رپورتاژ آگهی/

چگونه در صرافی ارز دیجیتال اکسیر احراز هویت کنیم؟

کدخبر : 58462

با محبوبیت رمز ارزها و ارزهای دیجیتال، اگر کمی در این زمینه سررشته داشته باشید به راحتی متوجه خواهید شد که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتقال رمز ارزها نیاز به احراز هویت یا اصالت‌سنجی دارید.

با محبوبیت رمز ارزها و ارزهای دیجیتال، اگر کمی در این زمینه سررشته داشته باشید به راحتی متوجه خواهید شد که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتقال رمز ارزها نیاز به احراز هویت یا اصالت‌سنجی دارید.

احراز هویت یا KYC به فرآیندی گفته می‌شود که در آن فرد برای استفاده از خدمات یک مجموعه، اطلاعات هویتی را در اختیار ارائه‌دهنده خدمات قرار داده و به واسطه این فرآیند سیستم ارائه دهنده خدمات، از واقعی بودن کاربر و اطلاعات ثبت شده هویتی اطمینان حاصل می‌کند.

در شرکت‌های ارائه خدمات مالی (Financial Services) به دلیل حساسیت بالای فعالیت و جلوگیری از جرایم احتمالی، احراز هویت نقش پررنگ‌تری پیدا کرده و افراد برای جابه‌جایی پول و ارز دیجیتال حتما باید حساب کاربری خود را احراز هویت کنند.

اگرچه تاکنون قوانین مشخص و روشنی برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ایران به تصویب نرسیده؛ اما این کار در ایران توسط افراد حقیقی و صرافی‌های آنلاین انجام می‌شود.

معرفی صرافی  اکسیر | Exir

" اکسیر" اولین و امن ترین پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران است که از بهمن  ماه سال 1396 بازار معاملاتی امن، بدون واسطه و همتا به همتا برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است. امنیت بی نظیر اکسیر باعث شد از همان روزهای اول با استقبال فراوانی از طرف کاربران روبرو شود.

هم اکنون در بازار معاملاتی اکسیر، امکان انجام معامله ارزهای دیجیتال در سه بازار تومان، تتر  و بیت کوین وجود دارد. همچنین واریز و برداشت ها در این صرافی آنی و بدون تاخیر انجام می گیرد.

کارمزدهای اکسیر بر اساس سطوح کاربری تعیین شده و در مقایسه با تمامی صرافی‌های داخلی پایین‌ترین میزان کارمزد در بازارهای تتری متعلق به اکسیر است.

راهنمای ثبت نام در صرافی اکسیر | Exir.io

برای استفاده از خدمات پلتفرم اکسیر باید در سایت ثبت نام کنید تا حساب کاربری برای شما ایجاد شود. جهت ایجاد حساب کاربری لازم است به وبسایت رسمی اکسیر وارد شوید. از قسمت بالای سایت بر روی دکمه ثبت نام  کلیک کنید.

image001

 

در صفحه ثبت نام، ایمیل خود را با دقت وارد کنید و یک رمز عبور مناسب انتخاب نمایید. رمز عبور باید حداقل ترکیبی از  ۸ کاراکتر، عدد و حروف باشد.

image002

این رمز را به حافظه سپرده و یا در مکانی امن نگه داری کنید. اگر از طریق دوستان یا آشنایان با اکسیر آشنا شدید می توانید کد معرف آن ها را وارد نمایید.

وارد کردن این کد اختیاری است و اجباری برای ورود آن ندارید. قوانین و مقررات مربوط به اکسیر را در پایان مطالعه و موافقت خود را با مقررات اعلام کنید. بعد از تکمیل این بخش بر روی ثبت نام کلیک کنید.

بعد از مشاهده پیغام" تایید ارسال شد"، ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد.

به پوشه inbox ایمیل خود مراجعه کرده و در ایمیل مذکور، بر روی دکمه “تایید” کلیک کنید. (در صورت عدم دریافت ایمیل، پوشه spam را چک کنید)

نحوه احراز هویت در صرافی اکسیر | Exir.io

برای تکمیل فرآیند احراز هویت خود در صرافی اکسیر پس از ثبت نام اولیه، با استفاده از ایمیل و کلمه عبور خود می توانید به پنل کاربری وارد شوید و روند احراز هویت خود را تکمیل کنید.

مراحل انجام احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اکسیر در 4 مرحله ساده و در کمترین زمان به شرح زیر است:

1. ورود پست الکترونیک (ایمیل) و کلمه عبور

2. تایید اطلاعات فردی (کد ملی و اطلاعات هویتی)

3. تایید شماره تلفن همراه

4. اضافه کردن اطلاعات حساب بانکی

1. ورود پست الکترونیک (ایمیل) و کلمه عبور

پس از ثبت‌نام در صرافی و تایید ایمیل ارسال شده به پست الکترونیک خود، کافی است در مرورگر (ترجیحا مرورگر کروم) exir.io را جستجو کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید. با ورود ایمیل و رمز عبور تعریف کرده برای حساب کاربری، می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

2.تایید اطلاعات فردی

در احراز هویت به بخش "اطلاعات فردی" بروید و گزینه شروع روند تایید اطلاعات هویتی را بزنید. پس از ورود به بخش اطلاعات فردی، موارد مورد نیاز را به دقت تکمیل نمایید. پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی گزینه تایید بزنید.

image003

3. تایید شماره تلفن همراه

پس از تکمیل اطلاعات، نوبت به ثبت شماره همراه می رسد. یک شماره همراه (به نام صاحب حساب کاربری) وارد کرده و کد تایید ارسال شده به این شماره را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

image004

4. اضافه کردن اطلاعات حساب بانکی

شماره کارت و شماره شبای کارت بانکی خود را در کادرهای مشخص شده وارد و پس از اطمینان از صحت اطلاعات ثبت شده و مطابقت آن با حساب بانکی خود بر روی دکمه ارسال کلیک نمایید.

دقت داشته باشید که اطلاعات بانکی وارد شده باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد.

image005

پس از تایید حساب بانکی، احراز هویت شما کامل شده است. در این سطح امکان واریز نامحدود تومان و رمزارز را دارید.

راهنمای ورود به حساب کاربری صرافی اکسیر | Exir.io

برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی اکسیر، پس از ورود به سایت exir.io، از قسمت بالای صفحه سمت راست، گزینه "ورود" را انتخاب کنید.

ایمیل و رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید و سپس بر روی ورود بزنید. در وهله اول با توجه به توضیحاتی که پیش تر داده شد، مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در صفحه اصلی حساب کاربری تان، خلاصه اطلاعات حساب خود مانند نمودار وضعیت دارایی، حجم معاملات و سطح کاربری فعلی خود را مشاهده می کنید.

image006

در بخش دوم منو حساب کاربری خود، گزینه کیف پول را خواهید دید. با انتخاب این گزینه، موجودی تمامی کیف های شما در صرافی اکسیر به شما نمایش داده می شود.

در این بخش با انتخاب گزینه واریز و یا برداشت امکان واریز و یا برداشت از کیف پول انتخابی را خواهید داشت. همچنین با انتخاب کیف پول تومان می توانید از کارت بانکی ثبت شده در حساب کاربری ، واریز ریالی خود را انجام دهید.

image007

در بخش تاریخچه این صرافی، لیستی از تمام تراکنش ها و معاملات خود را می بینید. معاملات شما در سه بخش خرید و فروش، واریز  و برداشت به صورت مجزا نمایش داده می شوند.

image008

رمز یکبار مصرف خود را در بخش امنیت برای حفظ هر چه بیشتر دارایی خود فعال کنید. در بخش امنیت می توانید رمز عبور حساب کاربری خود را عوض کنید و یک رمز جدید را برای حساب خود تعریف کنید. برای استفاده از API های صرافی ارز دیجیتال اکسیر نیز از همین بخش استفاده کنید.

image009

 دانلود اپلیکیشن صرافی اکسیر | Exir.App

اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید، نباید نگران باشید. صرافی ارز دیجیتال اکسیر از  اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. اپلیکیشن‌ هایی  که قابلیت نصب بر روی گوشی ‌های همراه را دارند، امکان دسترسی سریع و آسان را فراهم می کنند. کاربران با نصب اپلیکیشن اکسیر می توانند به همه امکانات صرافی از جمله آخرین قیمت های بازار و یا بخش خرید و فروش رمز ارز ها،  در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.

برای دانلود اپلیکیشن اکسیر کافی است در بازار و یا مایکت صرافی اکسیر را جستجو کنید تا آخرین نسخه اپلیکیشن اکسیر را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. شما تا ورود به بازار ارزهای دیجیتال فقط چند ثانیه فاصله دارید!

خدمات صرافی اکسیر | Exir.io

خدماتی که صرافی اکسیر به کاربرانش ارائه می دهد بسیار متنوع است. در ادامه به توضیح خدمات ارائه شده در این صرافی  می پردازیم.

  • پشتیبانی حرفه ای در 7 روز هفته، به صورت آنلاین، تلفنی و  ایمیل
  • ارائه API برای شرکت ها
  • ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان
  • دو روش معاملات آسان و حرفه ای برای فعالیت افراد مبتدی و حرفه ایی بازار
  • پشتیبانی از 40 رمز ارز معروف بازار ارزهای دیجیتال
  • دارای 5 سطح کاربری متفاوت، با پایین ترین میزان کارمزد در مقایسه با سایر صرافی ها
  • امکان معامله در سه بازار تومانی، تتری و بیت کوینی
  • دارا بودن اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید
  • امکان دریافت 30 درصد کارمزد معاملاتی، با معرفی صرافی اکسیر، به دوستان و آشنایان
  • دارای کیف پول اختصاصی، برای کاربران
  • نمایش قیمت های لحظه ای رمز ارزها
  • دو قابلیت سفارش گذاری محدود و بازار
  • امکان سفارش گذاری با تعیین حد ضرر (Stop Limit)

 

خدمات و امکانات ارائه شده توسط صرافی اکسیر، نیاز های یک کاربر ایرانی را به خوبی پاسخگو است و کاربران ایرانی را از پلتفرم های خارجی بی نیاز می کند.

تیم پشتیبانی اکسیر در تمامی مراحل ساخت و استفاده از حساب کاربری (ثبت نام و احراز هویت تا معاملات در صرافی اکسیر) همراه شماست.

اگر در هر بخش از مراحل به مشکلی برخورد کردید، کافی است از طریق گزینه آبی رنگ پایین صفحات سایت اکسیر با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید، تا پشتیبانی اکسیر شما را در این مسیر راهنمایی کنند.


 این مطلب، یک خبر آگهی بوده و رصد اقتصادی در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه