رپورتاژ آگهی/

بررسی قیمت خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴ + آموزش خرید

 بررسی قیمت خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴ + آموزش خرید
کدخبر : 59665

استفاده از ارزهای دیجیتال و رصد روزانه و هفتگی قیمت رمزارزها و اخبار پیرامون آنها، تقریبا به یکی از دغدغه های اصلی فعالان این حوزه تبدیل شده است.

پر کاربردترین ارز دیحیتال در بین معامله گران و کاربران، استیبل کوین تتر میباشد که در بین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و ... رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. استیبل کوین تتر همان ذلار ذیجیتال میباشد که همواره قیمت جهانی آن همواره برابر با ۱ دلار آمریکا است.

با بررسی قیمت تتر امروز متوجه می‌شوید که عموما اختلاف کمی بین قیمت دلار و تتر در ایران وجود دارد و این موضوع کاملا به مبحث عرضه و تقاضا مرتبط می‌باشد. هر چقدر تقاضا برای خرید تتر بیشتر شود، قیمت تتر نیز با دلار اختلاف بیشتری پیدا میکند و بلعکس.

آموزش خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴

خرید و فروش رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانی مزیت هایی دارد که میتواند برای افرادی که در دنیای پر نوسان ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند جذاب و پرسود بوده و از طریق آن کسب درآمد کنند.

صرافی دیجیکس ۲۴ با سهولت در انجام فرایند احراز هویت توانسته است بستری را فرآهم آورد تا در کوتاه‌ترین زمان، احراز هویت شما کاربران بتوانید احراز هویت خود را تکمیل کرده و با تایید نمودن اطلاعات شما از سمت همکاران ما، معاملات خود را در صرافی دیجیکس ۲۴ شروع نمایید.

در مرحله اول از فرآیند ثبت نام در صرافی دیجیکس ۲۴ شماره موبایل خود را وارد کرده و در قسمت بعدی نام، نام خانوادگی، ایمیل و درصورت داشتن کد معرف دوستان، آن را وارد نمایید. به این صورت حساب کاربری شما در کمتر از ۱ دقیقه ایجاد می‌شود.

برای استفاده از تمام امکانات پلتفرم، ابتدا باید احراز هویت خود را تکمیل نمایید. برای این کار از منو سمته راست بر روی گزینه احراز هویت کلیک نمایید و با تکمیل مراحل ساده احراز هویت که در بالا نیز توضیح داده شد، میتوانید دسترسی کامل به امکانات صرافی دیجیکس ۲۴ را داشته باشید.

در این مرحله دوم و سوم از فرآیند احراز هویت، با مطالعه و تایید قوانین و مقررات صرافی دیجیکس۲۴، وارد مرحله آپلود تصویر سلفی با مدرک شناسایی معتبر میشوید که با در دست داشتن مدارک و دست نوشته، از فرد دیگری درخواست میکنید تا از شما تصویری واضح جهت آپلود در مرحله سوم فرآیند احراز هویت بگیرد.

قیمت تتر در صرافی دیجیکس ۲۴

قیمت خرید و فروش تتر در صرافی‌های ارز دیجیتال متغیر است و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، وضعیت بازار ارز دیجیتال، و حجم معاملات در داخل صرافی قرار دارد. شما میتوانید در هر لحظه از شبانه روز، با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن صرافی دیجیکس ۲۴ قیمت لحظه ای تتر را مشاهده کنید.

تغییرات قیمت ارز دیجیتال مانند بیت کوین، دوج کوین، شیبا و سایر ارز دیجیتال دیگر در نوسان های شدید بازار کریپتوکارنسی، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت تتر گذاشته و باعث ایجاد شکاف قیمتی زیاد بین قیمت تتر و دلار در ایران شود.

صرافی دیجیکس ۲۴ سعی کرده است از ابتدا در تمام سال های فعالیت خود، همواره در قیمت تتر شفافیت ایجاد کند تا کاربران بتوانند با بهترین قیمت تتر، اقدام به معامله ارزهای دیجیتال نمایند.

اختلاف قیمت خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴ حداکثر ۴۰۰ تومان میباشد و در بسیاری از مواق این اختلاف به محدوده ۳۰۰ تومان نیز می‌رسد که تقریبا بهترین نرخ در بین تمامی صرافی های ارز دیجیتال فعال در ایران میباشد.

بهترین کیف پول تتر

برای سرمایه گذاری و خرید و فروش تتر نیاز به نگهداری تتر در یک کیف پول مطمئن و امن دارید. صرافی دیجیکس ۲۴ با سابقه طولانی مدت در بازار ارز دیجیتال یکی از امن ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال را در بین صرافی های فعال دارد و کاربران با نگهداری تتر در کیف پول امن دیجیکس ۲۴ علاوه بر آسایش خاطر، میتوانند هر زمان دلخواه بصورت مستقیم تتر را به رمزارزهای دیگر تبدیل کنند و از نوسانات ارز دیجیتال کسب درآمد کنند.

مزیت تبدیل دلار به تتر

با توجه به وضعیت بازار ارزها دیجیتال که بسیاری از کابران مشتاق هستند در این بازار فعالیت کنند و از نوسانات ارز دیجیتال کسب سود کنند، بسیاری از افرادی که ارزهای فیات مانند دلار و یورو و لیر نگهداری میکنند، تمایل دارند که در بازار ارزهای دیجیتالی فعالیت کنند و از مزایای تبدیل دلار به تتر و سایر ارزهای دیجیتالی استفاده کنند.

تبدیل دلار به تومان و در نتیجه تبدیل تومان به تتر کاری دشوار و البته پر ریسکب میباشد اما یکی از بهترین و راحت ترین روش ها خرید ارز دیجیتال برای کسانی که دلار دارند، تبدیل دلار به تتر میباشد که مستقیم و بدون انتفال پول بین جساب ها انجام میشود.

در روش تبدیل مستقیم دلار به تتر انتخاب صرافی معتبر مهم ترین عامل انجام معامله میباشد که فرآیند تبدیل دلار به تتر را به درستی و با بهترین قیمت تبدیل انجام دهید.

ریت یا همان نرخ تبدیل دلار به تتر در هر لحظه متفاوت میباشد و صرفا ۱ به ۱ نمیباشد. دلیل اینکه نرخ تبدیل در اکثر مواقع ۱ به ۱ نمی‌باشد را میتواند به عواملی مانند اختلاف قیمت تتر و دلار و سود کارگزار ارتباط داد.

دیگر مزیت تبدیل دلار کاغذی به تتر نقد شوندگی بسیار بالا که در هر لحظه از شبانه روز میتوانید در صرافی دیجیکس ۲۴ تتر را خرید و فروش نمایید.

اما بزرگترین مزیتی که تتر نسبت به دلار دارد و می‌توان به آن اشاره کرد این است که نگهداری تتر بسیار راحت‌تر نسبت به دلار بوده و در یک کیف پول بر روی موبایل، صرافی معتبر مانند دیجیکس ۲۴، یا در کیف پول های سخت افزاری میتوانید نگهداری کنید و بدون نیاز به جابجایی فیزیکی دلار و فقط با انجام چند کلیک، هر مقدار تتر را با کمترین کارمزد و بدون محدودیت مکانی انتقال دهید.


 این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  رصد اقتصادی در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه