رپورتاژ آگهی/

تلویزیون CU7000: مقایسه ارزانترین تلویزیون سامسونگ با رقبای هم‌رده در بازار

کدخبر : 59557

تلویزیون CU7000 سامسونگ مدلی پرفروش و محبوب از سری تلویزیون‌های کریستال 2023 است. این تلویزیون بنابردلایلی همچون قیمت بسیار مناسب و ارائه امکانات متناسب توانسته در لیست پرطرفدارترین تلویزیون‌های موجود در بازار جای گیرد. به طور کل در تنوع بالای تلویزیون‌های موجود در بازار شاهد ایجاد فضایی هستیم که تصمیم‌گیری را برای خریداران تا حدی دشوار می‌سازد. در این میان یافتن تلویزیونی که هم قیمت پایینی داشته باشد و هم مدلی بی‌کیفیت و نامناسب نباشد یک تصمیم نسبتاً سخت خواهد بود. ما در این مطلب یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های قیمت پایین موجود در بازار را برایتان معرفی می‌کینم و بیشتر به بررسی تفاوت‌های آن با دیگر تلویزیون‌های هم‌رده در بازار خواهیم پرداخت.

نگاهی کلی به تلویزیون CU7000

تلویزیون CU7000 سامسونگ مدلی باکیفیت از خط تولید سال 2023 است که عنوان ارزان‌ترین تلویزیون این برند را کسب کرده است. به طور کل سال 2022 تلویزیون سری 7 از رده‌بندی کریستال روانه بازار نشد و همین موضوع باعث شده تلویزیون سری 8 که با نام BU8000 شناخته میشد به عنوان ارزان‌ترین مدل از این خط تولید در سال 2022 برشمرده شود. با این حال بازگشت باشکوه مدل سری 7 در سال 2023 خبری عالی برای اشخاصی است که می‌خواهند تلویزیونی باکیفیت را در قیمتی بسیار پایین و متناسب خریداری کنند.

این تلویزیون ارزان قیمت در سایزهای بسیار متنوعی از 43 اینچ گرفته تا 85 اینچ تولید شده و خریداران قادر خواهند بود متناسب با متراژ منزل خود نسبت به خرید مدلی در اندازه مطلوب اقدام کنند. تلویزیون CU7000 دیزاینی بسیار شیک داشته که اغلب از تلویزیون‌های پایین رده انتظار نمی‌رود. ضخامت کم در بخش نمایشگر، فریم‌های نازک و پایه‌های زیبا و محکم از برتری‌های ظاهری تلویزیون هستند. کیفیت تصویر این مدل عالی است؛ جزئیات دقیق تصاویر با برخورداری از نسبت کنتراست عمیق و رنگبندی گسترده نمایان شده و شما کیفیت تصویری بسیار متناسب‌ برای تماشای فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود در اختیار خواهید داشت.

صدای تلویزیون در تطابق کامل با تصویر پخش شده و بلندگوهای قدرتمند مجموع صدای خروجی 20 وات را به گوش شما می‌رسانند. در بخش هوشمند نیز برخورداری از نسخه جدید سیستم عامل تایزن خدمات بسیار گسترده‌ای را برای کاربران مهیا ساخته تا با صرف بودجه کم نیز بتوانند برخی ویژگی‌های اسمارت ضروری را در اختیار داشته باشند. با اینکه تلویزیون CU7000 مدلی مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای نیست اما دارای برخی از ویژگی‌های گیمینگ مناسب است که حرکتی روان را در پخش و اجرای بازی‌های ویدیویی در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقایسه تلویزیون سامسونگ CU7000 با AU7000

تلویزیون‌های CU7000 و AU7000 هردو مدل‌های سری 7 سامسونگ از رده‌بندی کریستال هستند. تلویزیون CU7000 به نوعی جانشین AU7000 است. به طور کل تلویزیون AU7000 در سال 2021 به بازار جهانی عرضه شده و در سال 2022 مدلی از سری 7 در تلویزیون‌های کریستال سامسونگ عرضه نشد. با این حال در سال 2023 مدل جانشین و جدید سامسونگ با نام CU7000 در اختیار خریداران قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این موضوع که حد فاصل عرضه CU7000 با تولید مدل پیشین 2 سال است می‌توان گفت پیشرفت‌هایی چشمگیر در مدل جدید اعمال شده است.

از لحاظ ظاهری تغییراتی چندان قابل توجه در تلویزیون‌ اعمال نشده و ظاهر هردوی این محصولات شبیه به هم می‌باشد. کیفیت تصویر تلویزیون‌ها نیز به دلیل عرضه در سری کریستال مشابه هم است و تنها عملکرد پردازشگر نسبت به قبل کمی بهبود یافته است. امکانات بخش صوتی در تلویزیون CU7000 تا حدی گسترش یافته و شاهد اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون OTS Lite و Buds Auto Switch هستیم. برخی ویژگی‌های گیمینگ نیز به تلویزیون افزوده شده و در کل قسمت هوشمند تلویزیون دستخوش بیشترین سطح از تغییرات بوده است. سیستم عامل تایزن در نسخه جدید 2023 سرعت بهبودیافته‌ای دارد و سطح امکانات و دسترسی‌های کاربران را به طور منحصربفردی ارتقاء داده است. همین موارد باعث شده در مقایسه تلویزیون CU7000 با AU7000، مدل CU7000 انتخابی بهتر با امکاناتی گسترده‌تر باشد.

مقایسه تلویزیون سامسونگ CU7000 با شیائومی 4S

تلویزیون 4S شیائومی یکی از بهترین تلویزیون‌های تولید شده توسط این برند خوشنام است که تا حدی از لحاظ رده بندی، هم‌رده تلویزیون CU7000 سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون با نام کامل L(SIZE)M5-5ASP نیز در بازار شناخته شده و به دلیل قیمت مناسبی که دارد جزو محصولات پرفروش برند شیائومی محسوب می‌شود. در مقایسه تلویزیون CU7000 با 4S می‌توان گفت کیفیت تصویر این دو مدل تقریباً در یک حد بوده و از لحاظ بلندی صدا نیز عملکردی مشابه دارند. نرخ نوسازی هر دو مدل 60 هرتز بوده و به این طریق در بخش گیمینگ نیز هردو کارکردی متوسط دارند. بزرگ‌ترین تفاوت مابین این دو مدل در بخش هوشمند است؛ تلویزیون CU7000 با سیستم عامل تایزن و 4S با سیستم عامل اندروید عرضه شده‌‌اند. این سیستم عامل‌های مختلف تا حدی امکانات و دسترسی‌های متفاوتی را نیز ارائه می‌دهند که ممکن است در تصمیم گیری شما برای خرید مؤثر باشد. پس انتخاب هرکدام از این دو تلویزیون بسته به نیاز و توقعات شما بهترین انتخاب خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه