رپورتاژ آگهی/

با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

کدخبر : 60021

ست کردن شلوار جین با کفش یکی از موضوعاتی است که ذهن هر مردی را به­خود مشغول می­کند. علت این موضوع مربوط به تنوع طرح و رنگ­های شلوارها می­شود.

به­طوری که بیشتر آقایان هنگام خرید دچار این سوالات می­شوند که شلوار مام استایل را با کتانی بپوشیم یا نه؟ شلوار بوت کات چطور؟ این آیتم با چه کفشی ست می­شود؟

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد و ویژگی­های شلوارها و کفش­های مردانه آشنا کنیم و به سوالاتی که مطرح کرده­ایم نیز پاسخ دهیم.

ست کردن شلوار جین با کفش چه اصولی دارد؟

برای آشنایی با اصول ست شلوار لی با کفش ، ابتدا باید کاربرد معروف­ترین شلوارها و کفش­های مردانه موجود در بازار را بشناسید.

معرفی کفش مردانه

در میان کفش­های مردانه، انواع ورزشی، کتانی و رسمی از شهرت بیشتری برخوردار هستند. کاربری آنها به­شرح زیر است:

  • کفش ورزشی (کتانی): این کفش­ها برای انواع استریت استایل ­ها و تیپ ­های کژوال مردانه مناسب هستند.
  • کفش رسمی: معمولا برای استایل­های کلاسیک و برای حضور پیداکردن در مراسم­های مجلسی، انواع کفش­های رسمی مردانه مورد استفاده قرار می­گیرند.

معرفی شلوار مردانه

بعد از شناخت کفش­ها، برای پیداکردن کفش مناسب شلوار باید به­معرفی و بررسی معروف­ترین شلوارهای موجود در بازار بپردازیم:

  • شلوار لی: شلوارهای لی در واقع همان شلوار جین هستند که در سال 1989 تغییر نام دادند. دقت کنید که این پوشش­ها مناسب مجلس­های رسمی نیستند و بیشتر برای استایل­های کژوال توصیه می­شوند.
  • شلوار مام استایل: این شلوارها به­دلیل الگوی آزاد و رهایی که دارند، بسیار معروف هستند و ست­کردن آنها با تیشرت و کت ­های نیمه رسمی­ ممکن است.
  • شلوار بوت کات: بوت کات همان شلوارهای دمپا هستند که انتهای آنها کمی از حالت راسته خارج شده و رو به گشادی می­رود. این شلوارها نیز معمولا برای تیپ های­ خیابانی و کژوال کاربرد دارند.

آموزش نحوه ست کردن شلوار جین با کفش

برای ست کردن­ شلوار جین مردانه با سایر آیتم ­های استایل خود، می­توانید از کفش­های کتونی، رسمی، نیمه اسپرت و نیم بوت استفاده کنید. برای این منظور کافیست­ تا کفش رسمی خود را یک شلوار لی ست کنید که تنگ است، رنگ تیره­ای دارد و طراحی آن رو به پارگی یا مدل­های مدرن نمی­رود.

همچنین لازم به ذکر است که برای استایل­های زمستانی، می­توانید از ترکیب جذاب نیم بوت و شلوار جین استفاده کنید. برای این منظور دست شما باز است ؛ به­طوری که نیم بوت­ها با انواع شلوارهای زاپ­دار، سنگشور شده، تنگ و در نهایت پاره به سادگی­ ست خواهند شد.

یکی دیگر از نکاتی که نباید هنگام ست کردن شلوار جین با کفش از آن غفلت کرد، پرداختن به شلوارهای مام استایل و بوت کات است. در رابطه با این 2 نوع شلوار مردانه و اسپرت باید بگوییم که استفاده از این آیتم­ها بیشتر در استایل­­های خیابانی، هنری و کژوال کاربرد دارد.

به همین دلیل تحت هیچ شرایطی فکر ست کردن­ 2 مدل شلوار مام استایل و بوت کات مردانه را با کفش­های رسمی و نیمه رسمی­ نکنید؛ زیرا بهترین گزینه برای این شلوارها، کفش­های اسپرت و کتونی ­ها هستند.

با وب پوش یک استایل جذاب و هماهنگ بسازید

موضوع ست کردن­ آیتم­های مختلف یک استایل، اهمیت زیادی نزد مردان دارد. این مسئله به قدری­ مهم است که در صورت خرید و استفاده اشتباه از یک المان، کل استایل به هم می­ریزد و ظاهری ناجور پیدا می­کند.

باید بگوییم که برای حل این مشکل، وب پوش می­تواند به شما کمک کند و مجموعه‌ای از ست ­های هماهنگ و حرفه‌ای را به شما پیشنهاد دهد. این برند با سابقه درخشانی که در زمینه فروش حضوری و اینترنتی پوشاک مردانه دارد، قادر است یک استایل جذاب، برازنده و زیبا را به شما هدیه دهد.

جمع­بندی

ست کردن شلوار جین با کفش از جمله دغدغه ­هایی است که ذهن همه مردان را به­خود درگیر می­کند. به همین دلیل بهترین راه این است که با معروف­ترین کفش­ها و شلوارهای قابل استفاده در استایل ­های مردانه آشنا شوید و بعد از آن، اصول هماهن کردن­ این آیتم ­ها را با یکدیگر بشناسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه