت ویزیت از لوگو، نام برند، آدرس و شماره تماس، مشخصات محصول و... استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است وجود این موارد در کارت ویزیت باعث تبلیغات موثر و همچنین جلب اعتماد بیشتر مشتریان شده است. بهتر است بدانید قبل از طراحی و چاپ کارت ویزیت باید به نکاتی مانند فونت و خوانایی، تیراژ، جنس و نوع روکش، انتخاب طرح و همچنین جنس کاغذ توجه داشته باشید. قیمت کارت ویزیت معمولی با توجه به ابعاد، طرح، مدل، نوع چاپ، تعداد تیراژ و سایر ویژگی‌های آن متفاوت است. همچنین هزینه طراحی جداگانه محاسبه می‌شود. برای آگاهی از سایز، طرح، قیمت و... با کارشناسان ما 02166172617 تماس بگیرید.

کارت ویزیت در مجموعه صبح آگهی در انواع گوناگونی چاپ می‌شود. این انواع مانند کارت ویزیت لمینت، خاص و لوکس، سلفون و کارت ویزیت ساده در طرح های متنوع و همچنین با اعمال سلیقه خود شما تولید می‌شوند. شما می‌توانید با اعمال طرح و سلیقه شخصی خود کارت ویزیت اختصاصی بسازید. یکی از پرطرفدارترین و ارزانترین این کارت‌ها کارت ویزیت با روکش سلفون براق است. این کارت به دو صورت صاف و دور گرد تولید می‌شود. کارت ویزیت سلفون براق دارای ورق گلاسه است که بعد از چاپ با روکش سلفون براق پوشانده می‌شود. این کار باعث استحکام بخشی و ثبات بیشتر رنگ چاپ کارت ویزیت می‌شود.

چاپ پاکت‌نامه اداری

image007

چاپ پاکت به عنواان یک اوراق اداری مهم برای هر کسب و کاری ضروری است. چاپ پاکت نامه در ست اداری نقش مهمی را در انتقال مکاتبات، محاسبات و قراردادهای بین سازمانی ایفا می‌کنند. در طراحی اصولی یک پاکت نامه باید همه موارد لازم از جمله نام شرکت، لوگو، آدرس، شماره تلفن، فکس و ایمیل گنجانده شود. نوع فونت، سایز و طراحی این اجزا در جذابیت پاکت نامه نقش به سزایی دارد چاپ پاکت‌نامه در انواع سایزهای A3، A4، A5 و در جنس‌های کتان، گلاسه، کرافت و... تولید می‌شوند.

چاپ پاکت نامه صبح آگهی مطابق با استانداردهای موجود و همچنین سلیقه مشتری انجام می‌شود. یکی از موضوعات مهم در تهیه ی کاغذ نوع کاغذی است که در طراحی و ساخت انواع آن استفاده می‌شود. نوع کاغذ علاوه بر تاثیری که در ظاهر پاکت‌ها دارد، در هزینه تولید، هزینه چاپ، کیفیت چاپ و… موثر خواهد بود. یک پاکت نامه اداری باید دارای یک طراحی کاملاً حرفه ای باشد چرا که نشان‌دهنده اصالت و هویت سازمان شما می‌باشد. در روی برخی از این پاکت‌نامه‌ها به علت اسفاده‌های متفاوتی که دارند و برای آنکه به صورت حرفه‌ای تر عمل کنند یک سری عملیات انجام می‌شود. این عملیات می‌تواند شامل طلاکوب و نقره کوب، پنجره دار کردن پاکت‌ها، چسب دار کردن درب پاکت، اضافه کردن روکش‌های ضد آب و … باشد.

 

جمع بندی

درواقع اولین قدم شروع کار سازمان‌ها چاپ ست اداری می‌باشد. داشتن طرح اختصاصی می‌تواند در رتبه بندی بین شرکت‌های دیگر نقش بسزایی ایفا کند. لوگوی شرکت یکی از موارد مهم که در طراحی ست اداری شما جلوه بسیار خاصی خواهد داشت. شما می‌توانید ست اداری مورد نظر خود را متناسب با سلیقه، بودجه‌ و نوع کسب و کار خود سفارش دهید. جهت مشاهده و سفارش انواع ست اوراق اداری از جمله سربرگ، فاکتور، یادداشت، کارت ویزیت و ... به وبسایت https://sobheagahi.com/ مراجعه کنید. قیمت انواع ست اداری بستگی به نوع سفارش، جنس، تعداد، رنگ، طراحی و... دارد. که با تغییر هرکدام طبق سلیقه‌ی مشتری قیمت آن تغییر می‌کند. طراحی اولیه‌ی چاپ ست اداری در مجموعه صبح آگهی رایگان می‌باشد. جهت کسب اطلات بیشتر، نوسانات قیمت و همچنین موجودی کالا با کارشناسان و مشاورین ما تماس گرفته و سپس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه