رپورتاژ آگهی/

چگونه بدون سرمایه از بازار ارز دیجیتال سود دریافت کنیم؟

کدخبر : 57937

امروزه راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. برخی از این روش‌ها نیازمند به داشتن سرمایه اولیه‌اند و تخصص را می‌طلبند. اما روش هایی نیز وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بدون سرمایه اولیه به کسب درآمد دلاری از این حوزه بپردازید. چرا که در این صنعت افراد بسیاری هستند که به دنبال درآمدزایی از ارزهای دیجیتال اند، اما سرمایه اولیه ندارند و یا قدرت ریسک‌پذیری آن‌ها پایین است. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که از کدام صرافی ارز دیجیتال و چگونه بدون سرمایه از بازار ارز دیجیتال سود دریافت کنیم؟

بنابراین چنانچه شما هم کنجکاوید که چگونه می‌توان بدون هیج سرمایه‌ای رمز ارز رایگان به دست آورد، بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

روش‌های کسب در آمد از ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه

 

در ابتدا تمام روش های ممکن را در جدول زیر جمع آوری کردیم و سپس در ادامه مطلب هریک از موارد را شرح خواهیم داد.

 

نام روش کسب درآمد

نیاز به سرمایه اولیه

میزان ریسک

میزان سختی

زمان بر بودن

میزان بازدهی

شرکت در ایردراپ های معتبر

ندارد

کم

آسان

کم

بسیار بالا

رفرال گیری

ندارد

کم

آسان

کم

بالا

فاست ارز دیجیتال

ندارد

کم

آسان

کم

کم

بازی های بلاکچینی

ندارد

کم

آسان

خیلی زیاد

کم

فعالیت در برخی از شبکه های اجتماعی

ندارد

کم

آسان

کم

کم

فعالیت در متاورس

ندارد

کم

متوسط

متوسط

بالا

البته روش های دیگری نیز مانند چرخاندن گردونه شانس و شرکت در کمپین های شبکه های اجتماعی که در اپلیکیشن و یا سایت برخی از صرافی های ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد نیز نیاز به سرمایه ندارد و باعث کسب درآمد برای کاربران می‌شود.

 

1-شرکت در ایردراپ های معتبر:

ایردراپ ارز دیجیتال، یک استراتژی محبوب در فضای کریپتو است که استارتاپ‌ها و تیم توسعه دهنده از این روش برای تبلیغ توکن خود استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، توسعه دهندگان کریپتو می‌توانند تصمیم بگیرند که به کاربران‌شان بر اساس یک سری فعالیت توکن‌هایی که درمرحله ico هستند را به رایگان به کیف پول‌های آن‌ها ارسال کنند.

بنابراین این یکی از معتبر‌ترین راه‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است، تنها نکته مهم این است که بتوانیم نسخه‌های معتبر را پیدا کنیم. در این راستا یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن ایردراپ رایگان مراجعه به سایت‌هایی مانند Airdrops. io و Coinmarketcap است. در این سایت‌ها لیستی از ایردراپ‌ها ارائه می‌شود و شما می‌توانید با کلیک بر روی هر پروژه اطلاعاتی در رابطه با آن و نحوه شرکت در هر ایردراپ را پیدا کنید.

 

2-رفرال گیری:

یکی از راه های کسب درآمد میلیونی رایگان از ارز دیجیتال رفرال گیری است. رفرال یا زیر مجموعه گیری یکی از روش‌های آسان و بی‌درد سر برای به دست آوردن درآمد است. برای استفاده از روش کافی است تا کاربران و افراد را ترغیب به ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال با کد رفرال خود کنید. برای اینکه بتوانید کد رفرال داشته باشید، می‌بایست در یک صرافی ثبت نام کنید و از قسمت دعوت دوستان لینک ثبت نام که مربوط به کاربری شما است را کپی کنید و آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید، تا هر شخصی که از طریق آن لینک ثبت نام کرد بخشی از کارمزد تراکنش‌هایش به شما تعلق بگیرد.

-3 فاست ارز دیجیتال:

فاستینگ ارز دیجیتال یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال رایگان است بدون اینکه بخواهید سرمایه‌تان را وارد این بازار کنید. فاست، معمولا برنامه‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند در ازای یک سری فعالیت‌های به خصوص رمز ارز پاداش دریافت کنید. در گذشته که ارزهای دیجیتال زیادی وارد بازار نشده بود، پاداش این سایت و برنامه‌ها به کاربرانشان بیت کوین بود. اما امروزه با توجه به بالا رفتن ارزش بیت کوین و زیاد شدن تعداد ارزهای دیجیتال هر سایت یک ارز را با توجه به اهداف خود به کاربر اعطا می‌کند.

4-بازی های بلاکچینی:

بازی‌های ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد ارز دیجیتال رایگان اند. از این طریق افرادی که از طرفداران بازی‌ها هستند می‌توانند با نصب بازی و انجام آن پس از رسیدن به سطوح مشخص ارز دیجیتال و یا nft رایگان دریفت کنند. این روش نیاز به هیچ سرمایه ندارد و شما به راحتی می‌توانید با تلفن همراهتان مشغول به فعالیت شوید. توجه داشته باشید هر بازی مربوط به پروژه‌ای خاص است و پاداش‌های رمز ارزی شما نیز بر همین مبنا متفاوت است.

-5 فعالیت در برخی از شبکه های اجتماعی:

دیگر روش آسان برای دریافت سود از ارز دیجیتال آن هم بدون سرمایه فعالیت در برخی از شبکه‌های اجتماعی است. البته دقت داشته باشید که این شبکه‌های اجتماعی غیر متمرکز‌اند و به نوعی مربوط به بلاکچین هستند و کسب ارز دیجیتال از طریق آن‌ها به کمک فعالیت‌هایی همچون بازنشر مطالب، انتشار مطلب در آن پلتفرم و موارد این چنینی است. به عبارتی هر کاربر در شبکه‌های اجتماعی غیر متمرکز در ازای تولید و سرپرستی محتوا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری می‌تواند توکن رایگان دریافت کند.

 

6-فعالیت در متاورس:

متاورس یکی از بخش‌های بلاکچین است که روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق آن وجود دارد. برای مثال شرکت در تبلیغات متاورسی می‌تواند یکی از روش‌هایی برای کسب درآمد دلاری باشد که نیازی به سرمایه‌گذاری هم ندارد. یا بازی‌های متاورسی که مشابه بازی‌های بلاکچینی اند. به طور کلی فضای متاورس بسیار گسترده است و روش‌های متنوعی برای کسب درآمد از طریق آن وجود دارد و می‌توان گفت بازدهی روش‌های موجود در متاورس برای کسب درآمد همگی بازدهی بالایی دارند و شما می‌بایست ابتدا انتخاب کنید که به کدام روش علاقه‌مند هستید و سپس به فعالیت در آن حوزه بپردازید.

7-گردونه شانس ارز دیجیتال:

گردونه شانس ارز دیجیتال، یکی از روش‌های نسبتا جدید و کم زحمتی است که می‌تواند درآمدهای قابل توجهی را برای کاربران در این حوزه به دنبال داشته باشد. بدین منظور می‌بایست به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال که در حوزه خرید و فروش رمز ارز فعالیت می‌کند باشید که کمپین گردونه شانس را داشته باشد. این گردونه‌ها اغلب شامل جوایز متنوع و زیادی هستند که به شما این امکان را می‌دهند با چرخش آن برای هر ۲۴ ساعت یکبار شانسی برای برنده شدن را داشته باشید. در میان تمام روش‌های معرفی شده، این راه می‌تواند بدون نیاز به هیچ سرمایه‌ای و در کمترین زمان ممکن سودهای قابل توجهی را برایتان به دنبال داشته باشد.

 

جمع بندی:

در این مطلب به این پرسش پرتکرار کاربران که چگونه بدون سرمایه از بازار ارز دیجیتال سود دریافت کنیم، پاسخ دادیم. امیدواریم که راه‌های معرفی شده بتوانند برایتان مفید باشند و بتوانید از طریق این روش‌ها به کسب درآمد بپردازید. در این بین روش‌های جدید مانند گردونه شانس ارز دیجیتال ، شرکت در ایردراپ‌های معتبر و فعالیت در متاورس می‌توانند بیشتر از آنچه که فکرش را کنید، برایتان سودآور باشند. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما این روش‌ها را امتحان کنید!


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و رصد اقتصادی در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه