رپورتاژ آگهی/

خرید انواع تی زمین شوی برقی 1402

کدخبر : 56419

کف شوی صنعتی محصولی است که برای تمیز کردن کف محیط‌های کاری و عمومی طراحی شده و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. پیش از این دستگاه پروسه نظافت در این اماکن به‌صورت دستی انجام می‌شد و زمان بسیار زیادی می‌گرفت و طاقت‌فرسا بود.

کف شوی صنعتی محصولی است که برای تمیز کردن کف محیط‌های کاری و عمومی طراحی شده و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. پیش از این دستگاه پروسه نظافت در این اماکن به‌صورت دستی انجام می‌شد و زمان بسیار زیادی می‌گرفت و طاقت‌فرسا بود.

اکنون با کمک این تکنولوژی می‌توان در مدت کوتاهی مسافت زیادی را تمیز کرد. تنوع محصول در این زمینه بسیار زیاد است و باید در خرید آن به نکات خاصی توجه داشت. ما در این مطلب می‌خواهیم مرجع فروش بهترین اسکرابر صنعتی 1402 را به شما معرفی کنیم.

معرفی زمین شوی (اسکرابر) صنعتی

دستگاه کف شوی صنعتی که به عنوان اسکرابر صنعتی نیز شناخته می‌شود، وسیله‌ای برای تمیز کردن کف در محیط‌های صنعتی است. این دستگاه برای پاک کردن مؤثر خاک، زباله، لکه‌ها و سایر آلاینده‌ها از انواع سطوح کف مانند بتن، کاشی، وینیل و چوب سخت طراحی شده و آزمون‌های خود را پشت سر گذاشته است.

هدف اصلی یک زمین شوی صنعتی ارائه فرایند تمیز کردن کارآمدتر و کامل‌تر در مقایسه با روش‌های سنتی است. معمولاً این دستگاه در صنایعی مانند تولید، انبارها، مراکز توزیع، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی و تأسیسات استفاده می‌شود.

اسکرابر عمدتا شامل یک برس موتوری شستشو، مخزن آب، پخش‌کننده مواد شوینده و سیستم خلاء می‌شود. این دستگاه با پاشیدن آب و مواد شوینده بر روی سطح کف، تمیز کردن کثیفی‌ها و لکه‌ها با برس کار می‌کند و سپس مایعات کثیف را در یک مخزن جداگانه جمع‌آوری می‌کند که قابل تخلیه است.

نظافت صنعتی امروزی نسبت به روش سنتی بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است که همین موضوع باعث شده که اکثر مدیران دیگر از روش‌های قدیمی استفاده نکنند و رو به روش‌های جدید بیاورند. در ادامه مقایسه کوتاهی برای روش‌های سنتی و نوین خواهیم داشت تا شما به اهمیت این دستگاه‌ها پی ببرید.

مقایسه روش سنتی شست و شویی صنعتی با روش نوین

با پیشرفت تکنولوژی می‌توان گفت اکثر کارها به کمک ماشین‌آلات انجام می‌شوند که مزایای خاصی را در بر دارند. در امر نظافت صنعتی در گذشته نیروهای انسانی زیادی به کار گرفته می‌شد و در نهایت کیفیت پایینی از کار به دست می‌آمد. به چند نکته مهم در مورد اسکرابر صنعتی و قدرت آن نسبت به روش سنتی اشاره می‌کنیم.

کارایی و صرفه‌جویی در زمان

اسکرابر صنعتی برای تمیز کردن سریع و کارآمد مناطق بزرگ طراحی شده‌اند. آنها دارای موتورهای قدرتمند و سربرس‌های شستشو هستند که می‌توانند مقدار قابل توجهی از فضای کف را در مدت زمان کوتاهی پوشش دهند. در مقابل، روش‌های سنتی مانند تمیز کردن یا شستشوی دستی کار فشرده و زمان‌بر هستند و برای دستیابی به همان سطح تمیزی به تلاش بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارند.

دقت

کف شوی صنعتی در مقایسه با روش‌های سنتی نظافت کامل‌تری را ارائه می‌دهد. سربرس‌های تمیزکننده کثیفی و لکه‌های روی سطح کف را تمیز می‌کنند و به آب و مواد شوینده اجازه می‌دهد تا به عمق مواد کف‌پوش نفوذ کرده و به طور مؤثر آلودگی‌ها را از بین ببرند. روش‌های سنتی ممکن است بقایایی از خود به جای بگذارند یا مناطق خاصی را از دست بدهند که منجر به تمیز کردن ناقص شود.

بهداشت

اسکرابر صنعتی مجهز به سیستم‌های توزیع مواد شوینده هستند که از اعمال مقدار مناسب محلول تمیز کننده بر روی سطح کف اطمینان حاصل می‌کند. این کمک می‌کند تا به طور مؤثری کثیفی، لکه‌ها و آلودگی‌ها را از بین ببرد و محیطی بهداشتی را تضمین کند. روش‌های سنتی ممکن است به خوبی از شوینده‌ها استفاده نشود و باقی ماندن باکتری‌ها یا میکروب‌ها را به همراه داشته باشد.

انواع اسکرابر

این دستگاه‌ها را می‌توان در دسته‌های مختلفی دسته‌بندی کرد که باتری‌دار بودن یا بهره بردن از کابل و سرنشین‌دار بودن یا دستی از طبقه‌بندی‌های معروف هستند. ما در ادامه به شرح اسکرابر سرنشین دار و دستی می‌پردازیم. انواع این محصولات را می‌توانید از شرکت اتحاد صنعت صدرا با قیمتی مناسب تهیه کنید.

اسکرابرهای دستی

اسکرابرهای دستی توسط شخصی کار می‌کنند که ماشین را فشار می‌دهد یا پشت سر آن راه می‌رود تا آن را روی سطح کف مانور دهد. این ماشین‌ها معمولاً دارای یک دسته یا مکانیزم فرمان هستند که به اپراتور اجازه می‌دهد جهت و سرعت آن را کنترل کند. اپراتور، مسئول فعال کردن برس‌ها یا سرهای شستشو و همچنین تنظیم فشار و اعمال تنظیمات مواد شوینده است.

به‌طور کلی اسکرابر دستی در مقایسه با نوع سرنشین‌دار کوچک‌تر و جمع و جورتر است و برای تمیز کردن مناطق کوچک‌تر یا صعب‌العبور از آن‌ استفاده می‌شود. همچنین نسبت به نوع سرنشین دار مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

اسکرابرهای سرنشین دار

نوع سرنشین دار که به اسکرابرهای سواری نیز معروف هستند، ماشین‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری هستند که نیاز به یک اپراتور برای نشستن روی دستگاه در حین کار دارند. این ماشین‌ها برای تمیز کردن سریع و کارآمد مناطق بزرگ طراحی شده‌اند. این نوع اغلب مسیر وسیع‌تری را پوشش می‌دهند و ظرفیت بیشتری برای آب و مواد شوینده دارند که به آنها اجازه می‌دهد در مدت زمان کوتاه‌تری فضای بیشتری را تمیز کنند.

آنها معمولاً به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تنظیم خودکار فشار برس، کنترل جریان آب/مواد شوینده و سیستم‌های جاروبرقی یکپارچه برای تمیز کردن و خشک کردن هم‌زمان مجهز هستند. توجه داشته باشید که نوع اسکرابر صنعتی را باید بر اساس شرایط، بودجه و مساحت محیطی که باید تمیز شود، انتخاب کرد.

نکات مهم هنگام خرید اسکرابر

هنگام خرید اسکرابر صنعتی باید حتماً یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا انتخاب خوبی انجام دهید. در این بخش به تعدادی از این نکات مهم می‌پردازیم تا شما در هنگام خرید دید مناسبی داشته باشید و محصول ایده‌آلی برگزینید.

اندازه و ظرفیت

اندازه منطقه‌ای که باید تمیز شود را تعیین کنید و یک محصول متناسب با مسیر تمیز کردن و ظرفیت مخزن مربوطه را انتخاب کنید. یک ماشین بزرگ‌تر ممکن است برای پاکیزگی فضاهای صنعتی بزرگ لازم باشد، در حالی که یک ماشین کوچک‌تر ممکن است برای مناطق تنگ یا صعب‌العبور کارآمدتر واقع شود.

قدرت و عملکرد

قدرت و عملکرد محصول مانند سرعت برس، قدرت مکش و فشار آب را در نظر بگیرید. این عوامل تعیین می‌کنند که دستگاه چقدر می‌تواند خاک، لکه‌ها و زباله‌ها را از سطح کف پاک کند.

قابلیت مانور

قابلیت مانور دستگاه را ارزیابی کنید، به خصوص اگر نیاز به حرکت در اطراف موانع یا فضاهای تنگ داشته باشد. به دنبال ویژگی‌هایی مانند شعاع چرخش، دسته قابل تنظیم یا مکانیزم فرمان و سهولت در کنترل باشید.

نگهداری و دوام

الزامات نگهداری دستگاه، از جمله تعویض برس، عمر باتری و دوام کلی را در نظر بگیرید. به دنبال ماشین‌هایی باشید که تمیز کردن و نگهداری آن‌ها آسان باشد و قطعات دستگاه را بتوان به راحتی پیدا کرد.

سطح نویز

اسکرابرهای صنعتی می‌توانند نویز داشته باشند، بنابراین سطح صدای دستگاه و تأثیر آن بر محیط اطراف و کارگران را در نظر بگیرید. برخی از مدل‌ها برای کارکردن بی‌سروصدا طراحی شده‌اند که ممکن است در شرایط خاصی بهتر باشد.

ویژگی‌های ایمنی

به دنبال ویژگی‌های ایمنی مانند لاستیک‌های ضدلغزش، سیستم‌های خاموش کننده خودکار و عناصر طراحی ارگونومیک باشید که ایمنی اپراتور را در اولویت قرار می‌دهد و خطر تصادف یا صدمات را کمتر می‌کند.

بهترین مارک‌های زمین شوی صنعتی

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی ‌قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

معرفی برترین  اسکرابر زمین شوی خارجی  بازار ایران

اسکرابر دستی Vispa XS

اسکرابر Vispa XS به عنوان کوچک ترین مدل اسکرابر ساخته شده توسط کمپانی پر آوازه Comac ایتالیا شناخته می شود. این دستگاه اسکرابر به دلیل داشتن ابعاد کوچک و قابلیت مانور بالا به منظور شستشوی و خشک کردن همزمان محیط های کوچک، با میزان تراکم بالا بسیار مناسب و کارآمد است. تجهیز این اسکرابر صنعتی به باطری های لیتیومی (Lithium ion) با قدرت ذخیره بالای شارژ، موجب شده تا این زمین شوی صنعتی به منظور انجام عملیات متعدد و متداول روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه اسکرابر Vispa XS به دلیل داشتن ابعاد کوچک علاوه بر این که به راحتی قابلیت شستشوی تمام بخش ها متراکم را دارا می باشد، به دلیل وزن پایین به سادگی جابجا نیز هست.

اسکرابر versa 65 BT

اسکرابر آنتی باکتریال versa 65 BT Anti bacterial از نوع باتری دار  و ساخت کمپانی Comac ایتالیا یکی از به نام ترین برندهای نظافت صنعتی می باشد، این کف شوی صنعتی دارای خاصیت ضدعفونی کننده و ضدباکتری است و با چرخ های متحرک خود عملکرد بسیار بالایی را در جهت نظافت و نظافت صنعتی و شستشو و تمیز کردن محیط های بیمارستانی به عمل می آورد و برای بهداشت محیط در مکان های درمانی نیز دستگاه مکانیزه صنعتی بسیار مناسبی به شمار می رود و به طوری که سطوح کف زمین را تا مساحت در حدود ۳۰۰۰ متر مربع به راحتی تمیز می کند، دستگاه اسکرابر دارای دو برس دیسکی ۳۴ سانتی متری با پهنای تی به میزان ۸۰ سانتی متر است و همچنین دارای یک مدل از دستگاه زمین شوی با برس غلطکی است که این ویژگی ها با راه حل نوآورانه موجب شده تا این کف شور تبدیل به بهترین کف ساب بیمارستانی شود و به صورتی منحصر به فرد سطوح آلوده به میکروب و ویروس را پاکسازی کند.

از اصلی ترین مزایای اسکرابر برقی بیمارستانی ، باتری دار بودن ان است که با توجه به این ویژگی می تواند به حد قابل توجهی کیفیت نظافت مکانیزه را بالا ببرد، از شاخصه های دیگر دستگاه اسکرابر سطح کیفی بسیار بالای قطعات این اسکرابر، خاصیت انتی باکتریال بودن آن است در این میان نمی توان از ویژگی چون مرغوبیت بسیار بالا در جنس برس های گذشت.

اسکرابر Vispa 35 B

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه، روشی ایده آل و مفید جهت شستشوی فضاهای کوچک و متراکم محسوب می گردد. اسکرابرهای Comac دارای طراحی مناسب برای شستشو و نظافت سطوح مختلف می باشند. کار کردن با دستگاه های اسکرابر نیازمند دانش و مهارت بالا نمی باشد و کاربر به راحتی نحوه کار با دستگاه را فرا خواهد گرفت. بهره وری و بازدهی اسکرابرها نسبت به روش سنتی سی درصد بیشتر است. اسکرابرهای دستی صنعتی Vispa 35 در مدل های برقی و باطری دار طراحی و ساخته شده اند. مدل باطری دار (شارژی) اسکرابرهای B Vispa 35 به علت نوع طراحی و نداشتن کابل برق در محیط های متراکم و کوچک، قدرت مانور بیشتری نسبت به مدل های برقی (کابلی) نشان می دهد.

اسکرابر Innova 85

اسکرابر سرنشین دار Innova 85 B/M تشابه زیادی به دستگاه های کفشور Innova 75  و  Innova 65 دارد بطوریکه مشخصات موتور برس، موتور مکش و موتور جلوبرنده، سرعت حرکت موتور و ظرفیت مخازن در هر سه مدل کاملا مشابه می باشد. اما برخورداری از پهنای شستشوی بزرگتر (۸۵cm) باعث افزایش ظرفیت کاری دستگاه به ۵۱۰۰ مترمربع بر ساعت شده است. مشتری می تواند بسته به نوع کاربرد و نیاز خود از بین دو ورژن اتوماتیک و دستی این اسکرابر سرنشین دار انتخاب نماید. بهره گیری از سیستم های بهینه سازی مصرف همانند مد Eco و سیستم start&stop در ورژن اتوماتیک دستگاه اسکرابر سرنشین دار Innova 85 باعث صرفه جویی قابل توجه (تا ۳۵%) در مصرف شارژ گردیده و در نتیجه می توان از دستگاه اسکرابر تا ۴ ساعت بصورت پیوسته استفاده نمود.

همچنین می توان نسبت به تجهیز این ورژن به سیستم CDS به منظور مدیریت نرخ جریان آب و ماده پاک کننده اقدام نمود. در ورژن دستی اسکرابر سرنشین دار Innova 85 از اهرم های مستقل برای کنترل تی و دیسک برس دستگاه استفاده می شود در نتیجه کاربرپسندتر بوده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. اما ورژن دستی دارای قابلیت انتخاب برنامه و عملکرد دستگاه بصورت اتوماتیک نمی باشد. ویژگی های برجسته ای چون  چرخ های جلو و عقب غیر لغزنده، تی مکنده از جنس پلی یورتان دارای اتصالات ضد ضربه و قابل استفاده در چهار جهت، نشانگر سطح آب و میزان شارژ باتری، ترمز دستی برای توقف دستگاه، قابلیت حرکت بر روی سطوح شیبدار، دستگاه اسکرابر  Innova 85 را به کفشوری کارآمد تبدیل کرده است. ورژن اتوماتیک دستگاه از قابلیت های بیشتری همانند امکان تنظیم فشار برس، امکان تجهیز به موتور مکش سه مرحله ای  و  ابزار پر کردن سریع برخوردار است.

سوییپر چیست؟

پاکسازی و آلودگی‌های محیط کار مخصوصا در فضای باز یکی از دغدغه‌های مسئولین و پرسنل است. یکی از انواع جاروهای پرقدرت که در محیط شهری به کار می‌رود، سوییپر است. سوییپر در انواع دستی، خودرویی و تک سرنشین دار طراحی و به بازار عرضه شده است.

مدل‌های دستی در محیط‌های کوچک کاربرد دارند. اما اگر محیط کاری شما وسیع است و خرید چندین دستگاه‌ها نیز به صرفه نیست بهتر است از مدل‌های سرنشین دار و خودرویی استفاده کنید.

انواع مدل سوییپر چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

سوییپرهای دستی معمولا با اتکا به فرد و در محیط‌های کوچک صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و منطقه‌ی کوچکی را پاکسازی می‌کنند. اما سوپییرهای خودرویی و سرنشین دار که با سوخت دیزلی و بنزینی کار می‌کنند به عنوان یک جاروی شهری و صنعتی محیط بیشتری را تحت پاکسازی عمیق و سریع خود قرار می‌دهند و می‌توان در محیط‌های بزرگتر همانند خیابان‌ها و معابر شهری نیز استفاده کرد.

پولیشر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر به محیط کاری خود علاقه دارید و می‌خواهید سطوحی نظیر سرامیک و سنگ پس از پاکسازی بدرخشند، بهتر است از پولیشر استفاده کنید. پولیشر دستگاهی جلا دهنده است که می‌تواند پس از پاکسازی سطوح محیط کاری را عاری از هر گونه آلودگی نشان دهد.

معمولا پولیشرها نیز به صورت دستی و  سرنشین دار تولید می‌شوند. که نوع دستی که به صورت ایستاده طراحی شده تک دیسک و نوع سرنشین دار آن دارای چندین دیسک برای شستشوی بهتر و با کیفیت است. معمولا استفاده از زمین شوی‌های صنعتی این امکان را به شما می‌دهد که سطوح بیشتر با کارایی و ماندگاری بیشتری را پاک سازی کنید.

واترجت چیست و چه کاربردی دارد؟

پاکسازی دیوار و سطح تجهیزات حتی زمین در یک محیط صنعتی یک امر بسیار مهم و حیاتی است. در این گونه موارد شما نیاز به یک کف شوی صنعتی قوی دارد که به عنوان یک کارواش کوچک و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.

واتر جت به عنوان یک کارواش کوچک اما پرقدرت می‌تواند با فشار مضاعفی که به آب می‌دهد سطوح را تمیز کرده و محیطی شستشو شده و عاری از آلودگی را به ارمغان آورد. واتر جت‌های آب سرد و واتر جت‌های آب گرم از انواع این کف شوی صنعتی پر قدرت است.

جاروبرقی صنعتی در چه محیط‌هایی استفاده می‌شود؟

جاروبرقی صنعتی و یا مکنده‌های پر قدرت بله همراه اسکرابرهای خودرویی از جمله دستگاه‌ها و تجهیزاتی هستند که حتما باید برای نظافت تمام محیط های کاری مورد استفاده قرار گیرد.

جاروبرقی‌های صنعتی علاوه بر کارخانه­جات در مدارس، دانشگاه‌ها، اداره‌ها و حتی در سالن‌های سینما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروبرقی‌های تجاری و صنعتی در انواع آبی، خاکی، تک فاز، سه فاز و ضد انفجار طراحی و تولید می‌شوند.

جمع‌بندی

خرید زمین شوی صنعتی کار شما را برای رعایت بهداشت بسیار راحت‌تر خواهد کرد و در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شد و با انتخاب یکی از مدل‌های مناسب اسکرابر برای کار شما، خیالتان بابت بهداشت برای همیشه راحت خواهد شد.

برای خرید انواع اسکرابر صنعتی می‌توانید به سایت مجموعه اتحاد صنعت صدرا مراجعه کنید و محصول ایده‌الی را برای شرکت یا اداره خودتان انتخاب نمایید. تنها کافی است با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های مشاورین نیز بهره‌مند شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

شاید شما با این کلمات با این دستگاه آشنا شده اید

اسکرابر کابلی, اسکرابر کابلی صنعتی, بهترین اسکرابر کابلی, دستگاه اسکرابر کابلی, فروش اسکرابر کابلی, قیمت اسکرابر کابلی

قیمت دستگاه اسکرابر, قیمت دستگاه اسکرابر برقی, قیمت دستگاه اسکرابر سرنشین دار, قیمت دستگاه اسکرابر صنعتی

کف شوی شارژی – کفشوی شارژی – کف شو شارژی – کفشو شارژی – کف شو شارژی – کفشور شارژی – زمین شوی شارژی – زمینشوی شارژی – زمین شو شارژی – زمینشو شارژی – زمین شور شارژی – زمینشور شارژِ – کف شوی شارژی – کفشوی شارژی – قیمت کف شو شارژی – قیمت کفشو شارژی – قیمت کف شو شارژی – قیمت کفشور شارژی – قیمت زمین شوی شارژی – قیمت زمینشوی شارژی – قیمت زمین شو شارژی – قیمت زمینشو شارژی – قیمت زمین شور شارژی – قیمت زمینشور شارژِ – دستگاه کف شوی شارژی – دستگاه کفشوی شارژی – دستگاه کف شو شارژی – دستگاه کفشو شارژی – دستگاه کف شو شارژی – دستگاه کفشور شارژی – دستگاه زمین شوی شارژی – دستگاه زمینشوی شارژی – دستگاه زمین شو شارژی – دستگاه زمینشو شارژی – دستگاه زمین شور شارژی – دستگاه زمینشور شارژِ – دستگاه کف شوی شارژی – دستگاه کفشوی شارژی – زمینشوی اسکرابر – زمین شور اسکرابر – زمینشور اسکرابر – زمین شو اسکرابر – زمینشو اسکرابر – کف شوی اسکرابر – کفشوی اسکرابر – کف شور اسکرابر – کفشور اسکرابر – کف شو اسکرابر – کفشو اسکرابر – قیمت کفشو اسکرابر – قیمت زمینشوی اسکرابر – قیمت زمین شور اسکرابر – قیمت زمینشور اسکرابر – قیمت زمین شو اسکرابر – قیمت زمینشو اسکرابر – قیمت کف شوی اسکرابر – قیمت کفشوی اسکرابر – قیمت کف شور اسکرابر – قیمت کفشور اسکرابر – قیمت کف شو اسکرابر

بهترین زمین شوی برقی اسکرابر, دستگاه زمین شوی برقی اسکرابر, زمین شوی برقی اسکرابر, زمین شوی برقی اسکرابر دستی, زمین شوی برقی اسکرابر سرنشین داز, زمین شوی برقی اسکرابر صنعتی, فروش زمین شوی برقی اسکرابر, قیمت زمین شوی برقی اسکرابر

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه