رپورتاژ آگهی/

لیست آموزشگاه‌های رایگان حسابداری ایران + آموزشگاه‌های حسابداری آنلاین

لیست آموزشگاه‌های رایگان حسابداری ایران + آموزشگاه‌های حسابداری آنلاین
کدخبر : 56729

کسب مهارت یکی از الزامات اساسی استخدام و یا داشتن کسب و کار است. برای این­که شغل مناسبی داشته باشید باید در زمینه یا زمینه­های مشخص و مورد علاقه­‌تان آموزش ببینید. حتی بعد از یادگیری یک مهارت، امکان دارد که در آن مهارت تغییراتی به وجود بیاید که در این صورت شما مجبور به فراگیری مجدد مطالب بروز شده هستید.

کسب مهارت یکی از الزامات اساسی استخدام و یا داشتن کسب و کار است. برای این­که شغل مناسبی داشته باشید باید در زمینه یا زمینه­های مشخص و مورد علاقه­‌تان آموزش ببینید. حتی بعد از یادگیری یک مهارت، امکان دارد که در آن مهارت تغییراتی به وجود بیاید که در این صورت شما مجبور به فراگیری مجدد مطالب بروز شده هستید.

با هدف آموزش در زمینه­های مشخص، آموزشگاه­های مختلفی در کشور شکل گرفته­ است. یکی از رشته­های پرطرفدار که آموزشگاه­های متعددی برای آموزش آن فعال شده­ است، رشته حسابداری است. آموزشگاه­های مختلف در این زمینه کلاس­هایی با هزینه­های مشخصی برگزار می­کنند. اما فقط تعداد محدودی از آن­ها دوره آموزش حسابداری رایگان برگزاری می­کنند.

آموزش رایگان یا غیر رایگان؟

آموزش رایگان مفهومی در حوزه‌ی آموزش و به معنی کسب اطلاعات و مطالب در یک حوزه آموزشی مشخص، به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه است. اما در مقابل آموزش رایگان، آموزش غیر رایگان قرار دارد که در این حالت افراد جهت کسب اطلاعات و علم مورد نیاز باید نسبت به پرداخت هزینه آموزش ارائه شده اقدام کند.

در پاسخ به پرسش آموزش رایگان بهتر است یا غیر رایگان، باید دقت کنید که این پرسش کلی است و هر فردی با توجه به دیدگاهی که دارد یک پاسخ برای آن دارد. هر کدام از روش­های آموزشی رایگان و غیر رایگان دارای مزایا و معایبی است که شما با در نظر گرفتن آن مزایا و معایب می­توانید به انتخاب شیوه آموزش اقدام کنید.

برای گذراندن یک دوره آموزشی رایگان مانند دوره آموزش حسابداری رایگان شما باید ابتدا به دنبال آموزشگاه­هایی باشید که دوره­های رایگان را برگزار می­کنند و در ادامه باید تا زمان برگزاری دوره صبر کنید. اما در صورتی که بخواهید هرچه سریع­تر در یک دوره آموزشی شرکت کنید، می­توانید با پرداخت هزینه و حتی به صورت خصوصی در یک دوره غیر رایگان شرکت کنید.

دقت نمایید دوره آموزشی باید از کیفیت کافی برخوردار باشد، تا شما بتوانید مباحث حسابداری را به خوبی یاد بگیرید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید کار با نرم افزار حقوق و دستمزد را یاد بگیرید، باید در یک دوره کاربردی آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد که تمام جزئیات محاسباتی را هم آموزش می‌دهد، ثبت نام کنید.

برای انتخاب آموزشگاه حسابداری معتبر به چه مواردی باید توجه کرد؟

برای اینکه از اعتبار آموزشگاه­های رایگان و غیر رایگان حسابداری مطمئن شوید ابتدا باید نسبت به بررسی مدارک و مجوز­های آموزشگاه اقدام کنید. بعد از این مرحله به دوره­های آموزشی برگزار شده در گذشته نگاهی بیندازید. همچنین در صورت امکان مشاوره و صحبت با افرادی که در دوره­های آموزشی شرکت کرده­اند نیز می­تواند راه حل مناسبی باشد.

اسامی آموزشگاه‌های معتبر و رایگان حسابداری در ایران

اگر به دنبال شرکت در دوره آموزشی هستید، در هر شهری که زندگی می­کنید با گذر از خیابان­ها تابلو­های آموزشگاه­های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این آموزشگاه­ها نقاط ضعف و قوتی دارند. اما بعضی از این آموزشگاه­ها با توجه به رزومه قوی که دارند در تمام شهرستان­های کشور دارای شعبه هستند.

برای آشنایی بیشتر در ادامه لیستی از آموزشگاه­ه­های حسابداری در شهرهای بزرگ کشور برای شما آورده شده است. بعضی از این آموزشگاه­ها دارای دوره آموزش حسابداری رایگان ، دوره آموزش آنلاین حسابداری و ... هستند.

ردیف

نام آموزشگاه

آموزش رایگان یا غیر رایگان

دوره آنلاین دارد یا خیر

1

آموزشگاه حسابداری فرداد

رایگان

دارد

2

شعب سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور

رایگان

خیر

3

جهاد دانشگاهی

غیر رایگان

خیر

4

مرکز مالی ایران

غیر رایگان

خیر

5

موسسه حسابداران خبره

غیر رایگان

دارد

6

موسسه آموزش عالی آزاد برهان

غیر رایگان

دارد

7

نمایندگی‌های انستیتو حسابداران برتر

غیر رایگان

خیر

معرفی آموزشگاه رایگان حسابداری فرداد

اگر علاقمند به یادگیری و آموزش حسابداری به عنوان یک حرفه و تخصص هستید و نمی­دانید که از کجا و چگونه شروع کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از آموزش حسابداری مقدماتی شروع کنید. برای این کار می­توانید به آموزشگاه­های حسابداری مراجعه و ثبت نام کنید.

در صورتیکه نمی­توانید به صورت حضوری در دوره­های مورد نظر شرکت کنید و یا امکان پرداخت هزینه شرکت در دوره آموزش حسابداری را ندارید، این مژده را باید به شما بدهیم که آموزشگاه حسابداری فرداد اقدام به برگزاری دوره آموزش حسابداری رایگان و آنلاین کرده است.

یکی از بهترین آموزشگاه­های حسابداری حال حاضر کشور آموزشگاه حسابداری فرداد است. این آموزشگاه متشکل از مدیریت عالی، کادر مجرب و اساتید برجسته است که با برگزاری دوره آموزش حسابداری آنلاین و رایگان، در سال­های اخیر یاری رسان بسیاری از شاغلان، دانشجویان و کارجویان رشته حسابداری بوده است.

از جمله مزایای دوره­های آموزشی حسابداری فرداد به موارد زیر می­توان اشاره کرد؛

  • هزینه رایگان
  • برگزاری آنلاین
  • ساعت برگزاری بعد از ساعات اداری

لیست دوره‌های رایگان و آنلاین آموزشگاه حسابداری فرداد

باید بدانید که هدف آموزشگاه حسابداری فرداد آموزش رایگان حسابداری منطبق با بازار کار برای افراد علاقه­مند است. با هدف آشنایی بیشتر شما با آموزشگاه حسابداری فرداد و همچنین جهت شرکت در دوره­های آموزشی مورد نیاز، در ادامه لیست دوره­ آموزش حسابداری رایگان موجود در آموزشگاه حسابداری فرداد را برای شما آورده­ایم.

  • دوره رایگان آشنایی با حسابداری
  • دوره آموزش رایگان حسابداری مقدماتی
  • دوره آموزش رایگان نرم افزار حسابداری
  • دوره آموزش رایگان نرم افزار انبارداری
  • دوره آموزش رایگان نرم افزار حقوق و دستمزد
  • دوره رایگان آموزش حسابداری پیشرفته
  • دوره آموزش رایگان حسابداری مالیاتی
  • دوره رایگان آموزش حسابداری حقوق و دستمزد
  • دوره رایگان کارگاه تکمیل اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی
  • دوره رایگان آموزش نرم افزار فروش
  • دوره رایگان آموزش نرم افزار خزانه داری
  • دوره رایگان آموزش نرم افزار دارایی ثابت
  • دوره آموزش رایگان اکسل در حسابداری

آموزش و فراگیری در هر زمینه کسب و کاری برای ماندگاری فرد در آن کسب و کار و پیشرفت در زمینه کاری مربوط به خود امری ضروری است. در مواقعی مشاهده می­شود که افراد به علت مشکلات مالی و یا مشکلات زمانی توانایی شرکت در دوره مورد نظر را ندارند.

با هدف حل مشکلات افراد جامعه در زمینه آموزش، آموزشگاه­های مختلف اقدام به برگزاری دوره­های آنلاین از جمله آموزش آنلاین حسابداری می­کنند. یکی از آموزشگاه­های حسابداری پیشرو که علاوه بر برگزاری آموزش آنلاین حسابداری، اقدام به برگزاری آموزش حسابداری رایگان می­کند، آموزشگاه حسابداری فرداد است.

با هدف شناخت بیشتر در این مقاله به شرح مختصری در خصوص آموزش رایگان، غیر رایگان، اعتبار سنجی آموزشگاه حسابداری رایگان، لیست آموزشگاه­های حسابداری موجود در کشور پرداخته شده و در نهایت آموزشگاه حسابداری فرداد به عنوان یکی از آموزشگاه­های حسابداری معتبر برگزارکننده آموزش حسابداری رایگان معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه