رپورتاژ آگهی/

قیمت گرماتاب

قیمت گرماتاب
کدخبر : 57247

با توجه به گاز سوز بودن بخاری تابشی گرماتاب میبایست از ایمنی بالای دستگاه و استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی اطمینان حاصل نماییم. مشعل گرماتاب از تعدادی قطعه مانند شیر برقی، ایرسوئیچ ، برد الکترونیکی و تعداد دیگری قطعه تشکیل شده که هری یک نقشی مهم در افزایش ضریب ایمنی دارند. به عبارتی دیگر اگر در تولید بخاری تابشی از قطعات غیر اصلی یا فیک استفاده نماییم علاوه بر اینکه ایمنی کاهش میابد طول عمر دستگاه هم کم شده و با خرابی های مکرر روبرو خواهیم شد.

با توجه به گاز سوز بودن بخاری تابشی گرماتاب میبایست از ایمنی بالای دستگاه و استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی اطمینان حاصل نماییم. مشعل گرماتاب از تعدادی قطعه مانند شیر برقی، ایرسوئیچ ، برد الکترونیکی و تعداد دیگری قطعه تشکیل شده که هری یک نقشی مهم در افزایش ضریب ایمنی دارند. به عبارتی دیگر اگر در تولید بخاری تابشی از قطعات غیر اصلی یا فیک استفاده نماییم علاوه بر اینکه ایمنی کاهش میابد طول عمر دستگاه هم کم شده و با خرابی های مکرر روبرو خواهیم شد.

لازم به ذکر است هر چه از قطعات باکیفیت تر و با دوام تر استفاده نماییم قیمت دستگاه نیز افزایش میابد. بنابراین توصیه میشو در ارزیابی بخاری تابشی گاز سوز، ابتدا کیفیت دستگاه بررسی شود و سپس قیمت کالاها و محصولات تولیدی شرکتهای مختلف با هم مقایسه شود. گرماتاب برند ثبت شده بخاری تابشی بوده و شرکتهای دیگر حق استفاده از این برند تجاری را ندارند. در ایران قیمت گرماتاب گازی بر حسب نوع برند و شرکت تولید کننده متفاوت میباشد.

 

سیستم گرماتاب

عملکرد گرماتاب گازی بر مبنای انتقال حرارت تابشی با مصرف انرژی گاز میباشد. از انتقال حرارت تابشی به منظور تامین گرمایش فضاهای بزرگ با ارتفاع سقف بلند و یا فضای باز استفاده میشود. ایده طراحی و ساخت گرماتاب با الهام از طبیعت و گرمای خورشید، میباشد. گرماتاب گازی بسیار بهینه و کم مصرف بوده و از اتلاف انرژی به صورت محسوسی جلوگیری مینماید. راندمان بالای حرارتی و تسریع در مدت زمان تامین گرمایش از مزایای مهم دیگر گرماتاب میباشند. عموم روشهای قدیم و سنتی تامین گرمایش، بر اساس مدل جابجایی هوای گرم کار میکنند. از اینرو علاوه بر اتلاف حرارتی بالا، امکان تامین گرمایش به صورت موضعی هم وجود ندارد.

 

 

مصرف گرماتاب، گاز شهری با فشار خانگی بوده و در ارتفاع نصب میگردد. از سیستم گرماتاب میتوان جهت تامین گرمایش بسیاری از فضا های باز از جمله روف گاردن، رستوران، تراس و آلاچیق استفاده نمود. در محیطهایی که امکان تامین گاز وجود ندارد میتوان از گرماتاب برقی استفاده نمود. جهت اخذ بخاری تابشی گرماتاب برقی قیمت با ما در ارتباط باشید.

 

گرماتاب رستورانی

گرماتاب در ارتفاع به

صورت آویز از سقف یا زاویه دار نصب شده و با ایجاد چتر حرارتی میتوان محیط مورد نظر را گرم نمود. گرمایش از طریق انتقال حرارت تابشی با ایجاد چتر حرارتی به محیط گسیل و منتشر میگردد. با ورود گاز در مشعل گرماتاب و ترکیب آن با اکسیژن، عملیات احتراق ایجاد و شعله تشکیل میشود. با ورود شعله در درون لوله آتشخوار با ضریب تابش بالا، دمای لوله ها افزایش میابد. پس از برخورد گرما و حرارت به صفحات رفلکتور، امواج تابشی مادون قرمز به سمت اجسام منتشر میگردد. امواج تابشی مادون قرمز جذب هوا نشده و پس از برخورد به اجسام انرژی آنها آزاد و گرمایش تامین میشود. با توجه به نصب گرماتاب لوله ای و بخاری سرامیکی در بسیاری از فضای باز رستوران ها، میتوانید جهت اخذ قیمت هیتر تابشی سرامیکی گرماتاب با ما در ارتباط باشید.

 

عملکرد بخاری گرماتاب تابشی

 

 

روشهای قدیمی تامین گرمایش مانند یونیت هیترها و موتورخانه های مرکزی و یا بخاری صنعتی بر مبنای جابجایی هوای گرم و انتشار آن در محیط کار میکنند. در این روش ها هوای گرم به سمت بالا و سقف سالن حرکت نموده و در نقاط نزدیک به سقف متمرکز میگردد. از اینرو همواره اختلاف دما بین کف سالن و نقاط نزدیک به سقف زیاد میباشد. روش گرمایش بر منای انتقال حرارت تابشی گرماتاب سقفی ، ضمن تسریع در مدت زمان تامین گرمایش، امکان گرم نمودن منطقه ای نیز برای آنها وجود داردبه طوری که گرمایش تنها در ایستگاه کاری و محل های که پرسنل و نفرات حضور دارند تامین می‌گردد. با توجه به اینکه در بخاری های تابشی جریان هوا وجود ندارد کیفیت هوای سالن به جهت عدم پراکندگی گرد و غبار داخل سالن افزایش می یابد.

 

انواع گرماتاب

گرماتاب گازی در مدلها و ظرفیت های حرارتی مختلف تولید میگردد. طول دستگاه از سه متر تا حداکثر بیست متر با ظرفیت حرارتی 15 کیلو وات تا 65 کیلو وات تولید میگردد. مصرف گاز گرماتاب از 1.5 متر مکعب بر ساعت تا 6 متر مکعب بر ساعت میباشد. نصب گرماتاب توسط کارشناسان شرکت به صورت رایگان انجام میشود. جهت انجام کارشناسی بازدید و اخذ قیمت بخاری فضای باز با ما در ارتباط باشید.

 

 

گرماتاب دکوراتیو

تولید گرماتاب دکوراتیو مانند گرماتاب های لوله ای معمولی بوده ولی از نظر ظاهر متفاوت میباشد. بسیاری از قطعات مانند مشعل، فن و لوله ها در گرماتاب دکوراتیو مشابه گرماتاب یو شکل میباشد. گرماتاب دکوراتیو برای فضاهایی که در نظر دارند از مدلهای زیباتر استفاده نمایند میتواند گزینه مناسبی باشد. گرماتاب دکوراتیو در دو رنگ مشکی و سفید و رنگ های سفارشی تولید میگردد.

 

 

تماس با ما

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب میتوانید از طریق تلفن 09124884905 و یا مراجعه به سایت www.garmataaban.com با ما در ارتباط باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه